www.mave.foorumi.eu

Tänne voit jättää käyntikorttisi. Foorumimainokset vain tänne.
Alueen säännöt
Esittäydy muutamalla sanalla jos haluat, valehdellakin saa. Voit mainostaa tässä omaa foorumiasi, jos se on luonteeltaan yleisfoorumi. Ei pelifoorumeiden mainoksia! Käythän samalla osallistumassa johonkin keskusteluun täällä, pelkät mainokset poistetaan.

www.mave.foorumi.eu

ViestiKirjoittaja Marjakarhu » 07.03.2010 10:44

MaveTeam
Kehonrakennus,voimailu,kuntoilu,viihde

Tule viihtymään mukavaan seuraan. Kuvia naisista ketju saavuttanut valtavan suosion!
http://mave.foorumi.eu/viewtopic.php?f= ... &start=730

http://mave.foorumi.eu/index.php
Marjakarhu
*
 
Viestit: 19
Liittynyt: 07.03.2010 10:34

Re: www.mave.foorumi.eu

ViestiKirjoittaja Umbrella » 07.03.2010 11:31

Duoda.....ei taida olla potentiaalisia asiakkaita täällä montaakaan. Enempi ollaan keskitytty keskikehonrakentamiseen painonnoston avulla. Parhaisiin tuloksiin olemme päässeet nauttimalla runsaasti nesteitä.
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Re: www.mave.foorumi.eu

ViestiKirjoittaja katukettunen » 07.03.2010 13:56

kÖYHÄÄ..KÖYHÄÄ! Eikös teidän forumilla ole varaa ostaa jäsenistölleen edes lämpöisiä talvivaatteita,voi surkeutta :shock
Avatar
katukettunen
 

Re: www.mave.foorumi.eu

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 07.03.2010 18:34

Saatamme lähettää katukettusen tutustumaan voimailuun tai ainakin viihteeseen.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: www.mave.foorumi.eu

ViestiKirjoittaja Marjakarhu » 07.03.2010 20:56

Umbrella kirjoitti:Duoda.....ei taida olla potentiaalisia asiakkaita täällä montaakaan. Enempi ollaan keskitytty keskikehonrakentamiseen painonnoston avulla. Parhaisiin tuloksiin olemme päässeet nauttimalla runsaasti nesteitä.


MaveTeam ei etsi asiakkaita :selkaan ainoastaan jäseniä. En koskaan anna periksi. :ruoska
Marjakarhu
*
 
Viestit: 19
Liittynyt: 07.03.2010 10:34

Re: www.mave.foorumi.eu

ViestiKirjoittaja Marjakarhu » 07.03.2010 20:58

katukettunen kirjoitti:kÖYHÄÄ..KÖYHÄÄ! Eikös teidän forumilla ole varaa ostaa jäsenistölleen edes lämpöisiä talvivaatteita,voi surkeutta


MaveTeamin budjetti on 0 EUr Joten jokainen ostakoon itse vaatekappaleensa.

Jäseniä jo 129 kp,l foorumi toiminut vajaa 4 kk
Marjakarhu
*
 
Viestit: 19
Liittynyt: 07.03.2010 10:34

Re: www.mave.foorumi.eu

ViestiKirjoittaja Marjakarhu » 07.03.2010 20:58

Tirlittan kirjoitti:Saatamme lähettää katukettusen tutustumaan voimailuun tai ainakin viihteeseen.


Viihdettähän Mavelta löytyy
Marjakarhu
*
 
Viestit: 19
Liittynyt: 07.03.2010 10:34

Re: www.mave.foorumi.eu

ViestiKirjoittaja katukettunen » 07.03.2010 21:09

Tirlittan kirjoitti:Saatamme lähettää katukettusen tutustumaan voimailuun tai ainakin viihteeseen.


Miks aina minä? Miksi mun sinne pitäis mennä?..Menköön Jutke kun on keksinytkin..ja sitäpaitsi siellä on akkoja liki ilkosillaan,varmaan meikän pitäis sit nusasta niitä kaikkia..en ruppee..en ainakaan lepopäivänä,kuten tänään!
Avatar
katukettunen
 

Re: www.mave.foorumi.eu

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 08.03.2010 08:26

katukettunen kirjoitti:Miks aina minä? Miksi mun sinne pitäis mennä?..Menköön Jutke kun on keksinytkin..ja sitäpaitsi siellä on akkoja liki ilkosillaan,varmaan meikän pitäis sit nusasta niitä kaikkia..en ruppee..en ainakaan lepopäivänä,kuten tänään!


Voimailu ei tee sulle ollenkaan pahaa, eikä toi nu... nus.. no se toinenkaan juttu. Jos pelkäät marjakarhua niin ota Pepi mukaan. :nauru
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: www.mave.foorumi.eu

ViestiKirjoittaja vaahtera » 08.03.2010 08:30

Mitä jutke on keksinyt? Onks nero ollut taas asialla jossain.
Avatar
vaahtera
 

Re: www.mave.foorumi.eu

ViestiKirjoittaja vaahtera » 08.03.2010 08:33

Marjakarhu kirjoitti:MaveTeam
Kehonrakennus,voimailu,kuntoilu,viihde

Tule viihtymään mukavaan seuraan. Kuvia naisista ketju saavuttanut valtavan suosion!
http://mave.foorumi.eu/viewtopic.php?f= ... &start=730

http://mave.foorumi.eu/index.php


En mää sinne. Näyttää ihan rääkätyltä lihakaupalta...näine läskeineen kehtaa...*jupisee mennessään*
Avatar
vaahtera
 

Re: www.mave.foorumi.eu

ViestiKirjoittaja katukettunen » 08.03.2010 08:38

Tirlittan kirjoitti: eikä toi nu... nus.. no se toinenkaan juttu. Jos pelkäät marjakarhua niin ota Pepi mukaan.


Heh heh...etpä näköjään sinäkään enää muista tuota nu...nus..juttua
Pepi tuskin syö noin sitkeää lihaa,voishan sen usuttaa edes maistamaan
Avatar
katukettunen
 

Re: www.mave.foorumi.eu

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 08.03.2010 08:47

vaahtera kirjoitti:En mää sinne. Näyttää ihan rääkätyltä lihakaupalta...näine läskeineen kehtaa...*jupisee mennessään*


Minähän olen kehottanut kaikkia aloittamaan aamuvoimistelun. Nyt oltais voimailukunnossa, mutta ei. Viinaa vaan juodaan päivät pitkät. Hävetkää! :ruoska
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: www.mave.foorumi.eu

ViestiKirjoittaja vaahtera » 08.03.2010 08:51

Tirlittan kirjoitti:
Minähän olen kehottanut kaikkia aloittamaan aamuvoimistelun. Nyt oltais voimailukunnossa, mutta ei. Viinaa vaan juodaan päivät pitkät. Hävetkää!


Älääää heti ole ruoskimassa. Mitäs pidätte viinatynnöreitä pitkin foorumia jemaamatta.
Avatar
vaahtera
 

Re: www.mave.foorumi.eu

ViestiKirjoittaja katukettunen » 08.03.2010 08:54

Tirlittan kirjoitti:
Minähän olen kehottanut kaikkia aloittamaan aamuvoimistelun. Nyt oltais voimailukunnossa, mutta ei. Viinaa vaan juodaan päivät pitkät. Hävetkää!


Älä mua ruoski,olen lisännyt liikuntaa siirtämällä pöydän vähän kauemmaksi sängystä,tää alkaa jo käymään maratonista ja voip olla henkelle vaarallista
Avatar
katukettunen
 

Seuraava

Paluu Aula

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 16 vierailijaa

cron