Hiljaiset viikot ovat ohi

Rohkeille miehille ja kauniille naisille.

Hiljaiset viikot ovat ohi

ViestiKirjoittaja Umbrella » 03.04.2010 14:27

Näyttää siltä, että täällä jonkin verran hiljaisia vieraita käy ja sehän ei meille käy niin avaanpa tämän saluunan toivoen, että edes joku sanoo sanasensa. Ränttätänttä väki voi myös jatkaa normaalia metelöimistään. Olkka hyvä vaan.

Melko karmeassa kunnossa tämä juottola on, mutta eipä se koskaan estetiikallaan olekaan hurmannut. Prosentit sen sijaan ovat aina olleet kohdillaan.

Tarjolla on sala-sala-sala-jemmasta pontikkaa. Ensimmäinen rohkea saa sen ilmaiseksi.
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Re: Hiljaiset viikot ovat ohi

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 03.04.2010 14:44

Umbrella kirjoitti:Tarjolla on sala-sala-sala-jemmasta pontikkaa. Ensimmäinen rohkea saa sen ilmaiseksi.


Jee! Olin eka. Pönikkä tänne! :evil:
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Hiljaiset viikot ovat ohi

ViestiKirjoittaja katukettunen » 03.04.2010 14:47

Tirlittan kirjoitti:Jee! Olin eka. Pönikkä tänne! :evil:


Älä etuile :vasara Jonon hännille siitä senkin litrahuuli :ilkkuu
Avatar
katukettunen
 

Re: Hiljaiset viikot ovat ohi

ViestiKirjoittaja Umbrella » 03.04.2010 14:54

Siis vieraille ensimmäinen paukku on ilmainen. Normaali älämölöporukka maksaa tuplahinnan tai tuo uutta tilalle. Halvat on paukut muutenkin. Aivan omakustannushintaan. Nyt kuitenkin pikku kolehti lienee paikallaan kun puhheenjohtaja läksi pokeriturnaukseen kerhon rahat mukanaan ja häviää taas kaiken. *lyö päätään seinään*
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Re: Hiljaiset viikot ovat ohi

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 03.04.2010 14:55

Ketku laittakoon kilkkua kirstuun kun on muutenkin Reiluille velkaa. Ja lupasi maksaa mun eka moukun *takana maksetaan*
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Hiljaiset viikot ovat ohi

ViestiKirjoittaja Umbrella » 03.04.2010 15:01

Tirlittan kirjoitti:Ketku laittakoon kilkkua kirstuun kun on muutenkin Reiluille velkaa. Ja lupasi maksaa mun eka moukun *takana maksetaan*


Minä mikään tarjoilija ole! Rouva on hiljaa vaan tai poistetaan kapakasta. Sen verran vihjaan, että ponukätkö ei ole tiskilläpäinkään vaan on naamioitu koiraksi, joka ei siis ole elävä koira vaan täytetty. Pepi-koira ei myöskään ole kuollut ja muumioitunut, vaan se on korvattu aidosta keinokuidusta tehdyllä koirajäljitelmällä. Koiraihmiset saavat siis olla huoletta. Pepi ei ole talvehtinut hylättynä täällä kapakissa, vaan on ollut Törkeäsaaressa tuuraamassa leijonaa tai mäyrää tai sitä eläintä, mikä sieltä on millonkin kadoksissa ollut.

PS Tekokoirassa on myös hana.
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Re: Hiljaiset viikot ovat ohi

ViestiKirjoittaja katukettunen » 03.04.2010 15:07

Tirlittan kirjoitti:Ketku laittakoon kilkkua kirstuun kun on muutenkin Reiluille velkaa. Ja lupasi maksaa mun eka moukun *takana maksetaan*


Ei minulla ole rahaa..kaikki rahat meni köh..köh..pääsiäistipuihin Ja se velka reiluille on jo vanhentunut,joten uutta voi tehdä surutta
Avatar
katukettunen
 

Re: Hiljaiset viikot ovat ohi

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 03.04.2010 15:16

Ihme pulju kun ei viinaa tule. Tuopit pöytään ja sassiin! Tai haen suurAakkosen ja Marjakarhun ja sitten näytän mistä kana kusaisee, niiiiiiin! *rapsuttelee tekokoiraa, voi kun on lutunen*
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Hiljaiset viikot ovat ohi

ViestiKirjoittaja Umbrella » 03.04.2010 15:20

Tirlittan kirjoitti:Ihme pulju kun ei viinaa tule. Tuopit pöytään ja sassiin! Tai haen suurAakkosen ja Marjakarhun ja sitten näytän mistä kana kusaisee, niiiiiiin! *rapsuttelee tekokoiraa, voi kun on lutunen*


Viiden pisteen vihje: Tekokoirassa on hana.
Kolmen pisteen vihje: Tekokoiran kyljessä on hana.
Yhden pisteen vihje: Tekokoiran kyljessä olevasta hanasta saa viinaa.
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Re: Hiljaiset viikot ovat ohi

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 03.04.2010 15:24

Kävin rollimassa Marjakarhulle että ketku kiusaa mua. Kohta nähdään miten karvat pölisee!
Jaa hana, kyljessä.. kummassa kyljessä, oikea vai vasen? Katsotaanko koiran oikea ja vasen perästä päin niinkuin auto? Onko tämä ainoa tekokoira vai onko näitä enempikin täällä?
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Hiljaiset viikot ovat ohi

ViestiKirjoittaja Umbrella » 03.04.2010 15:35

Jos sovitaan niin, että saat juoda kaiken minkä minä läikytän, mikä ei ole vähäinen määrä. Mutta koska itse olen asetellut tekokoiran framille sanoisin, että siitä suunnasta katsottuna mihin sen kuono osoittaa niin hana on vasemmalla puolella. Eiku oikealla. Tai jossain. Olisi pitänyt ottaa tuotekehittelyssä tämäkin huomioon. Nyt jos suunnittelisin, laittaisin hanan tekokoiran suuhun ja hännästä pumppaamalla saisi suihkun tulemaan. Jos olisin oikein vitsikäs, tekisin sen tietenkin päinvastoin eli kuonoa puristamalla tulisi peräpäästä ruiske.

No katotaan, mistä vappuna koira pissii.
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Re: Hiljaiset viikot ovat ohi

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 03.04.2010 15:41

Umbrella kirjoitti:Mutta koska itse olen asetellut tekokoiran framille sanoisin, että siitä suunnasta katsottuna mihin sen kuono osoittaa niin hana on vasemmalla puolella. Eiku oikealla. Tai jossain.


Sano nyt jumalavita kummalla puolella se hana on! *janoissaan*
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Hiljaiset viikot ovat ohi

ViestiKirjoittaja Umbrella » 03.04.2010 15:49

Tirlittan kirjoitti:[
Sano nyt jumalavita kummalla puolella se hana on! *janoissaan*


Perästä katsoen vasemmalla, yhdeksännen kylkiluun kohdalla on luomelta näyttävä pompula. Vedä siitä vasemmalla tai oikealla kädella. Tarvittaessa käytä molempia käsiä. Ulosvedettynä näet hanan, jonka päällä on painonappi ja jonka alla on torvi eli sinä eiku siis valutustorvi. Laita lasisi tai suusi torven alle ja paina painonapista niin jopa pitäisi tuliliemen virrata elimistöösi.
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Re: Hiljaiset viikot ovat ohi

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 03.04.2010 15:54

Umbrella kirjoitti:Perästä katsoen vasemmalla, yhdeksännen kylkiluun kohdalla on luomelta näyttävä pompula. Vedä siitä vasemmalla tai oikealla kädella. Tarvittaessa käytä molempia käsiä. Ulosvedettynä näet hanan, jonka päällä on painonappi ja jonka alla on torvi eli sinä eiku siis valutustorvi. Laita lasisi tai suusi torven alle ja paina painonapista niin jopa pitäisi tuliliemen virrata elimistöösi.


Oi autuutta. Enpä olisi löytänyt pompulaa luomen alta, yhtä hankalaa kuin etsiä koiran napa. Jo helpottaa *makaa koiran alla onnen tuntein*
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Hiljaiset viikot ovat ohi

ViestiKirjoittaja katukettunen » 03.04.2010 15:56

Tirlittan kirjoitti:Kävin rollimassa Marjakarhulle että ketku kiusaa mua. Kohta nähdään miten karvat pölisee!


Silleesti!! Tsiisus mikä pösilö,kohta täällä on Marjakarhu kaverinsa Mahariskin kanssa juomassa Kerhon Pääsiäisviinat :evil:
Nyt iski päälle paniikkijano ettei jää vaille ehtoollisviinoja :kippis:
Avatar
katukettunen
 

Seuraava

Paluu Ravinteli Musta Aukko

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa

cron