Syvällisiä pohdiskeluja

Rohkeille miehille ja kauniille naisille.

Re: Syvällisiä pohdiskeluja

ViestiKirjoittaja vaahtera » 20.12.2008 19:01

Gloomy kirjoitti:
Puteli tänne, vanha varis! Mä olen yrittänyt vetää kalsarikännejä konvehtikarkeilla ja viinirypäleillä. Mutta joteskin ei vaan mene päähän. CAPISCO?

Mulle kans. Olen koko päivän haistellut jotai ajaxsia ja nyt näen pikkukärpäsiä en siis norsuja varsinkaan vaaleanpunaisia. Hih......
vaahtera

ViestiKirjoittaja Gloomy » 20.12.2008 19:01

vuohenpää kirjoitti:
Heh.. ei tipu! Konvehtikarkit sopiikin hyvin sun tekareille. Ei mene päähän? Kokeile muovipussia *hyvin vitsikkäänä*

Kyllä olet taas ilkeä, eikä pukki tuo/anna sulle mitään. Mie valitan suurisuiselle suuradminille nettikiusaamisesta. Sittenpähän nähdään.
Gloomy

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 20.12.2008 19:02

vaahtera kirjoitti:Mulle kans. Olen koko päivän haistellut jotai ajaxsia ja nyt näen pikkukärpäsiä en siis norsuja varsinkaan vaaleanpunaisia. Hih......

Ota nyt äkkiä ettei tuo vanha kuttu näe *ojentaa pöntön*. Aina se on viinaa norkoamassa ja kettuilee vielä päälle. Mä sille näytän..
Tirlittan
kiertoliittymäterttu

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 20.12.2008 19:04

Gloomy kirjoitti:Kyllä olet taas ilkeä, eikä pukki tuo/anna sulle mitään. Mie valitan suurisuiselle suuradminille nettikiusaamisesta. Sittenpähän nähdään.

Pyh, tänään meillä oli töissä joulupukki ja sain siltä karkkia. Mitäs siihen sanot?
Suuraakkos-admin tuskin lotkauttaa korviaan sun valituksille, se on vähän väliä ylläpitokoulutuksessa eikä ehdi meitä vahtia.
Tirlittan
kiertoliittymäterttu

ViestiKirjoittaja vaahtera » 20.12.2008 19:06

vuohenpää kirjoitti:Ota nyt äkkiä ettei tuo vanha kuttu näe *ojentaa pöntön*. Aina se on viinaa norkoamassa ja kettuilee vielä päälle. Mä sille näytän..

Oota nyt vähän, mun kädet on ihan liukkaat. Ja kamalasti pärisyttääkin.....Upsssss meinas koko pänikkä tippua.
vaahtera

ViestiKirjoittaja Gloomy » 20.12.2008 19:07

vaahtera kirjoitti:Mulle kans. Olen koko päivän haistellut jotai ajaxsia ja nyt näen pikkukärpäsiä en siis norsuja varsinkaan vaaleanpunaisia. Hih......

Mä taidan kokeilla vielä Tolua... laitan tupot molempiin sieraimiin vaikka.
Gloomy

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 20.12.2008 19:07

vaahtera kirjoitti:Oota nyt vähän, mun kädet on ihan liukkaat. Ja kamalasti pärisyttääkin.....Upsssss meinas koko pänikkä tippua.

No niin, kokoa itsesi! Ei tässä ole koko iltaa aikaa pönttöä pidellä. Meet ulos pärisyttelemään siitä! Meillä on vanhoja vieraita täällä. Tosi vanhoja, hah hah.
Tirlittan
kiertoliittymäterttu

ViestiKirjoittaja vaahtera » 20.12.2008 19:08

Gloomy kirjoitti:
Mä taidan kokeilla vielä Tolua... laitan tupot molempiin sieraimiin vaikka.

Älä ihmeessä, siitä rupeaa vain silmät vuotamaan.
vaahtera

ViestiKirjoittaja Gloomy » 20.12.2008 19:09

vuohenpää kirjoitti:
Pyh, tänään meillä oli töissä joulupukki ja sain siltä karkkia. Mitäs siihen sanot?
Suuraakkos-admin tuskin lotkauttaa korviaan sun valituksille, se on vähän väliä ylläpitokoulutuksessa eikä ehdi meitä vahtia.

Tanssit sitten taas Nissepolkkaa? Miten alas vanha ihminen sortuukaan pukin antaman karkin vuoksi.
Gloomy

ViestiKirjoittaja vaahtera » 20.12.2008 19:10

vuohenpää kirjoitti:
No niin, kokoa itsesi! Ei tässä ole koko iltaa aikaa pönttöä pidellä. Meet ulos pärisyttelemään siitä! Meillä on vanhoja vieraita täällä. Tosi vanhoja, hah hah.

Siis eikös sitä vespaa saakkaan sisällä pitää. Olis se vaan niin mukava lemmikki tos nurkassa. Tosin vähän katkuinen ja kova ääninen.
vaahtera

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 20.12.2008 19:12

vaahtera kirjoitti:Siis eikös sitä vespaa saakkaan sisällä pitää. Olis se vaan niin mukava lemmikki tos nurkassa. Tosin vähän katkuinen ja kova ääninen.

Kävin suolistossa ja siellä puskarutkutukset menee taas suvereenisti sun piikkiin!
Tirlittan
kiertoliittymäterttu

ViestiKirjoittaja vaahtera » 20.12.2008 19:13

Eikääääää, kipittää lukemaan.
vaahtera

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 20.12.2008 19:14

Gloomy kirjoitti:Tanssit sitten taas Nissepolkkaa? Miten alas vanha ihminen sortuukaan pukin antaman karkin vuoksi.

Vaikene huuhkaja! Pukki tuli ihan oma-aloitteisesti kun näki miten ahkera kaupan täti siinä kiroili ja mätti tavaraa hyllyyn naama nyrpyssä. Siitä hyvästä joutikin antamaan karkin. Tosin olin syönyt niitä takahuoneessa kourakaupalla ennen sitä, mutta en sitä pukille sanonut. Tuleeko teille pukki tänä(kään) vuonna?
Tirlittan
kiertoliittymäterttu

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 20.12.2008 19:15

vaahtera kirjoitti:Eikääääää, kipittää lukemaan.

Kyllä vain. Ensin paasataan rauhaa ja joulumieltä ja seuraavassa hetkessä ollaan valmiita syyttelemään. Se vasta on reilua!
Tirlittan
kiertoliittymäterttu

ViestiKirjoittaja vaahtera » 20.12.2008 19:17

vuohenpää kirjoitti:
Kyllä vain. Ensin paasataan rauhaa ja joulumieltä ja seuraavassa hetkessä ollaan valmiita syyttelemään. Se vasta on reilua!

Meinaatko sitä yhdyssana juttua. En mä muuta sieltä löytäny. Piti ihan nyt muokata koska tuli tänne virhe.
vaahtera

EdellinenSeuraava

Paluu Ravinteli Musta Aukko