Syvällisiä pohdiskeluja

Rohkeille miehille ja kauniille naisille.

Re: Syvällisiä pohdiskeluja

ViestiKirjoittaja vaahtera » 21.12.2008 11:15

Hyvää Joulua Fairyllekin.

Ja saakutin kapakalat ylös sieltä bunkan pohjalta.
vaahtera

ViestiKirjoittaja Ketku » 21.12.2008 11:47

vuohenpää kirjoitti:Missä on ilmasta viinaa? *ryntää paikalle*

Ei enää missään, ole kiltti ja käy hakee sixpäkki R-Kioskilta,heikottaa niin...
Ketku

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 21.12.2008 11:49

Ketku kirjoitti:Ei enää missään, ole kiltti ja käy hakee sixpäkki R-Kioskilta,heikottaa niin...

Turha maksaa kallista hintaa R-kiskalle, kun kaupasta saa halvemmalla. Jos voit hetken odottaa niin menen sinne minuuttia vaille yhdeksän illalla, kai sen aikaa kestät?
Tirlittan
kiertoliittymäterttu

ViestiKirjoittaja Ketku » 21.12.2008 11:56

vuohenpää kirjoitti:Jos voit hetken odottaa niin menen sinne minuuttia vaille yhdeksän illalla, kai sen aikaa kestät?

Jaaha, sitä vaan viisastellaan vaikka rakas palstaystävä tekee kuolemaa..voi vihtu etten paremmin sano...
Ketku

ViestiKirjoittaja vaahtera » 21.12.2008 11:56

vuohenpää kirjoitti:
Turha maksaa kallista hintaa R-kiskalle, kun kaupasta saa halvemmalla. Jos voit hetken odottaa niin menen sinne minuuttia vaille yhdeksän illalla, kai sen aikaa kestät?

Tää oli hyvä :))) Eilisen lokikirjan mukaan ketku palloili tääl vielä kahdentoista aikaan yöllä kännissä ku käki, eiku kettu.
vaahtera

ViestiKirjoittaja Ketku » 21.12.2008 11:59

vaahtera kirjoitti:Tää oli hyvä :))) Eilisen lokikirjan mukaan ketku palloili tääl vielä kahdentoista aikaan yöllä kännissä ku käki, eiku kettu.

Minä menin nukkumaan jo ysiltä, kuten jo ilta, varmaan joku feikkaaja on kirjoitellut nimissäni? *seli-selittää*
Ketku

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 21.12.2008 11:59

fairy kirjoitti:Kiitos kaunis! Kortti oli ihana, koira ja kaikki. Kieltä taitamattomille (jos heitä on?) niin klikkaa sitä lintua jotta jatkuu (siis robin). Mistä löysitkin noin ihanan.

Unohdin tosiaan lisätä viestiini että pitää klikata lintua niin kortti lähtee etenemään.
Jackie Lawsonilla on tosi mukavia kortteja osoitteessa http://www.jacquielawson.com/
viime vuonna taisin valita sieltä Lifestyleen "Christmas Cottagen".
Tirlittan
kiertoliittymäterttu

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 21.12.2008 12:01

Ketku kirjoitti:Jaaha, sitä vaan viisastellaan vaikka rakas palstaystävä tekee kuolemaa..voi vihtu etten paremmin sano...

Höpsis, saat kyllä sixpackisi, enhän ole mikään julmuri sentään. Mutta krapula saapuu joka tapauksessa ennemmin tai myöhemmin, joten parempi kait kärsiä se ensin alta pois? Sitten voi hyvään oloon ottaa kulaukset. Nyt lähden ruokaostoksille. :)
Tirlittan
kiertoliittymäterttu

ViestiKirjoittaja Ketku » 21.12.2008 12:04

vuohenpää kirjoitti:Höpsis, saat kyllä sixpackisi, enhän ole mikään julmuri sentään. Mutta krapula saapuu joka tapauksessa ennemmin tai myöhemmin, joten parempi kait kärsiä se ensin alta pois? Sitten voi hyvään oloon ottaa kulaukset. Nyt lähden ruokaostoksille. :)

Krapula tulee aina! Mutta minä määrään ajankohdan ;)
Ketku

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 21.12.2008 12:04

Ketku kirjoitti:Minä menin nukkumaan jo ysiltä, kuten jo ilta, varmaan joku feikkaaja on kirjoitellut nimissäni? *seli-selittää*

Oota vaan kun suuraakkosAdmin lukee ton viestisi.. *naureskelee krapulaista ketkua*
Tirlittan
kiertoliittymäterttu

ViestiKirjoittaja Ketku » 21.12.2008 12:08

vuohenpää kirjoitti: *naureskelee krapulaista ketkua*

Vai naurattaa? Mitä? Olenko nauranut kun sinä olet ollut kippee? Olenko? Mitä? Häh?..Tää on taas ihan tätä...
Ketku

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 21.12.2008 12:08

Ketku kirjoitti:Krapula tulee aina! Mutta minä määrään ajankohdan ;)

Heh, et tällä kertaa. Ysin jälkeen saat sixpackisi, muussa tapauksessa joudut maksamaan krapulakaljasi itse! *vetää sixpackin yli ruokaostoslistalta*
Tirlittan
kiertoliittymäterttu

ViestiKirjoittaja vaahtera » 21.12.2008 12:09

Onkos ketkulla molemmat hännät jalkojen välissä ja korvat lurpussa. *kihi kihi*
vaahtera

ViestiKirjoittaja Ketku » 21.12.2008 12:10

vuohenpää kirjoitti:Heh, et tällä kertaa. Ysin jälkeen saat sixpackisi, muussa tapauksessa joudut maksamaan krapulakaljasi itse! *vetää sixpackin yli ruokaostoslistalta*

Ei nyt tarvi leikistä suuttua, älä nyt kele..tana...sitä sixpäkkiä jätä ostamatta, jano se on illallakin... Kai se on iltaan asti kärvisteltävä sitten...
Ketku

ViestiKirjoittaja vaahtera » 21.12.2008 12:14

Ketku kirjoitti:
Ei nyt tarvi leikistä suuttua, älä nyt kele..tana...sitä sixpäkkiä jätä ostamatta, jano se on illallakin... Kai se on iltaan asti kärvisteltävä sitten...

Hyvä on. Mä voin tarjota sulle yhen tölkin kaljaa. Kelpaaköh...
vaahtera

EdellinenSeuraava

Paluu Ravinteli Musta Aukko