Sinä olet

Tänne voit jättää käyntikorttisi. Foorumimainokset vain tänne.
Alueen säännöt
Esittäydy muutamalla sanalla jos haluat, valehdellakin saa. Voit mainostaa tässä omaa foorumiasi, jos se on luonteeltaan yleisfoorumi. Ei pelifoorumeiden mainoksia! Käythän samalla osallistumassa johonkin keskusteluun täällä, pelkät mainokset poistetaan.

Sinä olet

ViestiKirjoittaja Judge » 03.02.2010 21:22

kieron korkkiruuvi-dna:n sössimä sotku. Hienosti uniikiksi kutsuttu sattuma. Maailmankaikkeudessa yhtä mitätön kuin kikkare kamelin kankkukarvoissa. Sitä sinä olet. Silti sinä olet kaikki.

Hyvää yötä
Avatar
Judge
***
 
Viestit: 5792
Liittynyt: 28.11.2008 11:39

Re: Sinä olet

ViestiKirjoittaja katukettunen » 03.02.2010 21:26

Judge kirjoitti:kieron korkkiruuvi-dna:n sössimä sotku. Hienosti uniikiksi kutsuttu sattuma. Maailmankaikkeudessa yhtä mitätön kuin kikkare kamelin kankkukarvoissa. Sitä sinä olet. Silti sinä olet kaikki.

Hyvää yötä


Määrittele ensin kiero korkkiruuvi-dna! Ja enpä olisi uskonut että noin ilkeästi käyt hyppimään sopuisan foorumilaisen silmille,ilman epäilystäkään tarkoitit tuolla minua,senhän jokainen tajuaa ja osaa lukea rivien välistä, olisipa minulla vielä niitä rakkaita lääkkeitäni niin en ottaisi tätä niin raskaasti,nyt pitää vain vetää perseet olalle :kippis:
Avatar
katukettunen
 

Re: Sinä olet

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 03.02.2010 21:30

katukettunen kirjoitti:ilman epäilystäkään tarkoitit tuolla minua,senhän jokainen tajuaa ja osaa lukea rivien välistä


Niin tajuaa, mulle tuli heti mieleen että puhuu sinusta :nauraja
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Sinä olet

ViestiKirjoittaja katukettunen » 03.02.2010 21:48

Tirlittan kirjoitti:Niin tajuaa, mulle tuli heti mieleen että puhuu sinusta :nauraja


Sulle nyt tulee mieleen mitä tahansa,ei ole yllätys kellekään joka sut paremmin tuntee, vihtu..nyt rupes ramasemaan niin häijysti että tarvin vertaistukea ja seksiterapiaa :itkee
Avatar
katukettunen
 

Re: Sinä olet

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 03.02.2010 22:10

katukettunen kirjoitti:Sulle nyt tulee mieleen mitä tahansa,ei ole yllätys kellekään joka sut paremmin tuntee, vihtu..nyt rupes ramasemaan niin häijysti että tarvin vertaistukea ja seksiterapiaa :itkee


Jos ramasee niin silloin mennään nukkumaan eikä aleta haaveilemaan mahdottomia (kuten sun tapauksessa). Vai seksiterapiaa :nauraja
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Sinä olet

ViestiKirjoittaja katukettunen » 03.02.2010 22:36

Tirlittan kirjoitti:Jos ramasee niin silloin mennään nukkumaan eikä aleta haaveilemaan mahdottomia (kuten sun tapauksessa). Vai seksiterapiaa


Tuskin saan unta kun minua on loukattu näin syvästi,itku pääsi taas, ja sä vaan hirnut mun terapioilleni...sitä voi harrastaa terapiaa ihan vaan yksinkin,ei tartte olla niin uusavuton että menee heti hakemaan ulkopuolisen apua kun vähän ahistaa
Avatar
katukettunen
 

Re: Sinä olet

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 03.02.2010 23:24

katukettunen kirjoitti:...sitä voi harrastaa terapiaa ihan vaan yksinkin,ei tartte olla niin uusavuton että menee heti hakemaan ulkopuolisen apua kun vähän ahistaa


Sulla on varmaan useamman vuoden kokemus tommoisesta terapiasta? Muahhah haa...
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Sinä olet

ViestiKirjoittaja katukettunen » 03.02.2010 23:46

Tirlittan kirjoitti:Sulla on varmaan useamman vuoden kokemus tommoisesta terapiasta? Muahhah haa...


Mä laitan juutupeen videon jossa kerron kuin ilkee olet,sittepä koko maailma saa tietää..Niih!
Avatar
katukettunen
 

Re: Sinä olet

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 03.02.2010 23:49

katukettunen kirjoitti:Mä laitan juutupeen videon jossa kerron kuin ilkee olet,sittepä koko maailma saa tietää..Niih!


Taitaa olla ainoa paikka missä et vielä ole käynyt rollimassa!
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Sinä olet

ViestiKirjoittaja katukettunen » 03.02.2010 23:59

Tirlittan kirjoitti:Taitaa olla ainoa paikka missä et vielä ole käynyt rollimassa!


Oikeestaan olen mä jotain sielläkin kertonut,mutta tosiasioista ei tartte vaieta
Avatar
katukettunen
 


Paluu Aula

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa

cron