Jumalauta! Ovi AUKI ja heti!!

Onko sorsittu netissä tai muualla, tai muuten vaan huono päivä? Anna palaa, avaudu anonyymisti.

Jumalauta! Ovi AUKI ja heti!!

ViestiKirjoittaja katukettunen » 07.01.2011 16:10

Wihtun vihtu,nyt se perkeleen ovi auki ja päästätte meikän sisään tai alkaa tulemaan rumihia,ja harkitsen lopetanko tipattoman tammikuun just tähän paikkaan..Ite vastaatte seurauksista! Niin kerta!
Kuka ...kele näitä IP-banskuja jakelee,ylöspito vai? Oonko muka lähetellyt spämmiä...Oonko? Kaikki ollut tiivistä faktaa ja asiaa,ja silti vaan meikä, jumalaa pelkäävää raittiusmiestä, syytetään spämmäämisestä...Onko Reilua?
Avatar
katukettunen
 

Re: Jumalauta! Ovi AUKI ja heti!!

ViestiKirjoittaja Judge » 07.01.2011 16:16

katukettunen kirjoitti:Wihtun vihtu,nyt se perkeleen ovi auki ja päästätte meikän sisään tai alkaa tulemaan rumihia,ja harkitsen lopetanko tipattoman tammikuun just tähän paikkaan..Ite vastaatte seurauksista! Niin kerta!
Kuka ...kele näitä IP-banskuja jakelee,ylöspito vai? Oonko muka lähetellyt spämmiä...Oonko? Kaikki ollut tiivistä faktaa ja asiaa,ja silti vaan meikä, jumalaa pelkäävää raittiusmiestä, syytetään spämmäämisestä...Onko Reilua?


Jumalaa pelkäävä raittiusmies. Mainiota. Pistäs päätukea odotellessa pari nuhdesaarnaa tammikuun orjille.
Avatar
Judge
***
 
Viestit: 5792
Liittynyt: 28.11.2008 11:39

Re: Jumalauta! Ovi AUKI ja heti!!

ViestiKirjoittaja Umbrella » 07.01.2011 16:22

Tervetuloa vaan. Henkilö tuntuu olevan sopivan hartaassa mielentilassa jotta voimme laulaakin yhdessä: Herra kirkasta meille ja sassiin.
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Re: Jumalauta! Ovi AUKI ja heti!!

ViestiKirjoittaja katukettunen » 07.01.2011 16:38

Umbrella kirjoitti:Tervetuloa vaan. Henkilö tuntuu olevan sopivan hartaassa mielentilassa jotta voimme laulaakin yhdessä: Herra kirkasta meille ja sassiin.


Kiitosta vaan, kirkastus sopii oikein hyvin, näin talvisäässä...oma taskumatti jo tyhjenikin..siis minulla mitään taskumattia ole,virsikirja se on kun pullottaa povessa

Muta juttu ei jää tähän! Mie käyn vetäsee ylöspitoa lättyyn,tälleen ei ole meikää solvattu ikinä,enkä lepy ikinä,ellei ylöspito lahjo minua vaikka muutamalla rommitynnyrillisellä ja viinavaraston vapaakäytöllä ja....mietin lopullista vaatimustani ja vahingonkorvausta kivusta ja särystä tuonnempana
Ikävää tosin että tämä sattui tammikuussa,joutunen melko yksin juomaan nuo viinakset...tää on tätä mun tuuria...Voih!?
Avatar
katukettunen
 

Re: Jumalauta! Ovi AUKI ja heti!!

ViestiKirjoittaja katukettunen » 07.01.2011 23:08

Syyllinen löytyi,mutta älkää luulkokkaan ettetekö olisi tarkan silmälläpidon alaisena,varsinkin ylöspito..kele!! Ihan vaan varmuuden vuoksi,antaahan olla sitten viimonen kerta kun usutat Opera Turpon mun kimppuun niin että ovet on lukossa ja säpissä eikä mihkään pääse soittamaan suutaan...siis jakamaan hartaita ajatuksia
Avatar
katukettunen
 

Re: Jumalauta! Ovi AUKI ja heti!!

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 08.01.2011 07:15

katukettunen kirjoitti:antaahan olla sitten viimonen kerta kun usutat Opera Turpon mun kimppuun niin että ovet on lukossa ja säpissä eikä mihkään pääse soittamaan suutaan...siis jakamaan hartaita ajatuksia


Mitä horiset? Täällä mitään turpoja tarvita, vähemmälläkin kerkiää.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51


Paluu Valivali

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa

cron