vaahtera kirjoitti:Tulikos nyt kaikille luova tauko.
vaahtera kirjoitti:
Hih hih....
vaahtera kirjoitti:Ei ole mun juttuja. Olen sen sanonut moneen kertaan, että uskallan omalla nikilläni kertoa asiani.
vuohenpää kirjoitti:Perkele... nyt vasta tajusin että Judgen ketju on poistettu. Mitä *ittua siinä oli poistettavaa? Kerrankin mukava ja iloinen ketju. Ylläpito ei takuulla lue mitään, antaa vaan deleten laulaa.
Gloomy kirjoitti:Kerro nyt vaan. *tarjoaa minttuviinaa*
Gloomy kirjoitti:Mommiko sieltä poistaa? Millan?
vuohenpää kirjoitti:Kun eihän Elämän Iloissa ole sefua ollenkaan, eli ylösalaisinpito poistaa. Tässä ihmetellään ensinnäkin ketkä niin kovasti haluavat että porukka ei kirjoittelisi siellä, ja miksi ihan mukavia ketjuja pyydetään pois.
Ketku kirjoitti:Joku on keksinyt kivan lelun, sillä pitää nyt sitten leikkiä.. Todella halpamaista...
vuohenpää kirjoitti:
Kyllä mä sormeani näyttäisin tässä muumilaakson suuntaan & hänen (ex)morsiameensa enkä tämän palstan kirjoittajiin.
Ketku kirjoitti:Sitäpä minäkin arvelen..vastaukseni nitalle on luettavissa toisaalla..
vuohenpää kirjoitti:
Kävin kokeilemassa mitä on pyydetty pois. Nitan jouluntoivotukset, mutta ei Millan, esimerkiksi.
vuohenpää kirjoitti:
Kävin kokeilemassa mitä on pyydetty pois. Nitan jouluntoivotukset, mutta ei Millan, esimerkiksi.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa