Hiljaiset viikot ovat ohi

Rohkeille miehille ja kauniille naisille.

Re: Hiljaiset viikot ovat ohi

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 03.04.2010 16:55

Hähää. Marjakarhu lupasi tulla auttamaan mua. Vapise ketku!
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Hiljaiset viikot ovat ohi

ViestiKirjoittaja Umbrella » 03.04.2010 16:56

Tirlittan kirjoitti:
En ole koiran umpisuolessa! Tai en ole varma, kun on niin pimeää. Miksi puhut suolistokaasuista, paukkuuko suolessa(si)??


Edesmenneen koiran suolisto on sijoitettu tekokoiran sisään siksi, että saatiin todellinen tunnelma. Saattaa olla että performanssi-preparoijalta jäi kaasut poistamatta joten tekokoira kansankielellä sanottuna piereskelee oikean koiran lailla melko pitkäänkin. Umpisuolessa sillä on erityisen paljon kaasua tallella. Se oli umpimielinen koira, eikä saanut haukuttua riittävästi. Nieli pahan olonsa, ressukka, ja sinne umpisuoleen taltioi kaiken.

Varsinaisessa taivaassa koira kirmailee onnellisena, ja minua hieman riepoo kun en kunnon lättäjalaksi keksi Suoli24:ssä ketään lyödä. Tylsiä tyyppejä siellä vai enkö ole tarpeeksi riidanhaluisa nyt.
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Re: Hiljaiset viikot ovat ohi

ViestiKirjoittaja vaahtera » 03.04.2010 16:57

Tirlittan kirjoitti:Hähää. Marjakarhu lupasi tulla auttamaan mua. Vapise ketku!


Ha ha. Vai tarvitsit siten taustatukijaisii.
Avatar
vaahtera
 

Re: Hiljaiset viikot ovat ohi

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 03.04.2010 17:02

vaahtera kirjoitti:
Ha ha. Vai tarvitsit siten taustatukijaisii. :muks


On pakko kun ootte tollaisia viinarosvoja ja litrahuulia. Annan Marjakarhulle vähän hunajaa niin sitten alkaa tapahtua, niin kerta!
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Hiljaiset viikot ovat ohi

ViestiKirjoittaja katukettunen » 03.04.2010 17:08

Tirlittan kirjoitti:Hähää. Marjakarhu lupasi tulla auttamaan mua. Vapise ketku!


Ei pelota yhtään,Marjakarhu tai Mahariski ei mahdu minun kotiluolaani,taidan soittaa metsästäjälle että joku Citykarhu hiippailee tontillani
Avatar
katukettunen
 

Re: Hiljaiset viikot ovat ohi

ViestiKirjoittaja Umbrella » 03.04.2010 17:17

Onkos se Marja Karhu jotain sukua sille Marja Tyrnille josta niin kovin nykyisin kohkataan?
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Re: Hiljaiset viikot ovat ohi

ViestiKirjoittaja Umbrella » 03.04.2010 17:28

Ja nyt musaa. Äh. Mitä musaa? Matteus Passio eiku tänään on tavallinen lauantai. Joten siis kammottavaa 70-luvun humpaa tiedossa ja lähtee T. Kansa: Ei itketä lauantaina. Ei ole pakko kuunnella. En itsekään kuuntele. En nyt muutakaan tekemistä keksi.

No juu valehtelin. Löysin vain A. Hirveän esityksen tuubista.

http://www.youtube.com/watch?v=-7O1zx2377E
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Re: Hiljaiset viikot ovat ohi

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 03.04.2010 17:30

Umbrella kirjoitti:Onkos se Marja Karhu jotain sukua sille Marja Tyrnille josta niin kovin nykyisin kohkataan?


Täytyy kysäistä kun Marjakarhu kiireiltään tänne ehtii. En ole yhtään seurannut mitä Tyrni on puuhastellut, jostain lööpistä luin että kiistää kaiken. Minkä kaiken?
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Hiljaiset viikot ovat ohi

ViestiKirjoittaja katukettunen » 03.04.2010 17:42

Tirlittan kirjoitti:En ole yhtään seurannut mitä Tyrni on puuhastellut, jostain lööpistä luin että kiistää kaiken. Minkä kaiken?


Tyrni on varmaan joku lifeläinen?..Otti niin sujuvasti palstamarttyyrin kruunun päähänsä :nauraja
Avatar
katukettunen
 

Re: Hiljaiset viikot ovat ohi

ViestiKirjoittaja Umbrella » 03.04.2010 17:50

katukettunen kirjoitti:Tyrni on varmaan joku lifeläinen?..Otti niin sujuvasti palstamarttyyrin kruunun päähänsä :nauraja

En myöskään tunne Marja Tyrniä tai hänen ajatusmaailmaansa enempää kuin olen joistan lööpeista antanut itseni lukea. Veikkaan kuvista päätelleen hänen olevan rasvestiitti. Ettei vain olisi se kuuluisa raisiolainen, jota jo Jope karkuun juoksi.
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Re: Hiljaiset viikot ovat ohi

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 03.04.2010 17:58

Umbrella kirjoitti:En myöskään tunne Marja Tyrniä tai hänen ajatusmaailmaansa enempää kuin olen joistan lööpeista antanut itseni lukea. Veikkaan kuvista päätelleen hänen olevan rasvestiitti. Ettei vain olisi se kuuluisa raisiolainen, jota jo Jope karkuun juoksi.


Niin mutta mitä tyrninmarjan on väitetty tehneen, onko harrastanut salatseksiä tai ottanut lahjuksia?
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Hiljaiset viikot ovat ohi

ViestiKirjoittaja Umbrella » 03.04.2010 18:02

Tirlittan kirjoitti:Niin mutta mitä tyrninmarjan on väitetty tehneen, onko harrastanut salatseksiä tai ottanut lahjuksia?

Hetkinen, hetkinen. Onkos tämmönen poliitikko-Marjakin? Tiura vai mikä lie? Minä en ole viitsinyt edes lööppejä pidemmälle hänestä lukea.
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Re: Hiljaiset viikot ovat ohi

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 03.04.2010 18:08

Umbrella kirjoitti:Hetkinen, hetkinen. Onkos tämmönen poliitikko-Marjakin? Tiura vai mikä lie? Minä en ole viitsinyt edes lööppejä pidemmälle hänestä lukea.



Sekö se olikin. Hävettää etten minäkään tiedä asiasta enempää. Mutta sen tiedän että Marja Tiuralla on ollut usein linnan kauneimpia pukuja. Jos se nyt jotain oikeassa tyrmässä auttaa, riippuu mitä on tehnyt. ;)
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Hiljaiset viikot ovat ohi

ViestiKirjoittaja katukettunen » 03.04.2010 18:23

Umbrella kirjoitti:Hetkinen, hetkinen. Onkos tämmönen poliitikko-Marjakin? Tiura vai mikä lie? Minä en ole viitsinyt edes lööppejä pidemmälle hänestä lukea.


Hittolainen kun ette kuuntele minua ikinä Mä olen koko ajan tolkutanut että se on Tiura eikä Tyrni,siis olen satavarma että on vanha hakkislainen kyseessä,kolttu kääntyy vauhdissa ja lopux marttyyri-ilme ilmestyy naamalle kuin tyhjästä
Avatar
katukettunen
 

Re: Hiljaiset viikot ovat ohi

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 03.04.2010 18:28

katukettunen kirjoitti:Hittolainen kun ette kuuntele minua ikinä Mä olen koko ajan tolkutanut että se on Tiura eikä Tyrni,siis olen satavarma että on vanha hakkislainen kyseessä,kolttu kääntyy vauhdissa ja lopux marttyyri-ilme ilmestyy naamalle kuin tyhjästä


Meinaakko? No kerro edes mitä sen on väitetty tehneen?
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

EdellinenSeuraava

Paluu Ravinteli Musta Aukko

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa

cron