HITTO

Onko sorsittu netissä tai muualla, tai muuten vaan huono päivä? Anna palaa, avaudu anonyymisti.

Re: HITTO

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 18.01.2010 12:13

Umbrella kirjoitti:Pitääkin käydä jollain suolen palstalla kertomassa, etten milloinkaan ole tätä palstaa lukenut, mutta sen vaan sanon, että kaikki tänne kirjoittavat ovat imbesillejä, eikä itseni tulisi mieleenikään tänne kirjoittaa. Meniskös täydestä?


Olen eri mieltä vaahteran kanssa! Tuota tapaa on käyttänyt jo vaikka kuinka moni. Nikkinä ohikulkija, satunnainen lukija jne. Vuodatuksen jälkeen todetaan että turha vastata, en tule enää vastauksia lukemaan koska kaikki ovat pönttöjä.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: HITTO

ViestiKirjoittaja vaahtera » 18.01.2010 12:14

Niin ja muohan kehotettiin menemään rekyylin avaukseen kun olen niin lihava.
Avatar
vaahtera
 

Re: HITTO

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 18.01.2010 12:19

vaahtera kirjoitti:Niin ja muohan kehotettiin menemään rekyylin avaukseen kun olen niin lihava.


Hah hah... no menitkö?
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: HITTO

ViestiKirjoittaja vaahtera » 18.01.2010 12:22

Tirlittan kirjoitti:
Hah hah... no menitkö?


Kyl mä kävin siel kurkkimassa, mutta en mä huomannut et olisin laihtunut yhtään.
Avatar
vaahtera
 

Re: HITTO

ViestiKirjoittaja Umbrella » 18.01.2010 12:22

vaahtera kirjoitti:Niin ja muohan kehotettiin menemään rekyylin avaukseen kun olen niin lihava.


Sullahan on kissanpäivät! Ei tarvitse itse ajatella mitään ja jotkut kirjoittavatkin sun puolestasi. Muutaman feikkikirjoituksen olen lukenut ja perstuntumalla voin sanoa, että jokseenkin heti tuttava hokaa, että huono imitaattori on asialla.
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Re: HITTO

ViestiKirjoittaja vaahtera » 18.01.2010 12:26

Umbrella kirjoitti:
Sullahan on kissanpäivät! Ei tarvitse itse ajatella mitään ja jotkut kirjoittavatkin sun puolestasi. Muutaman feikkikirjoituksen olen lukenut ja perstuntumalla voin sanoa, että jokseenkin heti tuttava hokaa, että huono imitaattori on asialla.


Nii´i....mä vaan odotan ja sit ne sanoo et tonne kannataa mennä, ei mun tosiaan tarvii yhtäkään aloitusta itse avata :))
Avatar
vaahtera
 

Re: HITTO

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 18.01.2010 12:34

vaahtera kirjoitti:Nii´i....mä vaan odotan ja sit ne sanoo et tonne kannataa mennä, ei mun tosiaan tarvii yhtäkään aloitusta itse avata :))


Eikä tarvitse edes vastata mihinkään, muut tekevät myös sen sun puolesta. Nyt oon kateellinen. Murr.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: HITTO

ViestiKirjoittaja vaahtera » 18.01.2010 12:37

Tirlittan kirjoitti:
Eikä tarvitse edes vastata mihinkään, muut tekevät myös sen sun puolesta. Nyt oon kateellinen. Murr.


Hih hih..mutta äläs nyt, täällähän piti valittaa..ootas mistä mä sit valittasin..
Avatar
vaahtera
 

Re: HITTO

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 18.01.2010 12:38

vaahtera kirjoitti:Hih hih..mutta äläs nyt, täällähän piti valittaa..ootas mistä mä sit valittasin..


Näyttäis siltä että tähän mennessä olet valittanut ihan turhasta! *kiukkuisena*
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: HITTO

ViestiKirjoittaja vaahtera » 18.01.2010 12:41

Tirlittan kirjoitti:
Näyttäis siltä että tähän mennessä olet valittanut ihan turhasta! *kiukkuisena*


Empäs ole, mutta en vain huomannut kaikkia vaihtoehtoja mitä mulle on tarjottu eteen. Ja jos sää rupeet valittaa tosta niin pistän vastaprotestin pystyyn ja miks tääl ei ole hymppejä, *menee valittaan aakkoselle*
Avatar
vaahtera
 

Re: HITTO

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 18.01.2010 12:43

vaahtera kirjoitti:Empäs ole, mutta en vain huomannut kaikkia vaihtoehtoja mitä mulle on tarjottu eteen. Ja jos sää rupeet valittaa tosta niin pistän vastaprotestin pystyyn ja miks tääl ei ole hymppejä, *menee valittaan aakkoselle*


Mee vaan valittamaan niin saat banskua.. ei kait valitusosastossa hymppiä kuulu olla! *kiihtyy raivoon*
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: HITTO

ViestiKirjoittaja vaahtera » 18.01.2010 12:44

Tirlittan kirjoitti:
Mee vaan valittamaan niin saat banskua.. ei kait valitusosastossa hymppiä kuulu olla! *kiihtyy raivoon*


Mä mitään valittanut sille. Ihan nätisti kysäsin...*irvistää*
Muok/ ja eihän täällä tarvittis olla ku ne hakkaamis hympät, me muuta tarvittaiskaan. *illistää*
Avatar
vaahtera
 

Re: HITTO

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 18.01.2010 12:58

vaahtera kirjoitti:Mä mitään valittanut sille. Ihan nätisti kysäsin...*irvistää*
Muok/ ja eihän täällä tarvittis olla ku ne hakkaamis hympät, me muuta tarvittaiskaan. *illistää*


Mikä estää niitä linkittämästä, vai etkö ossoo lällätislää..
Kuva
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: HITTO

ViestiKirjoittaja vaahtera » 18.01.2010 13:05

[quote="Tirlittan"]



Liian monimutkaista ja toisekseen nyt väittää että kuvan koon määrittäminen ei onnistunut ja ei päästnyt viestiä lähtemään. Höh
Avatar
vaahtera
 

Re: HITTO

ViestiKirjoittaja vaahtera » 18.01.2010 13:07

Kuva
Avatar
vaahtera
 

EdellinenSeuraava

Paluu Valivali

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa

cron