Kesäläskin päiväkirja

Tänne voit jättää käyntikorttisi. Foorumimainokset vain tänne.
Alueen säännöt
Esittäydy muutamalla sanalla jos haluat, valehdellakin saa. Voit mainostaa tässä omaa foorumiasi, jos se on luonteeltaan yleisfoorumi. Ei pelifoorumeiden mainoksia! Käythän samalla osallistumassa johonkin keskusteluun täällä, pelkät mainokset poistetaan.

Kesäläskin päiväkirja

ViestiKirjoittaja Judge » 28.06.2013 15:51

Juttuhan on niin, että lomaan enää viikko. Rasvaprosentti on päässyt hälyttävästi ohentumaan ja tuntuupi, jotta ihokaan ei tursua mätää ja muita matoja. On siis aika orientoitua. Suunta markettiin ja makkarahyllystöjä sekä olvikaappeja kohti. Auringon häiritsevää säteilyperiodia voidaan lieventää rakentamalla suojakerroin kropan herkkiä sisäelimiä vastaan. Tähän sopiikin oivallisesti tasapainoinen dieetti ilman lihoja ja kivennäisvesiä. Tämähän oli vain klisee ja muutoinkin itsestään selvyys. Mutta tämä ei. Vältä liikuntaa. Onko bensiini/kerosiini/sähkö keksitty? Onko? Googlatkaa nyt hyvät tikkuvarret ja luuviulut. Perehdyn tänäkesänä tarkemmin aiheeseen ja männätalven löysäily saapi jäädä tai mieluumminkin saapi olla jäämättä historiaan. Laardi, here I come.
Avatar
Judge
***
 
Viestit: 5792
Liittynyt: 28.11.2008 11:39

Re: Kesäläskin päiväkirja

ViestiKirjoittaja Judge » 02.07.2013 17:34

Kolme päivää lomille. Olen keksinyt siiderit uudelleen. Niitähän onkin kokoelma kurkattavaksi jokaisen itseään kunnioittavan marketin hyllystöillä. Löytyypi mustaherukasta banaaniin. Jotta kokeiltavaa riittää. Viikon grilli-ihmeeksi olen valinnut ananas-pekoni-kääryleet. Jos ette ole aiemmin kokeilleet, puolet männäelostanne on ollut hukka-aikaa. Toimii!
Varpaat näkyy seistessä ja ylös soffalta pääsee ähkymättä, jotta puuhaa riittää vielä. Kepulikonstein on maaliin turha yrittää.
Avatar
Judge
***
 
Viestit: 5792
Liittynyt: 28.11.2008 11:39

Re: Kesäläskin päiväkirja

ViestiKirjoittaja Judge » 04.07.2013 17:30

Varoituksen sana feikkikesäläskeistä. Kuinkas sitten erotat feikin autentikoidusta laatuläskistä? Tähän on kehitetty pätötesti. Kipaistaan kohteen taakse, otetaan ns. heindrichtin ote, mutta hieman alempaa pötsin kohdalta ja puristetaan lujaa. Jos kohde pärähtää lujaa pötsin painuessa kasaan, on feikki paljastettu. Aito kesäläski heittää joko laatan tahi suikaleet suklaata punttiin. Testaajan on hyvä varautua teurastajan essulla ja nopealla pakoautolla.
Avatar
Judge
***
 
Viestit: 5792
Liittynyt: 28.11.2008 11:39

Re: Kesäläskin päiväkirja

ViestiKirjoittaja Judge » 05.07.2013 14:22

Loman alkuun... 0.

Virittäydytty on. Jo erotetaan upporasvassa muhinut hillomunkki väristä. Sehän on valkoinen. Hieman saattaa pintarusotus sokerikerroksen alta kajastaa. Kesän makkaraksi olen valinnut Atrian. Se suolestakin tuttu mehevä, mutta liialla lihalla maustettu pötkylä. HK on mennyt pilaamaan tuotteensa A-luokka -mainoksilla. Tästä näpäytetään valmistajan katetta tuntuvahko lovi.
Säätilaksi on lupailtu vaihtelevaa. Tarkoittanee kestosateita. Sepä ei laardin kumppaneita haittaa. Uppoaa traani kosteammallakin kelillä. Sorry vaan kukkakepit ja läpipaskojat, on ihran vuoro. Kuvagalleria tulee sen täälläkin todistamaan. Mustavalkoisten elokuvien sanoin, "jutaruttantulitilitalihei", olen valmis.
Avatar
Judge
***
 
Viestit: 5792
Liittynyt: 28.11.2008 11:39

Re: Kesäläskin päiväkirja

ViestiKirjoittaja Judge » 10.07.2013 08:14

Olen nyt täällä, kuten arvatakin saattaa. Illan kalorit tämä laardipetteri absorboi runsassisältöisenä tequilana ja sipsinä kera nakkien ja oluen. Hyvältä vaikuttaa. Vatsa napsahtelee lupaavasti. Talkoot ja muun riuhtomisen ajattelin katsella lasin takaa pullapitko kaverina. Talkooväen ilkkuminen ja sormella osoittelu ei liene kuluta liikaa arvokasta biomassaa. Päiväohjelmaan kuuluu lisäksi makuu ja varovainen kyljen kääntely.
Avatar
Judge
***
 
Viestit: 5792
Liittynyt: 28.11.2008 11:39

Re: Kesäläskin päiväkirja

ViestiKirjoittaja Judge » 14.07.2013 18:18

Pientä takapakkia. Pääsi leivospuoli loppumaan ja maantieteellinen sekä etanolinen haaste hankaloittaa täydennysten hankkimista. Mutta olut ei ole päässyt loppumaan. Kaukana siitä.
Jo ovat posket pyöristyneet omenaisiksi ilmentymiksi. Terveyttä on siis piisannut. "Puhtaus on puoli ruokaa" -paskapuheet on haudattu. Kyllä megajoulet huolehtii ruokapuolen ja ihka kokonaan vielä. Paitti iltapalan. Sen saa hampaat huuhtomalla.
Avatar
Judge
***
 
Viestit: 5792
Liittynyt: 28.11.2008 11:39

Re: Kesäläskin päiväkirja

ViestiKirjoittaja Judge » 15.07.2013 07:58

Valmistaudun tankkauspisteelle lähtöön. Ostoslistaa laatiessa tuli mieleen maailman viisain kansa, jenkkiläiset. Asuvat suuren veden tuolla puolen ja ovat taatusti pallon tukevin heimo. Siellä vaappuvat luontokappaleet eivät pienistä tuulista maankamaralta lähdekkään. Ravitsevia ovat jenkkiläisten fastfood-annokset. Annoksella ruokkii keskikokoisen somalikylän tahi lähipupin valomerkkikansan. Lisäksi on jenkkiläisillä palvelu, joka roudauttaa ostoskassit marketista auton peräkonttiin. Eipä meillä. Itse saa työntää ostoskärrit marketin ovensuussa invapaikalla olevan farmarin luo ja lastata joulet kulkupelin uumeniin. Oliskohan jo ihmisoikeusasia?
Avatar
Judge
***
 
Viestit: 5792
Liittynyt: 28.11.2008 11:39

Re: Kesäläskin päiväkirja

ViestiKirjoittaja Judge » 16.07.2013 07:22

Jokos se on kesä ohi? Eipä tursu enää hiki joka poimusta eikä valu vanat otsaluiskasta. Paitti jos liikahtaa. Kunto onkin rapistunut jo tasolle, jossa liikunta voidaan mitata kuuloperustein jääkaapin oven narahtelusta. Kelit ovat nyt sopivat ryhtiliikkeelle. Siispä ajattelin raahautua pirssiin ja suunnata seuraavalle etapille. Koskapa mökkeillessäkin voi maata, valinta kohdistuu korpeen. Kilauttelin jo tarkistussoitot suoritetuista talkoista. Tehty on. Vaikka suoraan sanoen pelkkä vaakataso alkaa tympiä. Reipas istuskelu ynnä nojailu nouskoon teemaksi tälle viikolle.
Avatar
Judge
***
 
Viestit: 5792
Liittynyt: 28.11.2008 11:39

Re: Kesäläskin päiväkirja

ViestiKirjoittaja Judge » 26.07.2013 12:09

Takapakkia ja runsaasti. Imu ei ole ollut kohdillaan eikä nakkikaan ole maistunut. Pullalla olen koettanut korjailla tilannetta, mutta tursuaa taikina jo korvistakin. Vatsanahka ei ole enää pinkeä, vaan löysä rätti, josta saa sormilla otteen. Tämä on tuloksena kun antaa addiktion viedä. Ensin ajattelin, jotta ihan vaan pikkasen pinosta halkasen puuta klapiksi. Sitten, jotta jos tuon ensimmäisen pinon kuitenkin loppuun. Siinä vietiin miestä. Kaikki pinot pilkkeeksi ja olin jo menossa naapurin puolelle kirveineni ennen kuin saivat sidottua ja laitettua keissitipan. Hävettää. Koetan saada kropan tasapainon takaisin, mutta pelkään, ettei kesän tavoite kuitenkaan täyty.
Nyt painelen lentokentälle, josta sitten kepapille. Kohteessa oli aamuauringossa 35 astetta. Jospa tuo lämpö edes turvottaisi.
Avatar
Judge
***
 
Viestit: 5792
Liittynyt: 28.11.2008 11:39

Re: Kesäläskin päiväkirja

ViestiKirjoittaja Judge » 27.07.2013 09:47

Öhkytä älämölö. Kuten paikalliset kuullostavat tervehtivän. Minä siihen jotta halitulijallaa. Kuten taas pohjolassa tohditaan tokaista kolmen kumarassa. Olen Bodrumissa. Luonnollisesti. Tottuneena maailmanmatkaajana olen jo ehtinyt kinailla vastaanottovirkailijoiden kanssa, hajoittaa yhden pistorasian ja peljästyttää veliruottalaisten perheidyllejä. Ei paha saldo, kun ottaa huomioon, jotta kohteessa ollaan oltu hereillä vasta kolme tuntia. Menen nyt laatimaan strategiaa rannalle. Mihin sitä tarvitaan, selvinnee tuonnempana.
Avatar
Judge
***
 
Viestit: 5792
Liittynyt: 28.11.2008 11:39

Re: Kesäläskin päiväkirja

ViestiKirjoittaja Judge » 28.07.2013 10:08

Tänään täällä onkin sitten se viileämpi päivä. Mollotus yltää kohtuulliseen 38 asteeseen. Siitä virkistyneenä hajoitin vessan huuhtelusysteemin sekä parvekkeen oven uudestaan. Huoltomiehet alkavat jo tervehtiä. Veikkaanpa, jotta halaisivatkin, ellei norona valuva hiki olisi terveysriski liukastumismielessä.
Vatsanahan pinkeys on palannut! Pötsin päällä voi rauhassa naputella sormilla porilaisten marssin. Kumea kaiku vastaa suoliston uumenista. Illemmalla lähden tuputuskierrokselle kultakauppoihin. Sillä saan ilmaisen kaupunkikierroksen. Kokemuksesta myös tiedän, etteivät koruja tuputtele ensimmäisten tuhtien viskihenkäysten jälkeen. Jotta siinäkin mielessä tiedossa on rauhaisa kiertoajelu.
Avatar
Judge
***
 
Viestit: 5792
Liittynyt: 28.11.2008 11:39

Re: Kesäläskin päiväkirja

ViestiKirjoittaja Judge » 28.07.2013 10:10

Niin jotta todistusaineisto siitä vessatouhusta löytyy. Laitan kohta. Samalla kuvassa on arvoitus.
Avatar
Judge
***
 
Viestit: 5792
Liittynyt: 28.11.2008 11:39

Re: Kesäläskin päiväkirja

ViestiKirjoittaja Umbrella » 28.07.2013 15:02

Mitenkähän minun ei käy laisingan kateeksi?
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Re: Kesäläskin päiväkirja

ViestiKirjoittaja Judge » 29.07.2013 10:32

Männä iltana oli viihdetuokio. Minä söin kalaa ja hupailuttamaan kutsuttu showmies lasia. Näytti vielä lähiotoksen kidastaan pulloa rouskutellessaan. Molemmille maistui.
Nahkatakkikaupassa kokeilin about kolmeakymmentä takkia. Myyjä väsyi ensin. Kertoi lopuksi meikäläisen pitävän viskistä. Mistä tiesi?
Nauhoitin uuden soittoäänen. Siinä resonoin "halitulijallaa tämä poika rallaa". Koskapa se tuntui erityisen hyvältä idealta juuri sillä hetkellä. Nyt en enää muista miten sen halvatun äänen saa poijes. Toivottavasti eivät suuremmin soittele. Jo sattui hämmentävä tilanne kaupan kassalla.
Avatar
Judge
***
 
Viestit: 5792
Liittynyt: 28.11.2008 11:39

Re: Kesäläskin päiväkirja

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 29.07.2013 11:37

Umbrella kirjoitti:Mitenkähän minun ei käy laisingan kateeksi?


Ei minunkaan, varsinkaan huoltomiestä.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Seuraava

Paluu Aula

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa

cron