Antisankari

Onko sorsittu netissä tai muualla, tai muuten vaan huono päivä? Anna palaa, avaudu anonyymisti.

Antisankari

ViestiKirjoittaja Umbrella » 02.12.2009 08:16

Edes foorumin laskuri (tjn) ei muista rivijätösten syntymäpäiviä. Minulla, Umbrellalla, on nikkisyntymäpäivä. Onneksi edes lohtumusiikkia on saatavilla. Hukutan suruni.

http://www.youtube.com/watch?v=4IK2KLk-hoE
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Re: Antisankari

ViestiKirjoittaja Umbrella » 02.12.2009 10:29

Juuri saamani tiedon mukaan, vika ei ole foorumissa vaan minussa, joka en ole ilmoittanut syntymäpäivääni.

Aina mun vika, aina.

http://www.youtube.com/watch?v=oleKfixy-7A
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Re: Antisankari

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 02.12.2009 10:33

Umbrella kirjoitti:Aina mun vika, aina.


Voisimme tietysti valita jäsenistöstä yleissyyllisen, jonka niskaan kaikki kaadettaisiin?
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Antisankari

ViestiKirjoittaja Umbrella » 02.12.2009 10:38

Tirlittan kirjoitti:
Voisimme tietysti valita jäsenistöstä yleissyyllisen, jonka niskaan kaikki kaadettaisiin?


Eikös Judge jo kerran voittanut tuommoisen kilpailun? Minä ja S24 useakin palsta teineistä mummoihin olemme valinneet demokraattisesti koko salakapakin jäsenet syyllisiksi. Enkä voi jättää mainitsematta Taikista, joka on syyllinen tiesmihin. Kunniamerkit syyllisille jaetaan itsenäisyyspäivänä eli ihan tuossa tuoksinassa.
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Re: Antisankari

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 02.12.2009 10:43

Umbrella kirjoitti:Eikös Judge jo kerran voittanut tuommoisen kilpailun? Minä ja S24 useakin palsta teineistä mummoihin olemme valinneet demokraattisesti koko salakapakin jäsenet syyllisiksi. Enkä voi jättää mainitsematta Taikista, joka on syyllinen tiesmihin. Kunniamerkit syyllisille jaetaan itsenäisyyspäivänä eli ihan tuossa tuoksinassa.


Kyllä näin oli. Ja totta tosiaan, syylliset kaikkeen löytyvät täältä. Jos lifelle ei kukaan kirjoittele, olemme tappaneet palstan. Jos kirjoittelee, olemme aiheuttaneet jotain?? En nyt keksi mitä. Tietysti Taikis on syypää useimpiin asioihin, hän käy ihan häpeilemättä esim. Mustassa Aukossa ryyppäämässä aika ajoin ja saa täältä huonoja vaikutteita. Tosin pari kertaa yritti naamioitua viiksivalluksi, hah hah.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Antisankari

ViestiKirjoittaja Taikis » 04.12.2009 11:31

Jaahas, jos nyt sattuisi syyllisyyskunniakirjaa pukkaamaan, niin pankaa talteen, noudan itsenäisyyspäivän jälkeen :)) Nyt pitää lähteä sukuloimaan viikonlopuksi.

Missä hymiöt?
Avatar
Taikis
 

Re: Antisankari

ViestiKirjoittaja Umbrella » 04.12.2009 11:36

Taikis kirjoitti:Jaahas, jos nyt sattuisi syyllisyyskunniakirjaa pukkaamaan, niin pankaa talteen, noudan itsenäisyyspäivän jälkeen :)) Nyt pitää lähteä sukuloimaan viikonlopuksi.

Missä hymiöt?


Aakkonen lienee vihapäissään taas hymiöt poistanut. Hän on hieman ailahtelevainen.

Prenikkasi kera lehvien laitamme hyvään talteen tai ainakin jonnekin.
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Re: Antisankari

ViestiKirjoittaja Taikis » 04.12.2009 11:45

Umbrella kirjoitti:
Aakkonen lienee vihapäissään taas hymiöt poistanut. Hän on hieman ailahtelevainen.

Prenikkasi kera lehvien laitamme hyvään talteen tai ainakin jonnekin.


Kiitos, hyvää viikonloppua teille ja meille ja kaikille.
Avatar
Taikis
 

Re: Antisankari

ViestiKirjoittaja vaahtera » 04.12.2009 11:46

Taikis kirjoitti:Kiitos, hyvää viikonloppua teille ja meille ja kaikille.


Samoin sinulle :))
Avatar
vaahtera
 


Paluu Valivali

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa

cron