Kiitos; kyllä se vaan on niin surullinen ja kaunis laulu.
Gloomy kirjoitti:Laula Peltoniemen Hintriikan surumarssi. Se sopii mun mielentilaan nyt, nyyh. Pakkohan tässä on jotain viihdykettä ajateltava, kun rakki mennyt ties minne pöniköineen.
wirnix kirjoitti:
Älä nyt murehdi, ihan oikeesti. Kaikki menee varmasti hyvin, ja huomenna leikkuulautaoperaatio on ohi. Mulla ois rommipullo jemmassa, kas tässä *ryystää ensin itse puolet*
Gloomy kirjoitti:Tiedänhän minä sen, mutta silti. Mmmm... rommia.
Gloomy kirjoitti:
Ha ha, hyvinpä ainakin muistat, että sentään mies ja sentään karvainen oli.
wirnix kirjoitti:
Ei sitä tietysti voi olla ajattelematta, kun päässä ei ole katkaisijaa mistä ajatukset sammuttaisi.
On sulla kyl niin iso pää että siihen mahtuisi isompikin katkaisin.. *tuumii* Ota toinen huikka, ota!
Gloomy kirjoitti:Otanhan minä, tattis huuhkaja. Olipas tuolla aulassa kamala hurtta! Käskin sen kaluta joutessaan sun polvilumpiotas...
Umbrella kirjoitti:Kyllähän minä noi miehet muistan! Se minua eniten harmitti kun se kirurgi joka leikkas oli niin mahottoman hyvän näköinen. Ehdin siinä esilääkityksen huuruissa jo keksiä kaikkia kivoja lirttailuja sen kanssa. Mutta tämä karvanaama pisti mut uneen. Ehkä se oli mustis.
Gloomy kirjoitti:Kun mulla oli toi artriitti eli niveltulehdus ja jouduin olemaan sairaalassa, niin tein sellaisiakin havaintoja, että ortopedit oli vallan ihania miehiä, kun taas reumatologit eivät niinkään. Mulle kun ei yhtään naispuolista ortopedia sattunut.
wirnix kirjoitti:
Mihin aikaan kamusi viedään leikkuulaudalle, heti aamustako? Olisi kait parempi, ei tarvitsisi koko päivää jännittää.
Gloomy kirjoitti:Ei vielä tietoa, kun ei ole vielä tavannut lääkäreitä. Nyt soitan kohta, joko tietäisi.
wirnix kirjoitti:
Otetaan tässä ootellessa toisellekin jalalle. *tarjoaa putelia*
Gloomy kirjoitti:Jep, huomenna joskus klo 10.00 jälkeen onpi leikkaus. Yleensä onnistuvat aina nämä laikkaukset, mutta toipuminen hidasta. Miehän taas paapon hänet taivaisiin, kun sieltä pääsee.
Onpas tämä riittoisa ja iso pullo.
Umbrella kirjoitti:Minuu haittaa televiisio nyt. Saakeli Poirottia pittää kattoa välillä eikä tule edes mainoskatkoja.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa