vaahtera kirjoitti:Onkos ketkulla molemmat hännät jalkojen välissä ja korvat lurpussa. *kihi kihi*
Mä sulle vielä hännät näytän, kunhan nousen ylös tältä kuolinvuoteeltani....
vaahtera kirjoitti:Onkos ketkulla molemmat hännät jalkojen välissä ja korvat lurpussa. *kihi kihi*
vaahtera kirjoitti:Hyvä on. Mä voin tarjota sulle yhen tölkin kaljaa. Kelpaaköh...
Ketku kirjoitti:
Vain yhden tölkin, se menee mun hampaassa olevaan reikään.. Käy sä hakee mäyris kiskalta, mutta älä sano tuolle vuohelle mitään, se aikoo kiduttaa mua iltaan asti...
vaahtera kirjoitti:Paljoks maksat hakista *hieroo kauppoja*
Ketku kirjoitti:Et kai sä nyt hakista ota jos käyt hakee äkillisesti vaikeasti sairastuneelle vähän lääkettä kiskalta? *aihh voih* Mutta olkoon menneeksi, saat hakista,mutta sitten tuot koko vesikelkallisen mäyriksiä...tässä on kuitenkin pyhiä tulossa joita juhlia..
vaahtera kirjoitti:Hah hah..eipäs ruveta ahneeksi. sikspäkki tai ei mitään ja hakis etukäteen. Sano summa tai kipristele.*nappaa tölkin takas*
Onneksi olet niin tärinöissäs ettet sitäkään saanut auki.
Ketku kirjoitti:Ei nyt tarvi leikistä suuttua, älä nyt kele..tana...sitä sixpäkkiä jätä ostamatta, jano se on illallakin... Kai se on iltaan asti kärvisteltävä sitten...
Ketku kirjoitti:
Kyllä maailma on julma paikka asua, näin sitä sairaita pompotetaan ja rahastetaan.. Eikös siitä hakiksesta voisi neuvotella myöhemmin? Menes nyt ennen kuin noutaja tulloo mulle... niin ja anna se tölkki takas, kyllä mä sen auki vielä saan..
vuohenpää kirjoitti:Harmi etten ehtinyt lukea viestiäsi ennen kauppareissua. Olisin heltynyt ja tuonut kaljaa, mutta nyt jäi ostamati.. no ysin jälkeen sitten. *hekottelee*
vaahtera kirjoitti:Itse aiheutettu sairaus ei ole säälin paikka. Ja ei muuten tipu eikä lirise, ennen kuin annat rahat etukäteen. Kyllä minä tiedän että muuten jättäisit maksamatta.
Ketku kirjoitti:Vuohis lupasi maksaa hakiksen, mutta käy nyt nopsaan...eikä tämä ole itseaiheutettua, siinä pullon kyljessä ei ollut varoitusmerkkiä *puolustelee*
vuohenpää kirjoitti:Minäkin soitin kauppaan, sanoivat etteivät he mitään kaljoja kassalle lämpenemään hae nyt eikä myöhemmin. Oli joku tutiseva ääni soittanut ja rukoillut..
Ketku kirjoitti:Pitää soitaa sinne uudestaan, kai niillä nyt sentään on kotiinkuljetus, menee tämä lääkityksen saaminen näköjään muuten perin vaikeaksi...heittellejätöstä joudutte vielä linnaan..niih...
vuohenpää kirjoitti:Käsittääkseni keskikaljaa ei saa kotiinkuljetuksena. Sopii yrittää *katselee ketkun vihertävää naamavärkkiä*
vuohenpää kirjoitti:Käsittääkseni keskikaljaa ei saa kotiinkuljetuksena. Sopii yrittää *katselee ketkun vihertävää naamavärkkiä*
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa