vuohenpää kirjoitti:Missä on ilmasta viinaa? *ryntää paikalle*
Ketku kirjoitti:Ei enää missään, ole kiltti ja käy hakee sixpäkki R-Kioskilta,heikottaa niin...
vuohenpää kirjoitti:Jos voit hetken odottaa niin menen sinne minuuttia vaille yhdeksän illalla, kai sen aikaa kestät?
vuohenpää kirjoitti:
Turha maksaa kallista hintaa R-kiskalle, kun kaupasta saa halvemmalla. Jos voit hetken odottaa niin menen sinne minuuttia vaille yhdeksän illalla, kai sen aikaa kestät?
vaahtera kirjoitti:Tää oli hyvä :))) Eilisen lokikirjan mukaan ketku palloili tääl vielä kahdentoista aikaan yöllä kännissä ku käki, eiku kettu.
fairy kirjoitti:Kiitos kaunis! Kortti oli ihana, koira ja kaikki. Kieltä taitamattomille (jos heitä on?) niin klikkaa sitä lintua jotta jatkuu (siis robin). Mistä löysitkin noin ihanan.
Ketku kirjoitti:Jaaha, sitä vaan viisastellaan vaikka rakas palstaystävä tekee kuolemaa..voi vihtu etten paremmin sano...
vuohenpää kirjoitti:Höpsis, saat kyllä sixpackisi, enhän ole mikään julmuri sentään. Mutta krapula saapuu joka tapauksessa ennemmin tai myöhemmin, joten parempi kait kärsiä se ensin alta pois? Sitten voi hyvään oloon ottaa kulaukset. Nyt lähden ruokaostoksille. :)
Ketku kirjoitti:Minä menin nukkumaan jo ysiltä, kuten jo ilta, varmaan joku feikkaaja on kirjoitellut nimissäni? *seli-selittää*
vuohenpää kirjoitti: *naureskelee krapulaista ketkua*
Ketku kirjoitti:Krapula tulee aina! Mutta minä määrään ajankohdan ;)
vuohenpää kirjoitti:Heh, et tällä kertaa. Ysin jälkeen saat sixpackisi, muussa tapauksessa joudut maksamaan krapulakaljasi itse! *vetää sixpackin yli ruokaostoslistalta*
Ketku kirjoitti:
Ei nyt tarvi leikistä suuttua, älä nyt kele..tana...sitä sixpäkkiä jätä ostamatta, jano se on illallakin... Kai se on iltaan asti kärvisteltävä sitten...
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa