Tietotekniikan vanhin ihmelapsi tiedottaa

Tänne voit jättää käyntikorttisi. Foorumimainokset vain tänne.
Alueen säännöt
Esittäydy muutamalla sanalla jos haluat, valehdellakin saa. Voit mainostaa tässä omaa foorumiasi, jos se on luonteeltaan yleisfoorumi. Ei pelifoorumeiden mainoksia! Käythän samalla osallistumassa johonkin keskusteluun täällä, pelkät mainokset poistetaan.

Re: Tietotekniikan vanhin ihmelapsi tiedottaa

ViestiKirjoittaja vaahtera » 23.10.2009 19:12

Kerros jutke sit ku kerkeet, et miten mä saan noi mainokset pois automaattisesti.
Avatar
vaahtera
 

Re: Tietotekniikan vanhin ihmelapsi tiedottaa

ViestiKirjoittaja pieni vihree ejk » 23.10.2009 20:49

Judge kirjoitti:Jotta Vista viturallaan. Näinpähän siinäkin kävi. Tässäpä esimakua niille, joita asia saattaa tulevaisuudessa koskettaa.


Hienoa. Onneksi olet nero, joten homma hoitui luontevasti. Eikös boottaus romppuasemalta ole muutenkin oletuksena, ainakin Reilujen koneissa? *huolestuu*
Olen vissiin erilainen nuori kun teen recoveryn vapaaehtoisesti silloin tällöin. Kävikö tää juttu SP2:n päivityksen jälkeen? Mulla se asentui ongelmitta, mutta jos kyseessä oli joku muu päivitys niin mikä, että osaan väistellä sitä? Lievä osanottoni, koska päivitysten lataaminen recoveryn jälkeen on kaikkein masentavin osuus mun mielestä.
Halaukset tässä :muks
Avatar
pieni vihree ejk
 

Re: Tietotekniikan vanhin ihmelapsi tiedottaa

ViestiKirjoittaja vaahtera » 23.10.2009 20:53

pieni vihree ejk kirjoitti:
Halaukset tässä :muks


Saanks mäkin pamauttaa. :muks
Avatar
vaahtera
 

Re: Tietotekniikan vanhin ihmelapsi tiedottaa

ViestiKirjoittaja pieni vihree ejk » 23.10.2009 20:56

vaahtera kirjoitti:Saanks mäkin pamauttaa. :muks


Se on HALAUS, tajuatko :vasara
Avatar
pieni vihree ejk
 

Re: Tietotekniikan vanhin ihmelapsi tiedottaa

ViestiKirjoittaja vaahtera » 23.10.2009 20:57

pieni vihree ejk kirjoitti:
Se on HALAUS, tajuatko

Jos toi on halaus niin mikä tää on
Avatar
vaahtera
 

Re: Tietotekniikan vanhin ihmelapsi tiedottaa

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 23.10.2009 21:00

vaahtera kirjoitti: Jos toi on halaus niin mikä tää on


No siinä leikitään hippaa.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Tietotekniikan vanhin ihmelapsi tiedottaa

ViestiKirjoittaja katukettunen » 24.10.2009 14:08

Judge kirjoitti:Saanen huomauttaa. Persaukiset nyhräävät taviskäyttiksien kanssa. Me ihmelapset käytämme kallista aikaamme eksoottisten tuunattavien parissa.


Saanen muistuttaa että tuo vistakoneeni lähti yhtä liukkaasti torpasta kuin keittiöstä luvatta poistunut nainen
Kävinpä tietotekniikkaostoksilla männäviikolla,kun kaupat koneesta oli lyöty lukkoon niin tarjosivat pyytämättä siihen laitettavaksi XP:n käyttikseksi, tuli heti Ahaa-elämys että historia toistaa itseään
Avatar
katukettunen
 

Re: Tietotekniikan vanhin ihmelapsi tiedottaa

ViestiKirjoittaja Judge » 25.10.2009 11:34

pieni vihree ejk kirjoitti:Hienoa. Onneksi olet nero, joten homma hoitui luontevasti. Eikös boottaus romppuasemalta ole muutenkin oletuksena, ainakin Reilujen koneissa? *huolestuu*
Olen vissiin erilainen nuori kun teen recoveryn vapaaehtoisesti silloin tällöin. Kävikö tää juttu SP2:n päivityksen jälkeen? Mulla se asentui ongelmitta, mutta jos kyseessä oli joku muu päivitys niin mikä, että osaan väistellä sitä? Lievä osanottoni, koska päivitysten lataaminen recoveryn jälkeen on kaikkein masentavin osuus mun mielestä.
Halaukset tässä :muks


Syyksi paljastui F-Secure. Tuo suomalainen laatutuote, joka paskansi koneen sekaisin. Mikkis toimi yllättäen aivan oikein ja koko ajan.
Avatar
Judge
***
 
Viestit: 5792
Liittynyt: 28.11.2008 11:39

Re: Tietotekniikan vanhin ihmelapsi tiedottaa

ViestiKirjoittaja pieni vihree » 25.10.2009 11:41

Judge kirjoitti:Syyksi paljastui F-Secure. Tuo suomalainen laatutuote, joka paskansi koneen sekaisin. Mikkis toimi yllättäen aivan oikein ja koko ajan.


Jaaaaaaaa. Mulla on Elisan tietoturva jossa F-secure, ja hää on ollut koko ajan kunnolla.
Avatar
pieni vihree
 

Re: Tietotekniikan vanhin ihmelapsi tiedottaa

ViestiKirjoittaja Judge » 25.10.2009 11:46

pieni vihree kirjoitti:Jaaaaaaaa. Mulla on Elisan tietoturva jossa F-secure, ja hää on ollut koko ajan kunnolla.


Hehe. Näinä aikoina F-Sekundasta on tulossa uusi versio.
Avatar
Judge
***
 
Viestit: 5792
Liittynyt: 28.11.2008 11:39

Re: Tietotekniikan vanhin ihmelapsi tiedottaa

ViestiKirjoittaja Illuusia » 25.10.2009 12:29

Judge kirjoitti:
Hehe. Näinä aikoina F-Sekundasta on tulossa uusi versio.


Minulla on se 2010. Onkos vieläkin uudempaa?

edit...lisään että kun luin nuo edelliset juttunne, niin täytyisikö minun olla onnellinen kun ei ole kokemuksia mistään noista? Tällä koneella, näillä yhteyksillä jne.
Avatar
Illuusia
***
 
Viestit: 5526
Liittynyt: 07.12.2008 17:24

Re: Tietotekniikan vanhin ihmelapsi tiedottaa

ViestiKirjoittaja Judge » 25.10.2009 13:05

Illuusia kirjoitti:lisään että kun luin nuo edelliset juttunne, niin täytyisikö minun olla onnellinen kun ei ole kokemuksia mistään noista? Tällä koneella, näillä yhteyksillä jne.


Täytyis! Ehdottomasti!
Avatar
Judge
***
 
Viestit: 5792
Liittynyt: 28.11.2008 11:39

Re: Tietotekniikan vanhin ihmelapsi tiedottaa

ViestiKirjoittaja katukettunen » 25.10.2009 19:55

Tules Tietotekniikan ihmelapsi Sr. näyttämään taitosi,vai tuuliko huuliasi heilutti? Meikän läppäristä sit lopetti toimintansa kohtuullisen tärkee osanen, Tietotekniikan ihmelapsena osaat sen varmaan korjata helposti..otahan sitten mukaan työkalut jolla avataan kiintolevy..kele
Avatar
katukettunen
 

Re: Tietotekniikan vanhin ihmelapsi tiedottaa

ViestiKirjoittaja Judge » 25.10.2009 21:20

katukettunen kirjoitti:Tules Tietotekniikan ihmelapsi Sr. näyttämään taitosi,vai tuuliko huuliasi heilutti? Meikän läppäristä sit lopetti toimintansa kohtuullisen tärkee osanen, Tietotekniikan ihmelapsena osaat sen varmaan korjata helposti..otahan sitten mukaan työkalut jolla avataan kiintolevy..kele


Soon toi kovalevy kun toimii suhteellisen tyhjiössä. Ei kande porailla ilmareikiä koteloon tuoreemman tiedon varalta. Kovalevyä ei nykyään korjata. Se vaihdetaan. Saapi tietty yrittää rikkoutuneita sektoreja ottaa poijes käytöstä. Mutta alkavaa rappeutumista et sitten estä millään. Vaihdettuun levyyn imaistaan sitten se varmuuskopio tahi image, kun tuli öylössäpänä otettua.
Avatar
Judge
***
 
Viestit: 5792
Liittynyt: 28.11.2008 11:39

Re: Tietotekniikan vanhin ihmelapsi tiedottaa

ViestiKirjoittaja katukettunen » 26.10.2009 08:11

Judge kirjoitti:Soon toi kovalevy kun toimii suhteellisen tyhjiössä. Ei kande porailla ilmareikiä koteloon tuoreemman tiedon varalta. Kovalevyä ei nykyään korjata. Se vaihdetaan. Saapi tietty yrittää rikkoutuneita sektoreja ottaa poijes käytöstä. Mutta alkavaa rappeutumista et sitten estä millään. Vaihdettuun levyyn imaistaan sitten se varmuuskopio tahi image, kun tuli öylössäpänä otettua.


Mitä? Et siis osaa korjata edes kovalevyä? No ei hätää,vaihdetaan se sitten,kuten neuvoit, onko siinä uudella kovalevyllä se varmuuskopio valmiina?
Ja saatana,nyt jos yksikin hirnahtaa että olis kandennut ottaa bäkupit välillä niin alkaa lätisee
Avatar
katukettunen
 

EdellinenSeuraava

Paluu Aula

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa

cron