Syvällisiä pohdiskeluja

Rohkeille miehille ja kauniille naisille.

Re: Syvällisiä pohdiskeluja

ViestiKirjoittaja Ketku » 20.12.2008 21:43

vuohenpää kirjoitti:Ma luulen että meen itsekin kohta pötköttelemään, huomenna on onneksi vapaapäivä.

Mä taidan korkata punkkuputelin ja nostaa käpälät pöydälle ja nauttia siitä että duunipäivä meni kerrassaan loistavasti...ikimuistoisen loistavasti..
Ketku

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 20.12.2008 21:45

Ketku kirjoitti:Mä taidan korkata punkkuputelin ja nostaa käpälät pöydälle ja nauttia siitä että duunipäivä meni kerrassaan loistavasti...ikimuistoisen loistavasti..

Toisin sanoen päin hersettä? Voit kertoa kokemuksistasi, luen ne sitten huomenna. Nyt öitä :)
Tirlittan
kiertoliittymäterttu

ViestiKirjoittaja Ketku » 20.12.2008 21:47

vuohenpää kirjoitti:Toisin sanoen päin hersettä? Voit kertoa kokemuksistasi, luen ne sitten huomenna. Nyt öitä :)

Ei kun ihan oikeesti meni hienosti..monellakin tavalla, Mee nukkumaan siitä, ei sua jaksa kuunnella ;) Öitä ;)
Ketku

ViestiKirjoittaja Umbrella » 20.12.2008 21:48

Öitä pienet pilttiset. Minä tässä jatkan hämmästelyä miten monella eri tavalla voikaan Iloita Elämästä.
Umbrella

ViestiKirjoittaja Ketku » 20.12.2008 21:51

Umbrella kirjoitti:Öitä pienet pilttiset. Minä tässä jatkan hämmästelyä miten monella eri tavalla voikaan Iloita Elämästä.

Onhan se aika ilakointia..mulle riittää vähempikin..
Ketku

ViestiKirjoittaja Umbrella » 20.12.2008 21:54

Ketku kirjoitti:Onhan se aika ilakointia..mulle riittää vähempikin..

Minä aina luen silmät ymmyrkäisinä. On se nettielämä hankielämästä kovin poikkeavaa. Vai onko?

Jos totta puhun, oma maailmankuvani tai siis käsitykseni ynnä ihmistuntemukseni on laajentunut toiseen potenssiin näinä muutamina nettivuosinani.

Kyl ihminen on sit kummalline.
Umbrella

ViestiKirjoittaja Ketku » 20.12.2008 21:59

Umbrella kirjoitti:Minä aina luen silmät ymmyrkäisinä. On se nettielämä hankielämästä kovin poikkeavaa. Vai onko?

Jos totta puhun, oma maailmankuvani tai siis käsitykseni ynnä ihmistuntemukseni on laajentunut toiseen potenssiin näinä muutamina nettivuosinani.

Kyl ihminen on sit kummalline.

Mä joskus kans luulin että ihmisten erilaisuus on rikkaus, ei se sitä välttämättä ole, kaikissa tapauksissa ainakaan.
Ketku

ViestiKirjoittaja Umbrella » 20.12.2008 22:08

Ketku kirjoitti:Mä joskus kans luulin että ihmisten erilaisuus on rikkaus, ei se sitä välttämättä ole, kaikissa tapauksissa ainakaan.

Väitän kuitenkin, että on se rikkaus. Niin tekopyhältä kuin nyt kuulostakin, ei oppini ihmisistä palstailun myötä ole ojaan kaatunut ja perustan väitteeni siihen, että ei kaikki saaminen tarvitse aina olla positiivista.

Mää olen katsos vähän sellainen tynnyrissä kasvanut. Ei niin, etteikö elämä olis avokämmenellä vetänyt, mutta osin omaa syytäni. Miks hitossa olin niin luottavainen ja kiltti eli osani soppaa olen sekoittanut luullen voivani elää omassa pikku lintukodossani ja unohtaa "pahan" maailman.

Kas kun maailma ja ihmiset ovat mitä ovat. Ei niitä kukaan pysty muuttamaan. En edes minä. Ja se on se suurin oppi minkä olen saanut.
Umbrella

ViestiKirjoittaja Ketku » 20.12.2008 22:24

Umbrella kirjoitti:Kas kun maailma ja ihmiset ovat mitä ovat. Ei niitä kukaan pysty muuttamaan. En edes minä. Ja se on se suurin oppi minkä olen saanut.

Mä vänkään taas että pienessä yhteisössä voisi yrittää elää kuin suuressa perheessä, välillä pikkasen kiukuttaisi mutta joku raja olisi jonka jokainen tietää että sitä ei sovi ylittää. Mä en jaksa ymmärtää sitä miksi siinä perheessä pitäisi jonkun saada tehdä kolttosia niin että toiset siitä kärsisi, olihan se muksuna jänskää laittaa vesikannu oven päälle, mutta että aikuinen tekisi sitä päivittäin ja saisi siitä elämäänsä sisältöä ja nautintoa, minusta tuo maalaamani kuva on niin sairas että alan voimaan pahoin kun sitä enemmän ajattelen...

En mä sano että olisin mallikansalainen netissä, jos mä sanon pahasti niin sanon sen nikilläni, ei se teosta tee sen rohkeempaa kuin puskasta sanottunakaan, mutta ainakin osoite on kuulijalla tiedossa... mutta nuo puskien ajojahdit jotka on suolistossa käynnissä, mä en voi enkä halua niitä ymmärtää, ne on niin vierasta touhua mulle että ajatuskykyni ei sinne yllä....oikeastaan kauhistelen kuinka paljon ihmisissä on pahuutta ja halua se pahuus tuoda esiin kun tuolleen käyttäytyy..
Ketku

ViestiKirjoittaja Ketku » 21.12.2008 00:30

Umbrella kirjoitti:Öitä pienet pilttiset. Minä tässä jatkan hämmästelyä miten monella eri tavalla voikaan Iloita Elämästä.

Mulla tuli mieleen punkkuputelin tyhjennyksen aikana että Elämän iloissa?? Mitä vattua??...no siellä kuitenkin, kumpi on dyhmempi vinttikoira vai sähköjänis? Mut ei se sähköjänis ole kuitenkaan mun makuun.... Toisekseen tässä pubissa sais olla vähän enemmän elämää.., VUOHENPÄÄ, VAAHTERA..Ho.Hoi!! Ryyppäämään nyt, on ILMASTA VIINAA!!..ja vatut, sammuneena ne jo röhnöttää..
Ketku

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 21.12.2008 07:21

Ketku kirjoitti:oisekseen tässä pubissa sais olla vähän enemmän elämää.., VUOHENPÄÄ, VAAHTERA..Ho.Hoi!! Ryyppäämään nyt, on ILMASTA VIINAA!!..ja vatut, sammuneena ne jo röhnöttää..

Missä on ilmasta viinaa? *ryntää paikalle*
Tirlittan
kiertoliittymäterttu

ViestiKirjoittaja Umbrella » 21.12.2008 08:14

Tuli ehtoosta sairaanhoidollisia tehtäviä kesken syvällisten keskustelujen. No, otan vahingon takaisin tänä illalla.

Et huomenta vaan pubiin.
Umbrella

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 21.12.2008 09:02

Huomenta kaikille. Hyvää joulua tutuille ja tuntemattomille:

http://www.jacquielawson.com/preview.as ... pv=3150426
Tirlittan
kiertoliittymäterttu

ViestiKirjoittaja vaahtera » 21.12.2008 09:57

Kiitos vuohis. :) Sulle kanssa joulua.
vaahtera

ViestiKirjoittaja Illuusia » 21.12.2008 10:55

vuohenpää kirjoitti:Huomenta kaikille. Hyvää joulua tutuille ja tuntemattomille:

http://www.jacquielawson.com/preview.as ... pv=3150426

Kiitos kaunis! Kortti oli ihana, koira ja kaikki. Kieltä taitamattomille (jos heitä on?) niin klikkaa sitä lintua jotta jatkuu (siis robin). Mistä löysitkin noin ihanan.

Huomenet, myöhäiset.

Hyvää joulua tässä kaikille teille ystäväiset.

Tykkään lukea teitä kuten olen aiemmin maininnut. Ketkun juttu oli tuossa hyvä. Oma linjani on varmaan tutuimmille tullut tutuksi. En luovu siitä periaatteesta etteikö fiksuihin viesteihin saisi samanlaisia vastauksia :) Siis tämä 'niin metsä vastaa kuin sinne huutaa' suurinpiirtein. On toki tullut muutakin vastinetta mutta taas seuraava siirto on omani. Hetken harkinta kannattaa useimmiten. Oppirahat on tullut aikoinaan maksettua, mutta menipä oppi tehoten päähän.

Nikittäkin voin kirjoitella ja tutut tunnistaa silti, olen huomannut ja niin on tarkoituskin. En vaan aina jaksa kirjautua toisaalle. Minusta puskat on ihan eri asia. Tätä asiaa olen yrittänyt ajaa läpi myös. Ei pidä niputtaa kaikkea samaan ja yleistykset on pahasta.

HYVÄÄ JOULUA!
Palailettehan pian.
Illuusia

EdellinenSeuraava

Paluu Ravinteli Musta Aukko