VAPPUKISA TAI MUUTEN VAAN KISA

Rohkeille miehille ja kauniille naisille.

VAPPUKISA TAI MUUTEN VAAN KISA

ViestiKirjoittaja Umbrella » 28.04.2010 10:45

Lainattu (eli varastettu) puheenjohtajalta idea ja sanat:

*Ajattelin vapuksi järjestää Kerhoon huonoimman vitsin pinssiskaban. Tätähän limboilua tietty sitten mainostetaan suolessa. Mulla on ainakin varastossa niin säälittävä repertuaari sataan kertaan kuultua, jotta siinä itku pääsee lukiessa. Selkeetä vappukamaa. Vois tietty järkätä milloin vaan. Täällä. Kun on vappu joka päivä. Ja juhannus joka yö.*

Hän ajatteli ja minä toteutan.

Sen verran säännöistä, että äänestää saa heti ja ihan ketä vaan ja antaa pisteitä haluamansa määrän vaikka itselleen. Kukaan ei kuitenkaan laske pisteitä ja jos laskeekin, laskee väärin.

Eiköhän aloiteta ilkkumalla kostean paikan leirillä liikaa harjoitelleen kisakuntoa.

http://www.riemurasia.net/jylppy/media. ... 70790&c=11

Jonka jälkeen kerron omasta mielestäni huonoimman vitsin, mitä olen ikinä kuullut. Tämän vitsin copyright on luokkakaverillani T:lla, joka keksi tämän armon vuonna 1967 tai niillä main.

Vitsi 1.
Oli nuori tyttö, joka ei ollut ulkoisesti kovinkaan kaunis. Häntä suretti ja kadehdutti kovin, kun pojat vislailivat muille tytöille, mutta ei hänelle. Kerran tiellä yksin kulkeissaan hän kuuli kovaa vihellystä. Koska muita tyttöjä ei paikalla ollut, hän oletti, että vislaus oli tarkoitettu hänelle. Kohta hänelle kuitenkin selvisi se tosiasia, että vislaaja olikin vain tehtaan pilli.

Annan tälle vitsille 5000 (viisituhatta) pistettä. Huomenna ja ylihuomenna voin antaa taas lisää.
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Re: VAPPUKISA TAI MUUTEN VAAN KISA

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 28.04.2010 11:19

Vitsi 2.
Juoppo oli tiputtanut jotain ja etsiskeli sitä kadunkulmasta. Kaveri käski mennä katulampun valoon etsimään, johon juoppo että eihän se sinne pudonnut. Mihin kaveri, että onhan se kuitenkin valoisampi paikka etsiä. Muahahhaa!

Annan Umppiksen vitsille 1000 pist. ja itselleni 8000 pist., joten olen johdossa.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: VAPPUKISA TAI MUUTEN VAAN KISA

ViestiKirjoittaja Umbrella » 28.04.2010 11:25

Minä annan Tirlittanille miinus 2500, koska minua nauratti.
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Re: VAPPUKISA TAI MUUTEN VAAN KISA

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 28.04.2010 11:29

Umbrella kirjoitti:Minä annan Tirlittanille miinus 2500, koska minua nauratti.

Rotesti! Ei miinuspisteistä ollut mitään puhetta. :itkee
Tää seuraava ei varmasti naurata:

Vitsi 3. (puolihävytön)

Mies istui aamuyöstä katukiveyksellä ja syleskeli ikäänkuin olisi karvoja suussa. Pthyi, pthyi. Käveli siitä ohi toinen mies, joka pysähtyi ja kysyi: Mitäpä mies, mitäs syljeskelet? Toinen alkoi kertomaan: Olin illalla kapakissa *pthyi * ja tapasin kauniin naisen. Lähdettiin jatkoille ja alettiin * pthyi * pelata räsypokkaa. Sovittiin että jos minä voitan niin saan kiksauttaa, mutta jos hän voittaa *pthyi *niin saan kuitenkin nuolaista.
Ja voi pärkkele kun oli hyvä pelaaja!

Annan tästä 6000 pist. ja edellisestä vitsistäni 2000 pist. lisää.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: VAPPUKISA TAI MUUTEN VAAN KISA

ViestiKirjoittaja Umbrella » 28.04.2010 13:32

Littanille 1 piste. Itselle 12.463 lisää ihan siitäkin syystä, ettei edes v 1967 naurattanut.

Vitsi 4 tai oliko vasta kolmas? Who cares.

Sananlasku: Ennen ol Vaput kauniita, nyt pimeitä.

Tästä sananlaskulisää 12 pistettä ja siitä, ettei kukaan ymmärtänyt vitsiä 6502 pistettä.
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Re: VAPPUKISA TAI MUUTEN VAAN KISA

ViestiKirjoittaja katukettunen » 28.04.2010 13:36

Olettepa laittaneet naurettavia vitsejä,molemmille -7000 pistettä,koittakaa nyt ymmärtää,nyt siis kisataan typerimmästä vitsistä ja se tulee täältä:

"Miksi blondilla on musta hihna kaulansa ympärillä?
-Sillä on musta vyö suihinotossa."

Kuten huomaatte,kisa on ratkennut hyväkseni,aploodit ja muut kunnianosoitukset voi lähettää pankkitililleni
Avatar
katukettunen
 

Re: VAPPUKISA TAI MUUTEN VAAN KISA

ViestiKirjoittaja katukettunen » 28.04.2010 13:41

Umbrella kirjoitti:
Sananlasku: Ennen ol Vaput kauniita, nyt pimeitä.

Tästä sananlaskulisää 12 pistettä ja siitä, ettei kukaan ymmärtänyt vitsiä 6502 pistettä.


Tuo nauratti minua niin maan kamalasti että ropsautan siitä -5500 pistettä sakkoa,ihan täällä masu kipeänä naureskelen ja olen yllättynyt kuinka hersyvä huumorintaju sinulla onkaan... Ja edelleen siitä että esität sananlaskun vitsikisassa saat -11356 pistettä... Voittoni siis vain varmistui
Avatar
katukettunen
 

Re: VAPPUKISA TAI MUUTEN VAAN KISA

ViestiKirjoittaja Umbrella » 28.04.2010 13:41

katukettunen kirjoitti:Kuten huomaatte,kisa on ratkennut hyväkseni,aploodit ja muut kunnianosoitukset voi lähettää pankkitililleni

Palkintoja ei olekaan vielä keksitty. Voittajallekin olkoon palkinto yllätys kuten se on kisan järjestäjällekin ainakin vielä tässä vaiheessa.

Ketkulle 1/2 pistettä minulta ja 2000 miinusta blondilta.
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Re: VAPPUKISA TAI MUUTEN VAAN KISA

ViestiKirjoittaja katukettunen » 28.04.2010 13:47

Umbrella kirjoitti:Ketkulle 1/2 pistettä minulta ja 2000 miinusta blondilta.


Rotesti! :evil: Juuri äsken Blondi sanoi itkeneensä typerää vitsiäni ainakin 30000 pisteen edestä
Avatar
katukettunen
 

Re: VAPPUKISA TAI MUUTEN VAAN KISA

ViestiKirjoittaja Umbrella » 28.04.2010 13:59

Vitsi nro jotain

Eräässä kilpailussa osallistujat protestoivat pisteiden antamisia mutta heille tuomarit viittasivat kintaallaan.

Tämä oli päivän paras huono, joten annan sille huimat 11.000 pistettä ja säälipisteen päälle.
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Re: VAPPUKISA TAI MUUTEN VAAN KISA

ViestiKirjoittaja katukettunen » 28.04.2010 14:11

Umbrella kirjoitti:Vitsi nro jotain

Eräässä kilpailussa osallistujat protestoivat pisteiden antamisia mutta heille tuomarit viittasivat kintaallaan..


Vitsisi ei naurattanut minua lainkaan,joudun siis antamaan sille kokonaista yhden pisteen, jotenkin minulle tuli tunne että taas minua vedätetään
Avatar
katukettunen
 

Re: VAPPUKISA TAI MUUTEN VAAN KISA

ViestiKirjoittaja Umbrella » 28.04.2010 14:25

katukettunen kirjoitti:Vitsisi ei naurattanut minua lainkaan,joudun siis antamaan sille kokonaista yhden pisteen, jotenkin minulle tuli tunne että taas minua vedätetään


Tuomarihuumori ei naurata kuin tuomareita ja juomareita. Josta lausahduksesta saankin vitsin nro 7 tai sinnepäin.

Joudun antamaan itselleni miinus 500 nyt, kun minua nauratti tämä.
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Re: VAPPUKISA TAI MUUTEN VAAN KISA

ViestiKirjoittaja katukettunen » 28.04.2010 15:45

Arvoisa Tuomaristo,saanko esittää toisen rotestin? Littan on diskattava kisasta,hälle typerien vitsien loputon kertominen ja toistaminen, kuulijakunnan ikävystymiseen asti, on luontaista
Avatar
katukettunen
 

Re: VAPPUKISA TAI MUUTEN VAAN KISA

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 28.04.2010 21:00

katukettunen kirjoitti:Arvoisa Tuomaristo,saanko esittää toisen rotestin? Littan on diskattava kisasta,hälle typerien vitsien loputon kertominen ja toistaminen, kuulijakunnan ikävystymiseen asti, on luontaista


Olen vihdoin omalla alueellani, tajuatko tollo!

Seuraava surkea vitsi:

Hullu seisoi pellolla, katseli alaspäin ja huuteli epätasaisin väliajoin että neljätoista.... viisitoista.... kuusitoista...
Ohikulkija katseli tieltä ja päätti mennä katsomaan mitä hullu huutelee.
Kaverin tultua paikalle hullu otti niskapersus-otteen, lemppasi ohikulkijan pellolla olevaan kaivoon ja hihkaisi: seitsemäntoista...

Tästä annan itselleni 10.001 pistettä, umppikselle jokaisesta vitsintyngästä -1000 pistettä ja ketkulle -30.000 pistettä.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: VAPPUKISA TAI MUUTEN VAAN KISA

ViestiKirjoittaja Umbrella » 28.04.2010 21:35

katukettunen kirjoitti:Arvoisa Tuomaristo


Risto ei ole paikalla joten minä tuomaroin itsevaltiaana. Rotesti hylätty. Viittaan (kintaalla) vitsiin nro 7 tai sinne päin.
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Seuraava

Paluu Ravinteli Musta Aukko

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa

cron