www.mave.foorumi.eu

Tänne voit jättää käyntikorttisi. Foorumimainokset vain tänne.
Alueen säännöt
Esittäydy muutamalla sanalla jos haluat, valehdellakin saa. Voit mainostaa tässä omaa foorumiasi, jos se on luonteeltaan yleisfoorumi. Ei pelifoorumeiden mainoksia! Käythän samalla osallistumassa johonkin keskusteluun täällä, pelkät mainokset poistetaan.

Re: www.mave.foorumi.eu

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 08.03.2010 09:01

katukettunen kirjoitti:Älä mua ruoski,olen lisännyt liikuntaa siirtämällä pöydän vähän kauemmaksi sängystä,tää alkaa jo käymään maratonista ja voip olla henkelle vaarallista


Mie sain liikuntaa kun siirsin pöydän lähemmäs soffaa, nyt voin virittää siihen taas läppärin. Tunsin heti miten lihakset saivat liikuntaa. Enää ei jaksa kömpiä pöytäkoneelle.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: www.mave.foorumi.eu

ViestiKirjoittaja vaahtera » 08.03.2010 09:03

Mä ajattelin siirtää jääkaappia lähemmäks sänkyä. Jo pelkästään sen ajatteleminen sai hien kohoamaan otsalle, mutta kaikkeni annan kuntoilulle.
Avatar
vaahtera
 

Re: www.mave.foorumi.eu

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 08.03.2010 09:08

vaahtera kirjoitti:Mä ajattelin siirtää jääkaappia lähemmäks sänkyä. Jo pelkästään sen ajatteleminen sai hien kohoamaan otsalle, mutta kaikkeni annan kuntoilulle.


Oho! Onko oikein jenkkikaappi vai jää/viileäviritys? Tuo on jo pinssin paikka.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: www.mave.foorumi.eu

ViestiKirjoittaja vaahtera » 08.03.2010 09:14

Tirlittan kirjoitti:
Oho! Onko oikein jenkkikaappi vai jää/viileäviritys? Tuo on jo pinssin paikka.


Jääkappi/pakastin, mutta hivenen matalampi ku jää/viileäkaappi. On siinäkin raahaamista, mutta kun sen väritys sopisi niin hyvin mun seinämaalin kanssa niin ja ikkunaverhojen. Nyt kuule meni voimat ja pitää pitää juomatauko ettei keho pääse kuivumaan :kippis:
Avatar
vaahtera
 

Re: www.mave.foorumi.eu

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 08.03.2010 09:17

vaahtera kirjoitti:Nyt kuule meni voimat ja pitää pitää juomatauko ettei keho pääse kuivumaan :kippis:


Mun on pakko nousta keittämään kahvia. Aattelin tuoda myös kahvinkeittimen soffapöydälle, ja jonkinlaisen vesikanisterin sun muut tykötarpeet. Pitäiskö minunkin se jääkaappi siirtää...
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: www.mave.foorumi.eu

ViestiKirjoittaja vaahtera » 08.03.2010 09:21

Tirlittan kirjoitti:
Mun on pakko nousta keittämään kahvia. Aattelin tuoda myös kahvinkeittimen soffapöydälle, ja jonkinlaisen vesikanisterin sun muut tykötarpeet. Pitäiskö minunkin se jääkaappi siirtää...


No mä jaksan just ja just raahautua vielä tonne keittiöön hakeen olueni. Sit mä aattelin et miks mä ite sen kaapin siirtäisin, onhan mulla ukko joka voi sen siirtää. Tulipa muuten heti kevyempi olo :nauraja
Avatar
vaahtera
 

Re: www.mave.foorumi.eu

ViestiKirjoittaja katukettunen » 08.03.2010 09:24

Pitäisköhän soittaa vanhusten kotipalveluun,jospa tulisvat laittaan katetrin niin ei tarttis juosta vessassa niin usein kun tuota kahvia ja muuta nestetankkausta tulee harrastettua :kippis:
Avatar
katukettunen
 

Re: www.mave.foorumi.eu

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 08.03.2010 09:25

Maven foorumi voi olla ylpeä salakapakin väestä. Olemme osoittaneet merkittävää oma-aloitteisuutta kuntoilun saralla. :nauraja
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: www.mave.foorumi.eu

ViestiKirjoittaja vaahtera » 08.03.2010 09:28

katukettunen kirjoitti:Pitäisköhän soittaa vanhusten kotipalveluun,jospa tulisvat laittaan katetrin niin ei tarttis juosta vessassa niin usein kun tuota kahvia ja muuta nestetankkausta tulee harrastettua :kippis:


Höh. Osta apteekista kusipusseja niin pääset helpommalla. Nehän vedetään ku kortonki pippelin ylle ja siitä menee letku pussiin. Ai niin mutta tiiäkkönä edes mikä on kortonki.
Avatar
vaahtera
 

Re: www.mave.foorumi.eu

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 08.03.2010 09:33

vaahtera kirjoitti:Nehän vedetään ku kortonki pippelin ylle ja siitä menee letku pussiin.


Ketku ei varmaan jaksa tehdä edes tuota.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: www.mave.foorumi.eu

ViestiKirjoittaja vaahtera » 08.03.2010 09:37

Tirlittan kirjoitti:
Ketku ei varmaan jaksa tehdä edes tuota.


Apua jos näin on niin kyllä se pinssi kuuluu ehdottomasti sille.
Avatar
vaahtera
 

Re: www.mave.foorumi.eu

ViestiKirjoittaja katukettunen » 08.03.2010 11:39

vaahtera kirjoitti:Ai niin mutta tiiäkkönä edes mikä on kortonki.


Pärkkele! :evil: Ja minähän en ala kortonkien kanssa pelailemaan,kusen siis kukkaruukkuun kuten ennenkin...kusase sä muuntajaan :nauraja
Avatar
katukettunen
 

Re: www.mave.foorumi.eu

ViestiKirjoittaja vaahtera » 08.03.2010 11:52

katukettunen kirjoitti:
Pärkkele! :evil: Ja minähän en ala kortonkien kanssa pelailemaan,kusen siis kukkaruukkuun kuten ennenkin...kusase sä muuntajaan :nauraja


En mä yllä, ku on niin heikko suihku :itkee
Avatar
vaahtera
 

Re: www.mave.foorumi.eu

ViestiKirjoittaja Marjakarhu » 08.03.2010 18:17

Tirlittan kirjoitti:Miks aina minä? Miksi mun sinne pitäis mennä?..Menköön Jutke kun on keksinytkin..ja sitäpaitsi siellä on akkoja liki ilkosillaan,varmaan meikän pitäis sit nusasta niitä kaikkia..en ruppee..en ainakaan lepopäivänä,kuten tänään!


Voimailu ei tee sulle ollenkaan pahaa, eikä toi nu... nus.. no se toinenkaan juttu. Jos pelkäät marjakarhua niin ota Pepi mukaan. :nauru[/quote]
Karhut on lepposia

Kuva

Uskon että tämä ketju kiinnostaa kapakkalaisia http://mave.foorumi.eu/viewtopic.php?f=3&t=112
Marjakarhu
*
 
Viestit: 19
Liittynyt: 07.03.2010 10:34

Re: www.mave.foorumi.eu

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 08.03.2010 19:03

Marjakarhu kirjoitti:Uskon että tämä ketju kiinnostaa kapakkalaisia http://mave.foorumi.eu/viewtopic.php?f=3&t=112


Hah hah.. vielä kun annatte ne viinat meille :nauraja
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

EdellinenSeuraava

Paluu Aula

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa

cron