WEESEET

Rohkeille miehille ja kauniille naisille.

Re: WEESEET

ViestiKirjoittaja vaahtera » 23.12.2008 20:31

vuohenpää kirjoitti:
No hyvä. Toivottavasti löytyy sulle uudet rillit että näet vähän minne tavaroita heittelet. Jumalavita! Mulla on musta silmä.


Älähän kitise siinä. Ite uhkasit että mun läskit tummuu. Nyt menee kuule pulju kohta kiinni ja pissi housuus.
Avatar
vaahtera
 

Re: WEESEET

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 23.12.2008 20:33

vaahtera kirjoitti:Älähän kitise siinä. Ite uhkasit että mun läskit tummuu. Nyt menee kuule pulju kohta kiinni ja pissi housuus.


Jasso. Ja tietysti vessa avataan jatkossa vaan kassalta ja sielläkin valkataan kenelle? Oota vaan kun suuraakkosUkko kuulee tästä.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: WEESEET

ViestiKirjoittaja vaahtera » 23.12.2008 20:36

vuohenpää kirjoitti:
Jasso. Ja tietysti vessa avataan jatkossa vaan kassalta ja sielläkin valkataan kenelle? Oota vaan kun suuraakkosUkko kuulee tästä.


*kaivaa toiset rillit* Kassakin on just minuutti sitten suljettu. Olen pahoillani kun rouva oli pikkusen myöhässä. Aakkosella ole valtaa mun vessaan. Perustakoon omansa.
Avatar
vaahtera
 

Re: WEESEET

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 23.12.2008 20:38

vaahtera kirjoitti:*kaivaa toiset rillit* Kassakin on just minuutti sitten suljettu. Olen pahoillani kun rouva oli pikkusen myöhässä. Aakkosella ole valtaa mun vessaan. Perustakoon omansa.


Jassoo. Kusaisenko muuntajaan kenties?
Sitäpaitti, katellaan vaan millainen valta aakkosella on ja ei ole. Me ketkun kanssa ainakin hankittiin sille lahja, varmasti arvostaa sitä ihan erityisesti. Te vaan laulelitte tyhjille seinille pöydän alta. A ha ha....
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: WEESEET

ViestiKirjoittaja vaahtera » 23.12.2008 20:42

vuohenpää kirjoitti:
Jassoo. Kusaisenko muuntajaan kenties?
Sitäpaitti, katellaan vaan millainen valta aakkosella on ja ei ole. Me ketkun kanssa ainakin hankittiin sille lahja, varmasti arvostaa sitä ihan erityisesti. Te vaan laulelitte tyhjille seinille pöydän alta. A ha ha....


Pissi minne haluat. Minähän jo sen tein sinne pokaaliin, mitä pidit suuressa arvossa ja piilotit kaappiis. :)
Teiän lahja oli törkee, paitsi jos se toimii odotusten mukaan toisten päin. Tuli meinaan pikkusen käpälöityä sitä ennen ku viskasin, Eiku asetin sen nätisti aulaan. Umbrellakin nauroi...siis lauloi niin nätisti.
Avatar
vaahtera
 

Re: WEESEET

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 23.12.2008 20:45

vaahtera kirjoitti:Pissi minne haluat. Minähän jo sen tein sinne pokaaliin, mitä pidit suuressa arvossa ja piilotit kaappiis. :)
Teiän lahja oli törkee, paitsi jos se toimii odotusten mukaan toisten päin. Tuli meinaan pikkusen käpälöityä sitä ennen ku viskasin, Eiku asetin sen nätisti aulaan. Umbrellakin nauroi...siis lauloi niin nätisti.


Mitä konnankoukkuja oikein olet tehnyt? Valehtelet ihan selvästi *tuijottaa tulipunaista vaahteraa vaanivasti*
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: WEESEET

ViestiKirjoittaja vaahtera » 23.12.2008 20:49

vuohenpää kirjoitti:
Mitä konnankoukkuja oikein olet tehnyt? Valehtelet ihan selvästi *tuijottaa tulipunaista vaahteraa vaanivasti*


Ee.. eenn mää ole tehnyt mitään. Se käpälöinti oli umbrellan idea. Ja ja öööhhh*nikottelee* menen tupakalle.
Avatar
vaahtera
 

Re: WEESEET

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 23.12.2008 20:51

vaahtera kirjoitti:Ee.. eenn mää ole tehnyt mitään. Se käpälöinti oli umbrellan idea. Ja ja öööhhh*nikottelee* menen tupakalle.


Umbrellan? Mitä se vanha huuhkaja on taas keksinyt? Mulle riittäisi ihan kun laulaa silloin tällöin. *menee kans hermosavuille*
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: WEESEET

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 31.12.2008 20:03

Kivaa että pääsee tänään suihkuun. Seuraavan kerran käynkin vasta ensi vuonna. Yritin raahata mukanani kylpytynnyriä mutta ei mahtunut ovesta sisälle. Ihan kuin täällä olisi joku saunaremppakin menossa. No ei voi mitään.
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: WEESEET

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 31.12.2008 20:07

Lumikko kirjoitti: Ihan kuin täällä olisi joku saunaremppakin menossa. No ei voi mitään.


Saunaremppa? Eikö tää olekaan vessa? Jos tänne tulee sauna niin pestään se krapulainen hurtta samantien.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: WEESEET

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 31.12.2008 20:10

wirnix kirjoitti:
Saunaremppa? Eikö tää olekaan vessa? Jos tänne tulee sauna niin pestään se krapulainen hurtta samantien.


No ainakin siltä näyttää, mutta pakko nyt mennä vain suihkuun kun tuolla sellainen nurkassa on. Vai onkos tää joku huuhteluletku. Olkoon....
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: WEESEET

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 31.12.2008 20:12

Lumikko kirjoitti:No ainakin siltä näyttää, mutta pakko nyt mennä vain suihkuun kun tuolla sellainen nurkassa on. Vai onkos tää joku huuhteluletku. Olkoon....


Se on kyllä pesukoneen poistoletku, tulee tuolta kyökin puolelta tänne. Mutta ihan miten haluat..
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: WEESEET

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 31.12.2008 20:16

Peeveli, no mutta siinä on ainakin pesuaineet samassa mönjässä.
Huuhtelen itseni sitten pöntössä. :/
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: WEESEET

ViestiKirjoittaja Umbrella » 31.12.2008 20:24

Tervetuloa vessastaitsensäalasvetävien-kerhoon. Siinä jos missä raikastuu.
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Re: WEESEET

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 31.12.2008 20:26

Umbrella kirjoitti:Tervetuloa vessastaitsensäalasvetävien-kerhoon. Siinä jos missä raikastuu.


Ahahhhh niin sinäkin taidat kuulua siihen joukkoon. No nyt meitä on sitten ainakin kaksi. :)
Avatar
Tyylilyyli
 

EdellinenSeuraava

Paluu Ravinteli Musta Aukko

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa

cron