MIKÄ TÄMÄ ON!!!

Tänne voit jättää käyntikorttisi. Foorumimainokset vain tänne.
Alueen säännöt
Esittäydy muutamalla sanalla jos haluat, valehdellakin saa. Voit mainostaa tässä omaa foorumiasi, jos se on luonteeltaan yleisfoorumi. Ei pelifoorumeiden mainoksia! Käythän samalla osallistumassa johonkin keskusteluun täällä, pelkät mainokset poistetaan.

Re: MIKÄ TÄMÄ ON!!!

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 26.12.2008 18:04

Ketku kirjoitti:Minä tulen todistamaan tuon pahoinpitelyn, saavat ilkiöt ansioidensa mukaan...


Ei meillä sitten ole mitään hätää. Näitkö varmasti pöydän alta mitä tapahtui?
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: MIKÄ TÄMÄ ON!!!

ViestiKirjoittaja Ketku » 26.12.2008 18:05

Umbrella kirjoitti:Ette te mitään nähneet. Kuulitte kenties kuin enkeljoukkoin laulua kun minä vähän lurautin. Toinen vapisi nurkan takana ja toinen heitteli vihapäissään kinkkuja viattomille asiakkaille kun me urheat mutta harhaanjohdetut höynäytetyt käytiin teidän antamia tehtäviä suorittamassa.

Kyllä nyt minuakin alkaa pistämään vihaksi kun syyttä suotta saan taas syyt päälleni.


Ole nyt puuttumatta tähän juttuun, menee tässä varmaan suurAdminilla muutenkin pää sekaisin, ja sä vielä viitsit sekoittaa pakkaa lisää.. Mun ja vuohiksen tapahtumain kuvaus on kaikista luotettavin, sitä et voi kiistää! Lällätislää, niih!
Avatar
Ketku
 

Re: MIKÄ TÄMÄ ON!!!

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 26.12.2008 18:06

Ketku kirjoitti:Ole nyt puuttumatta tähän juttuun, menee tässä varmaan suurAdminilla muutenkin pää sekaisin, ja sä vielä viitsit sekoittaa pakkaa lisää.. Mun ja vuohiksen tapahtumain kuvaus on kaikista luotettavin, sitä et voi kiistää! Lällätislää, niih!


Ja mulla on todisteena mustat silimät, ei kai kukaan huvikseen semmoisia jouluksi hanki.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: MIKÄ TÄMÄ ON!!!

ViestiKirjoittaja Ketku » 26.12.2008 18:07

vuohenpää kirjoitti:Ei meillä sitten ole mitään hätää. Näitkö varmasti pöydän alta mitä tapahtui?


Onhan tässä aikaa, voidaan vielä hyvin sopia mitä kaikkee näin pöydän alta, ja sitä pöytäliinaa ei ole pakko mainita eikä sitä että pidin käpäliäni silmillä kun kaikki tapahtui... Pientä korvausta vastaan mä todistan vaikka itseäni vastaan...
Avatar
Ketku
 

Re: MIKÄ TÄMÄ ON!!!

ViestiKirjoittaja Ketku » 26.12.2008 18:10

vuohenpää kirjoitti:Ja mulla on todisteena mustat silimät, ei kai kukaan huvikseen semmoisia jouluksi hanki.


Hyvät on todisteet, pitäisköhän vähän lisää noita todisteita..*muks töks töks*
No niin, nyt on hyvä lähteä tuomarin eteen kertomaan miten on vaahtera ja umbrella jouluna hilluneet! Ja mie näin kaiken!
Avatar
Ketku
 

Re: MIKÄ TÄMÄ ON!!!

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 26.12.2008 18:12

Ketku kirjoitti:Onhan tässä aikaa, voidaan vielä hyvin sopia mitä kaikkee näin pöydän alta, ja sitä pöytäliinaa ei ole pakko mainita eikä sitä että pidin käpäliäni silmillä kun kaikki tapahtui... Pientä korvausta vastaan mä todistan vaikka itseäni vastaan...


Kaikkea ei tosiaan tarvi mainita, riittää kun on suht koht rehellinen. Umpirehellisyydestä ei ikinä ole ollut mitään hyötyä. Aakkosukko hiljeni, varmaan nyt miettii uusiksi ja huomaa miten hienon lahjan on saanut. Sitten voidaan sanoa että se oli meidän idea. Varmaan saadaan vastalahjaksi lisää tähtiä nikkiin tai jotain muuta hienoa *haaveilee*
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: MIKÄ TÄMÄ ON!!!

ViestiKirjoittaja suurAdmin » 26.12.2008 18:19

TSAILENS!!!!


NYT LÄRVIT UMPEEN JOKA LOUSKUTIN. PISTÄÄ VIHAKS ESITTÄMINEN. VIATTOMAT!!! HEHEHHE. KYLLÄ HUPI STANA LÄHTEE TTU HUULILTA. ALKAAKIN ARKI. HETI HUOMENNA. KATUMUSTA ON TURHA JÄTÖSJOUKKION KERMALTA ODOTELLA. KELE JOTTAIN TULEE TAPAHTUMAAN. VÄPÄJÄ ALAHUULI!!!!
suurAdmin
***
 
Viestit: 113
Liittynyt: 06.12.2008 13:55

Re: MIKÄ TÄMÄ ON!!!

ViestiKirjoittaja Ketku » 26.12.2008 18:22

vuohenpää kirjoitti:
Kaikkea ei tosiaan tarvi mainita, riittää kun on suht koht rehellinen. Umpirehellisyydestä ei ikinä ole ollut mitään hyötyä. Aakkosukko hiljeni, varmaan nyt miettii uusiksi ja huomaa miten hienon lahjan on saanut. Sitten voidaan sanoa että se oli meidän idea. Varmaan saadaan vastalahjaksi lisää tähtiä nikkiin tai jotain muuta hienoa *haaveilee*


Just noin, kannattaa kertoa vain se mikä itsestä tuntuu tärkeältä, vaikka ei niin tarkkaan olisi nähnytkään! Luuletko että voitaisi ihan oikeesti saada lisää tähtiä nikkiin? Se kyllä olis jo jotakin..silloin kansa kohahtaisi kateudesta..mä haluaisin vielä kuvan nikkiin mutta se taitaa olla liikaa pyydetty?
Avatar
Ketku
 

Re: MIKÄ TÄMÄ ON!!!

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 26.12.2008 18:24

Ketku kirjoitti:Luuletko että voitaisi ihan oikeesti saada lisää tähtiä nikkiin? Se kyllä olis jo jotakin..silloin kansa kohahtaisi kateudesta..mä haluaisin vielä kuvan nikkiin mutta se taitaa olla liikaa pyydetty?


Älä herran tähden mee heti pyytämään kaikenmaailman kuvia... se ei taida uskoa meitä tässä jutussa?
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: MIKÄ TÄMÄ ON!!!

ViestiKirjoittaja Ketku » 26.12.2008 18:31

vuohenpää kirjoitti:Älä herran tähden mee heti pyytämään kaikenmaailman kuvia... se ei taida uskoa meitä tässä jutussa?


Minulla on vahva tunne että meidän on parasta keksiä..siis muistaa.. uusi selitys huomiseksi...mennään pubiin miettimään tätä tilannetta
Avatar
Ketku
 

Re: MIKÄ TÄMÄ ON!!!

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 26.12.2008 18:33

suurAdmin kirjoitti:TSAILENS!!!!


NYT LÄRVIT UMPEEN JOKA LOUSKUTIN. PISTÄÄ VIHAKS ESITTÄMINEN. VIATTOMAT!!! HEHEHHE. KYLLÄ HUPI STANA LÄHTEE TTU HUULILTA. ALKAAKIN ARKI. HETI HUOMENNA. KATUMUSTA ON TURHA JÄTÖSJOUKKION KERMALTA ODOTELLA. KELE JOTTAIN TULEE TAPAHTUMAAN. VÄPÄJÄ ALAHUULI!!!!


Saadaanko me pitää kuusi kerhotilassa loppiaiseen saakka, tai ees uuteenvuoteen *piipittää ovenraosta*
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Edellinen

Paluu Aula

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa

cron