Kauniina talvipäivänä...

Tänne voit jättää käyntikorttisi. Foorumimainokset vain tänne.
Alueen säännöt
Esittäydy muutamalla sanalla jos haluat, valehdellakin saa. Voit mainostaa tässä omaa foorumiasi, jos se on luonteeltaan yleisfoorumi. Ei pelifoorumeiden mainoksia! Käythän samalla osallistumassa johonkin keskusteluun täällä, pelkät mainokset poistetaan.

Kauniina talvipäivänä...

ViestiKirjoittaja Ketku » 19.01.2009 12:20

...vähän haluttaisi muistaa ylläpitoa sinne vihanhallintakurssille tämmösellä nätillä kuvalla

Kuva

Jotta terkkuja vaan koko Salakapakan väeltä sinne kurssille, hyvinkös menee?
Avatar
Ketku
 

Re: Kauniina talvipäivänä...

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 19.01.2009 12:24

Saamarin ketku! Onneksi toi linkki oli päin hersettä!
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Kauniina talvipäivänä...

ViestiKirjoittaja Ketku » 19.01.2009 12:45

wirnix kirjoitti:Saamarin ketku! Onneksi toi linkki oli päin hersettä!


Kun ei ossoo niin ei voi mitään... Enkä suurAdmin ei näitä lue joten olkoon tuolleen!
Avatar
Ketku
 

Re: Kauniina talvipäivänä...

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 19.01.2009 12:47

Ketku kirjoitti:Kun ei ossoo niin ei voi mitään... Enkä suurAdmin ei näitä lue joten olkoon tuolleen!


Nyt mä kyllä oksennan. Eihän kukaan voi käyttää tommosia kuvia missään! SuurAakkosella taitaa olla jatkokurssi menossa kun ei ole näkynyt..
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Kauniina talvipäivänä...

ViestiKirjoittaja Ketku » 19.01.2009 12:52

wirnix kirjoitti:
Nyt mä kyllä oksennan. Eihän kukaan voi käyttää tommosia kuvia missään! SuurAakkosella taitaa olla jatkokurssi menossa kun ei ole näkynyt..


Oli se hyvä että opetit kuinka kuvia linkitetään tänne Aulaan..ite en olis osannut...
Avatar
Ketku
 

Re: Kauniina talvipäivänä...

ViestiKirjoittaja Umbrella » 19.01.2009 13:13

APUAAAAAAAA!!!!!!

Nyt kyllä soitan Adminille vaikka se on kymmenesti kieltänyt. Haluan ilmoittaa asiattoman viestin.
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Re: Kauniina talvipäivänä...

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 19.01.2009 13:16

Voi perkale. Mää ainakin sanoudun irti tuosta jutusta.
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Kauniina talvipäivänä...

ViestiKirjoittaja Ketku » 19.01.2009 16:26

Umbrella kirjoitti:APUAAAAAAAA!!!!!!

Nyt kyllä soitan Adminille vaikka se on kymmenesti kieltänyt. Haluan ilmoittaa asiattoman viestin.


Höh?? Niin nätti nallekarhu..ja kimalletta ja vielä kun olis vähän jotain hörhelöä niin vielä paranis, mä voin saada jonkun erityshuomionosoituksen tuosta kauniista muistamisesta..Niih
Avatar
Ketku
 

Re: Kauniina talvipäivänä...

ViestiKirjoittaja Ketku » 19.01.2009 16:28

Lumikko kirjoitti:Voi perkale. Mää ainakin sanoudun irti tuosta jutusta.


Älä nyt suotta pelkää, ja mähän tuossa jo sanoinkin että koko kapakan väeltä..kyl sä saat osan kunniasta kuitenkin, vaik silleen vähän vähemmään..
Avatar
Ketku
 

Re: Kauniina talvipäivänä...

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 19.01.2009 16:31

Ketku kirjoitti:
Älä nyt suotta pelkää, ja mähän tuossa jo sanoinkin että koko kapakan väeltä..kyl sä saat osan kunniasta kuitenkin, vaik silleen vähän vähemmään..


Kuulehan ketku. Sun perskarvat kohta kärähtää uudestaan. Mä poltan sun luolas tai jotain..
Kimalluksia ja kaikkia. yyyyyyh
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Kauniina talvipäivänä...

ViestiKirjoittaja Umbrella » 19.01.2009 16:36

Ketku kirjoitti:Höh?? Niin nätti nallekarhu..ja kimalletta ja vielä kun olis vähän jotain hörhelöä niin vielä paranis, mä voin saada jonkun erityshuomionosoituksen tuosta kauniista muistamisesta..Niih
Korjaa ensin noi oksennukset aulasta ennen kuin suurAdmin tulee. Muuten saat erityishuomionosoituksia kystä kyllin.
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Re: Kauniina talvipäivänä...

ViestiKirjoittaja Ketku » 19.01.2009 16:39

Umbrella kirjoitti:Korjaa ensin noi oksennukset aulasta ennen kuin suurAdmin tulee. Muuten saat erityishuomionosoituksia kystä kyllin.


Luuletko että kannattaisi muokata viestiä?..laittaisinko kaksi nallekarhua siihen?..se olisi todellakin vieläkin söpömpää...Ehkä etsin siihen jonkun toisen kuvan, jos teistä tosiaan tuntuu siltä.. *menee alahuuli väpättäen arkistoon*
Avatar
Ketku
 

Re: Kauniina talvipäivänä...

ViestiKirjoittaja Umbrella » 21.01.2009 11:52

Kiitos rakas kukalienet kun olet vaihtanut sen kimaltelevan nallekarhun kuvan enkeliin. Nyt olen taas iloinen.
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42


Paluu Aula

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 18 vierailijaa

cron