wirnix kirjoitti:
Samanlaisen lenkin tein itse äsken. Täällä ei ole puteleita, vain pönttö. Pepi on meidän yhteinen hauveli.
Miksi se pönttö on tuolla rakilla? Pureeko se? Tsetse, kiva koiruli, tulepa kivan tädin luo rapsutettavaksi...
wirnix kirjoitti:
Samanlaisen lenkin tein itse äsken. Täällä ei ole puteleita, vain pönttö. Pepi on meidän yhteinen hauveli.
Gloomy kirjoitti:Miksi se pönttö on tuolla rakilla? Pureeko se? Tsetse, kiva koiruli, tulepa kivan tädin luo rapsutettavaksi...
Judge kirjoitti:
Että on ihmistä lärvillä siunattu xD Hemmo aurinkoinen hehheh
Lumikko kirjoitti:Iiikkkkkk *menee wirniksen kanssa samaan kaappiin*
Gloomy kirjoitti:
Sinäkin siinä. Nythän tässä voi Äiti Aurinkoisena suuradiminia pomottaa, eiks jee?
wirnix kirjoitti:
Mitäs olet mieltä jos me täältä tultaisiin sinne heräämöön moikkaamaan kamuasi? Aattelin että jos piristyisi. Ainakin heräisi äkkiä. :))
Lumikko kirjoitti:Juuh, käyppä muuten siellä aulassa *hirnuu*
wirnix kirjoitti:
Hihi.. kun lähtee sutta karkuun niin tulee karhu vastaan. Oikein on ollut tässä ikävä suurUkkoa, eiköhän se tule Gloomya moikkaamaan. *käkättää*
Umbrella kirjoitti:Jos yhtään lohduttaa niin kerron oman kokemukseni narkoosista heräämiseen.
Kas kun siitä jonkun asteiseen tajuihini tulin näin partaisen miehennaaman häälyvän yläpuolellani ja huutavan jotain. Tais pirulainen läppästä poskellekin. Minä siinä tokkurassani ajattelin että mitäs siinä huutelet ja lyöt, mä sulle mitään ole tehnyt. Vai olenko kenties sua lyönyt? Mutta hei, minähän edes pysty hengittämään joten herkee hetkeksi huutamasta ja lyömästä.. Sitten tämä karvainen mies sanoi - näin hämärästi muistan - "heräsit heti, otan hengitysputken pois, huomenta. Kaikki on ohi".
Kyllä mua jälkeenpäin nauratti kun ihmettelin tosissani, että miksi tuo ukko mulle riitaa haastaa.
Gloomy kirjoitti:Eiköhän sekin paikka -käskyä tottele? Notta mie kävin aulassa hätyyttelemässä jo sitä kapista koiraa pönttöineen.
Gloomy kirjoitti:
Vallankin, kun nykyisin harvoja leikkauksia ihan narkoosissa tehdään, kun on näitä kaikkia spinaali- ja epiduraalipuudutuksia. Kyllä kait siinä norminarkoosin jälkeen aikas ulalla on.
wirnix kirjoitti:
No käypä kokeilemassa. Tuolla se huutaa nyt aulassa ja uhkailee.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa