Kysely

Tänne voit jättää käyntikorttisi. Foorumimainokset vain tänne.
Alueen säännöt
Esittäydy muutamalla sanalla jos haluat, valehdellakin saa. Voit mainostaa tässä omaa foorumiasi, jos se on luonteeltaan yleisfoorumi. Ei pelifoorumeiden mainoksia! Käythän samalla osallistumassa johonkin keskusteluun täällä, pelkät mainokset poistetaan.

Kysely

ViestiKirjoittaja Vieras » 11.11.2009 10:46

Lehteemme on suunnitteilla artikkelisarja pienehköistä keskustelufoorumeista.
Olemme valinneet Teidän fooruminne yhdeksi mahdolliseksi sarjaan mukaan otettavaksi.
Jatkokeskusteluja varten pyydän foorumin ylläpitäjää ottamaan mahdollisimman pian yhteyttä toimittajaamme.
Kiitän etukäteen ja toivon myönteistä suhtautumista ehdotukseemme.

11.11.09 Taru Saaga
taru.saaga@iltaasanomat.fi
Avatar
Vieras
 

Re: Kysely

ViestiKirjoittaja katukettunen » 11.11.2009 10:58

Vieras kirjoitti:Lehteemme on suunnitteilla artikkelisarja pienehköistä keskustelufoorumeista.
Olemme valinneet Teidän fooruminne yhdeksi mahdolliseksi sarjaan mukaan otettavaksi.
Jatkokeskusteluja varten pyydän foorumin ylläpitäjää ottamaan mahdollisimman pian yhteyttä toimittajaamme.
Kiitän etukäteen ja toivon myönteistä suhtautumista ehdotukseemme.

11.11.09 Taru Saaga
taru.saaga@iltaasanomat.fi


Heh heh, päästäiskö ihan etusivulle? Minulla on komee hymy,ja minulla on eniten hampaita jäljellä suussa kuin kenelläkään toisella tällä forumilla
Ja turha tulla tänne vinoilemaan,tämä ei ole mikään pienehkö keskusteluforumi,kuten ivallisesti kutsut,tämä on maailmanlaajuinen Reiluille avoin keskusteluforumi,ja lokalisoitujen reilujen kattojärjestö...mitäs siihen sanot? Häh?
Ja ilman viinaa ei tipu minkäänlaista lausuntoa,onko selvä?!
Avatar
katukettunen
 

Re: Kysely

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 11.11.2009 11:07

katukettunen kirjoitti:Ja ilman viinaa ei tipu minkäänlaista lausuntoa,onko selvä?!


Kerrankin ollaan samaa mieltä!
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Kysely

ViestiKirjoittaja katukettunen » 11.11.2009 11:15

Tirlittan kirjoitti:Kerrankin ollaan samaa mieltä!


Johan se sinäkin heräsit kun viinasta tuli puhe, perskule kun ei nykyisin saa tissutella missään rauhassa kun jo meediat on kimpussa,ollaan nääs vähän niin ku julkkiksia...papparatsit vaanii kotiovella ja täällä toimittajat pommittaa haastattelupyynnöillä..rankkaa on tää julkisuus..
Avatar
katukettunen
 

Re: Kysely

ViestiKirjoittaja Taru Saaga » 11.11.2009 11:22

Kiitän mielenkiinnostanne avaustamme kohtaan.

Pyydän foorumin ylläpitäjää ottamaan yhteyttä. Vain sitä kautta voitte saada mahdollisuuden olla mukana artikkelisarjassamme.
Avatar
Taru Saaga
 

Re: Kysely

ViestiKirjoittaja katukettunen » 11.11.2009 11:31

Taru Saaga kirjoitti:Kiitän mielenkiinnostanne avaustamme kohtaan.

Pyydän foorumin ylläpitäjää ottamaan yhteyttä. Vain sitä kautta voitte saada mahdollisuuden olla mukana artikkelisarjassamme.


Kuules ritsapimppa,me myytiin yksioikeus kerhon tarinaan Pravdalle,saatiin sieltä niin hyvä tarjous,rekkakuorma venäläistä votkaa..pistähän paremmaksi :kippis:
Avatar
katukettunen
 

Re: Kysely

ViestiKirjoittaja Taru Saaga » 11.11.2009 11:38

Kuten sanoin, vain ylläpitäjä voi päättää.

Tämänkin keskustelun perusteella näen loistavaa potentiaalia julkisuuskynnyksen ylittämiseen. Olette jo osoittaneet kykynne.
Avatar
Taru Saaga
 

Re: Kysely

ViestiKirjoittaja katukettunen » 11.11.2009 11:43

Taru Saaga kirjoitti:Kuten sanoin, vain ylläpitäjä voi päättää.

Tämänkin keskustelun perusteella näen loistavaa potentiaalia julkisuuskynnyksen ylittämiseen. Olette jo osoittaneet kykynne.


Heh heh..mistä sä tiedät millainen demokratia tää on? Ja ylläpitäjä tuskin herää ennen juhannusta,oli se vaan niin kännissä viikonloppuna
Ja älä yhtään epäile etteikö potenssissa löytyis, taidatkin olla sitä vailla?..et kai tullut kärkkymään pääsyä jouhipatjalleni? Ota vaan jonotusnumero kiltisti ja käy jonon päähän,tertut saattaa vihastua etuilijoihin
Avatar
katukettunen
 

Re: Kysely

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 11.11.2009 11:57

katukettunen kirjoitti:Ja älä yhtään epäile etteikö potenssissa löytyis, taidatkin olla sitä vailla?..et kai tullut kärkkymään pääsyä jouhipatjalleni? Ota vaan jonotusnumero kiltisti ja käy jonon päähän,tertut saattaa vihastua etuilijoihin


Kettunen... hää puhuu potentiaalista eikä potenssista.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Kysely

ViestiKirjoittaja Judge » 11.11.2009 11:57

Jaaha. IltaaSanomilla on talenttia. HyvääYötäFoorumilla enemmän. Mut tsemiä vedätykseen. Kyl sääki viel opit.
Avatar
Judge
***
 
Viestit: 5792
Liittynyt: 28.11.2008 11:39

Re: Kysely

ViestiKirjoittaja katukettunen » 11.11.2009 12:02

Tirlittan kirjoitti:Kettunen... hää puhuu potentiaalista eikä potenssista.


Eikö se ole sama asia? Ja kyllä sen kaikki näki kuinka kiimaisesti se akka katseli minua,minua oikein ällötti kuinka se mielessään jo hekumoi päästä mun jouhipatjalle..olenks mä muka joku tseksiopjekti? Äläkä aina piiskaa minua
Avatar
katukettunen
 

Re: Kysely

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 11.11.2009 12:05

katukettunen kirjoitti:Ja kyllä sen kaikki näki kuinka kiimaisesti se akka katseli minua,minua oikein ällötti kuinka se mielessään jo hekumoi päästä mun jouhipatjalle..olenks mä muka joku tseksiopjekti?


En mä mitään nähnyt. Sillähän on kaapu päässä?
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Kysely

ViestiKirjoittaja Taru Saaga » 11.11.2009 12:07

Kukkia, Kettunen. Kukkia.

Mieti.
Avatar
Taru Saaga
 

Re: Kysely

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 11.11.2009 12:10

Taru Saaga kirjoitti:Kettunen. Mieti.


Nyt taidat vaatia ihan liikoja! :nauraja
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Kysely

ViestiKirjoittaja Taru Saaga » 11.11.2009 12:13

Judge kirjoitti:Jaaha. IltaaSanomilla on talenttia. HyvääYötäFoorumilla enemmän. Mut tsemiä vedätykseen. Kyl sääki viel opit.


Hyvää huomenta. Olen ymmärtänyt että henkilö Judge on ylläpitäjä. Voitteko kenties antaa lyhyen yhteenvedon sähköpostitse vaikka tietämyksemme mukaan olette nähneet tämän jo ennekin. Lehtemme kaipaisi väkevää näkemystänne.
Avatar
Taru Saaga
 

Seuraava

Paluu Aula

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa

cron