Syvällisiä pohdiskeluja

Rohkeille miehille ja kauniille naisille.

Re: Syvällisiä pohdiskeluja

ViestiKirjoittaja Ketku » 21.12.2008 12:15

vaahtera kirjoitti:Onkos ketkulla molemmat hännät jalkojen välissä ja korvat lurpussa. *kihi kihi*

Mä sulle vielä hännät näytän, kunhan nousen ylös tältä kuolinvuoteeltani....
Ketku

ViestiKirjoittaja Ketku » 21.12.2008 12:18

vaahtera kirjoitti:Hyvä on. Mä voin tarjota sulle yhen tölkin kaljaa. Kelpaaköh...

Vain yhden tölkin, se menee mun hampaassa olevaan reikään.. Käy sä hakee mäyris kiskalta, mutta älä sano tuolle vuohelle mitään, se aikoo kiduttaa mua iltaan asti...
Ketku

ViestiKirjoittaja vaahtera » 21.12.2008 12:19

Ketku kirjoitti:
Vain yhden tölkin, se menee mun hampaassa olevaan reikään.. Käy sä hakee mäyris kiskalta, mutta älä sano tuolle vuohelle mitään, se aikoo kiduttaa mua iltaan asti...

Paljoks maksat hakista *hieroo kauppoja*
vaahtera

ViestiKirjoittaja Ketku » 21.12.2008 12:26

vaahtera kirjoitti:Paljoks maksat hakista *hieroo kauppoja*

Et kai sä nyt hakista ota jos käyt hakee äkillisesti vaikeasti sairastuneelle vähän lääkettä kiskalta? *aihh voih* Mutta olkoon menneeksi, saat hakista,mutta sitten tuot koko vesikelkallisen mäyriksiä...tässä on kuitenkin pyhiä tulossa joita juhlia..
Ketku

ViestiKirjoittaja vaahtera » 21.12.2008 12:34

Ketku kirjoitti:Et kai sä nyt hakista ota jos käyt hakee äkillisesti vaikeasti sairastuneelle vähän lääkettä kiskalta? *aihh voih* Mutta olkoon menneeksi, saat hakista,mutta sitten tuot koko vesikelkallisen mäyriksiä...tässä on kuitenkin pyhiä tulossa joita juhlia..

Hah hah..eipäs ruveta ahneeksi. sikspäkki tai ei mitään ja hakis etukäteen. Sano summa tai kipristele.*nappaa tölkin takas*
Onneksi olet niin tärinöissäs ettet sitäkään saanut auki.
vaahtera

ViestiKirjoittaja Ketku » 21.12.2008 12:44

vaahtera kirjoitti:Hah hah..eipäs ruveta ahneeksi. sikspäkki tai ei mitään ja hakis etukäteen. Sano summa tai kipristele.*nappaa tölkin takas*
Onneksi olet niin tärinöissäs ettet sitäkään saanut auki.

Kyllä maailma on julma paikka asua, näin sitä sairaita pompotetaan ja rahastetaan.. Eikös siitä hakiksesta voisi neuvotella myöhemmin? Menes nyt ennen kuin noutaja tulloo mulle... niin ja anna se tölkki takas, kyllä mä sen auki vielä saan..
Ketku

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 21.12.2008 12:46

Ketku kirjoitti:Ei nyt tarvi leikistä suuttua, älä nyt kele..tana...sitä sixpäkkiä jätä ostamatta, jano se on illallakin... Kai se on iltaan asti kärvisteltävä sitten...

Harmi etten ehtinyt lukea viestiäsi ennen kauppareissua. Olisin heltynyt ja tuonut kaljaa, mutta nyt jäi ostamati.. no ysin jälkeen sitten. *hekottelee*
Tirlittan
kiertoliittymäterttu

ViestiKirjoittaja vaahtera » 21.12.2008 12:49

Ketku kirjoitti:
Kyllä maailma on julma paikka asua, näin sitä sairaita pompotetaan ja rahastetaan.. Eikös siitä hakiksesta voisi neuvotella myöhemmin? Menes nyt ennen kuin noutaja tulloo mulle... niin ja anna se tölkki takas, kyllä mä sen auki vielä saan..

Itse aiheutettu sairaus ei ole säälin paikka. Ja ei muuten tipu eikä lirise, ennen kuin annat rahat etukäteen. Kyllä minä tiedän että muuten jättäisit maksamatta.
vaahtera

ViestiKirjoittaja Ketku » 21.12.2008 12:52

vuohenpää kirjoitti:Harmi etten ehtinyt lukea viestiäsi ennen kauppareissua. Olisin heltynyt ja tuonut kaljaa, mutta nyt jäi ostamati.. no ysin jälkeen sitten. *hekottelee*

Kuules, käys kipasee nyt uudemman kerran siellä kaupassa, mä jo soitin sinne että laittavat kassalle valmiiksi, ja että tullaan pikaisesti noutamaan... Olivat kovin ymmärtäväisiä
Ketku

ViestiKirjoittaja Ketku » 21.12.2008 12:54

vaahtera kirjoitti:Itse aiheutettu sairaus ei ole säälin paikka. Ja ei muuten tipu eikä lirise, ennen kuin annat rahat etukäteen. Kyllä minä tiedän että muuten jättäisit maksamatta.

Vuohis lupasi maksaa hakiksen, mutta käy nyt nopsaan...eikä tämä ole itseaiheutettua, siinä pullon kyljessä ei ollut varoitusmerkkiä *puolustelee*
Ketku

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 21.12.2008 13:27

Ketku kirjoitti:Vuohis lupasi maksaa hakiksen, mutta käy nyt nopsaan...eikä tämä ole itseaiheutettua, siinä pullon kyljessä ei ollut varoitusmerkkiä *puolustelee*

En ole kuule ketunketku luvannut yhtään mitään! Minäkin soitin kauppaan, sanoivat etteivät he mitään kaljoja kassalle lämpenemään hae nyt eikä myöhemmin. Oli joku tutiseva ääni soittanut ja rukoillut..
Tirlittan
kiertoliittymäterttu

ViestiKirjoittaja Ketku » 21.12.2008 13:38

vuohenpää kirjoitti:Minäkin soitin kauppaan, sanoivat etteivät he mitään kaljoja kassalle lämpenemään hae nyt eikä myöhemmin. Oli joku tutiseva ääni soittanut ja rukoillut..

Ai soitit vai? Pitikö sun siis sössiä tämäkin juttu? Pitää soitaa sinne uudestaan, kai niillä nyt sentään on kotiinkuljetus, menee tämä lääkityksen saaminen näköjään muuten perin vaikeaksi...heittellejätöstä joudutte vielä linnaan..niih...
Ketku

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 21.12.2008 14:10

Ketku kirjoitti:Pitää soitaa sinne uudestaan, kai niillä nyt sentään on kotiinkuljetus, menee tämä lääkityksen saaminen näköjään muuten perin vaikeaksi...heittellejätöstä joudutte vielä linnaan..niih...

Käsittääkseni keskikaljaa ei saa kotiinkuljetuksena. Sopii yrittää *katselee ketkun vihertävää naamavärkkiä*
Tirlittan
kiertoliittymäterttu

ViestiKirjoittaja vaahtera » 21.12.2008 14:14

vuohenpää kirjoitti:Käsittääkseni keskikaljaa ei saa kotiinkuljetuksena. Sopii yrittää *katselee ketkun vihertävää naamavärkkiä*

Mää taas tarjoan sille ämpäriä. :)) voipi sinne yrjötä rauhassa.
vaahtera

ViestiKirjoittaja Ketku » 21.12.2008 14:17

vuohenpää kirjoitti:Käsittääkseni keskikaljaa ei saa kotiinkuljetuksena. Sopii yrittää *katselee ketkun vihertävää naamavärkkiä*

Tää oli sitten vaan testi, ei mulla mitään krapulaa ole, ihan vaan sivistyneesti puoli pulloa punkkua... Mutta tulihan nyt nähtyä miten auttavaisia ja lähimmäisenrakkaita ystäviä sitä itsellä onkaan...pari kaljaa tosin maistuisi, on niin kuumakin... *kokeilee uutta lähestymistapaa saadakseen korjaussarjan*
Ketku

EdellinenSeuraava

Paluu Ravinteli Musta Aukko