Känsänäänestys

Tänne voit jättää käyntikorttisi. Foorumimainokset vain tänne.
Alueen säännöt
Esittäydy muutamalla sanalla jos haluat, valehdellakin saa. Voit mainostaa tässä omaa foorumiasi, jos se on luonteeltaan yleisfoorumi. Ei pelifoorumeiden mainoksia! Käythän samalla osallistumassa johonkin keskusteluun täällä, pelkät mainokset poistetaan.

Onko pakko jos ei taho,vaikka kuinka tekis mieli?

Äänestys päättyi 19.10.2009 19:33

Kylli vain
1
25%
Eikäpäs
1
25%
Tyhjää,Pimeää..pelottaa
1
25%
Poissaoloa
1
25%
 
Ääniä yhteensä : 4

Re: Känsänäänestys

ViestiKirjoittaja Varjostin » 17.10.2009 20:13

jerry bruckheimer kirjoitti:Sano sinä se? Minulle sopii miten vain, kunhan ei pidetä huutoäänestystä.


Noh, se kiljuminenhan ei minnekkään kuulu.Korkeintaan naapuri tulee katsoon että onko hätä.
Mutta minkä valitsit vaihtoehdoista?
Avatar
Varjostin
 

Re: Känsänäänestys

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 17.10.2009 20:14

Varjostin kirjoitti:No mitä helkuttia sä oikein meet ihan umpimähkään äänestään, ihan mitä vaan?
Kato täs, sulle järkee..... :muks


Ei saa lyödä, se on väkivaltaa. Mä aattelin liittoumalla Selviytyjiä joita melkein aina kattelen. Tänään sen tilalla tulee vaan kakkaFormulaa. Siis kattelen sen takia että näkee mihin ihmiset on valmiita rahan takia = ihan mihin vaan.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Känsänäänestys

ViestiKirjoittaja jerry bruckheimer » 17.10.2009 20:15

Varjostin kirjoitti:Emmä usko, Jerry on sentään ihan fiksu kaveri?


Minua hivelee aina tämmöiset pikku kehaisut. Varsinkin kun ne esitetään täysin vilpittömästi kuten sinä nyt teet. Näitä kuulee nykyisin kovin harvoin, mikä on sinällään sääli kun oikeasti olen näitä ansainnut enemmänkin.
jerry bruckheimer
***
 
Viestit: 758
Liittynyt: 12.09.2009 22:41

Re: Känsänäänestys

ViestiKirjoittaja Judge the Great » 17.10.2009 20:19

jerry bruckheimer kirjoitti:Minua hivelee aina tämmöiset pikku kehaisut. Varsinkin kun ne esitetään täysin vilpittömästi kuten sinä nyt teet. Näitä kuulee nykyisin kovin harvoin, mikä on sinällään sääli kun oikeasti olen näitä ansainnut enemmänkin.


Juupajuu, mutta silti kirjuuttelet tänne. Fiksua????
Avatar
Judge the Great
 

Re: Känsänäänestys

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 17.10.2009 20:20

jerry bruckheimer kirjoitti:Minua hivelee aina tämmöiset pikku kehaisut. Varsinkin kun ne esitetään täysin vilpittömästi kuten sinä nyt teet. Näitä kuulee nykyisin kovin harvoin, mikä on sinällään sääli kun oikeasti olen näitä ansainnut enemmänkin.


Voihan vihtori etten paremmin sano...
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Känsänäänestys

ViestiKirjoittaja Varjostin » 17.10.2009 20:20

Tirlittan kirjoitti:Ei saa lyödä, se on väkivaltaa. Mä aattelin liittoumalla Selviytyjiä joita melkein aina kattelen. Tänään sen tilalla tulee vaan kakkaFormulaa. Siis kattelen sen takia että näkee mihin ihmiset on valmiita rahan takia = ihan mihin vaan.


Meidän varmaan tarttis laittaa ihka omat selviytyjät kehiin.
Ihminenon kyl aika kauko-ohjattu vekotin...
Avatar
Varjostin
 

Re: Känsänäänestys

ViestiKirjoittaja jerry bruckheimer » 17.10.2009 20:20

Varjostin kirjoitti:
Noh, se kiljuminenhan ei minnekkään kuulu.Korkeintaan naapuri tulee katsoon että onko hätä.
Mutta minkä valitsit vaihtoehdoista?


Valitsin vaihtoehdoista kakkosen ja nyt mieli on muuttunut. Voinko vielä vaihtaa, ja jos voisin miettisin uudestaan koko kysymystä oikein ajatuksen kanssa. Niin, se kiljuminen, sehän on kuin musiikkia korvilleni. Se on muuten ihan luonnollistakin.
jerry bruckheimer
***
 
Viestit: 758
Liittynyt: 12.09.2009 22:41

Re: Känsänäänestys

ViestiKirjoittaja Varjostin » 17.10.2009 20:22

jerry bruckheimer kirjoitti:Minua hivelee aina tämmöiset pikku kehaisut. Varsinkin kun ne esitetään täysin vilpittömästi kuten sinä nyt teet. Näitä kuulee nykyisin kovin harvoin, mikä on sinällään sääli kun oikeasti olen näitä ansainnut enemmänkin.


No mut, sehän on vainpikallaan, kun mies on noinkin fiksu ja hyväkäytöksinen.
Kuinkahan iso laari herralla onkaan kellarissaan.
Onko minkäänlaista tulvahälyytintä, että milloinka tulvii yli, tai on vaarassa niin tehdä?

Hmm...luin tuon viimeisen lausekkeen, ettei nyt vaan olis tuhmat mielessä? Sellasist ei saa täällä puhua, tämä porukka on jo ajat sitten unohtanut,miksi puna nousee poskille ja hetkisen tuntuu kuinolo olis jännittävä?
Avatar
Varjostin
 

Re: Känsänäänestys

ViestiKirjoittaja jerry bruckheimer » 17.10.2009 20:23

Judge the Great kirjoitti:
Juupajuu, mutta silti kirjuuttelet tänne. Fiksua????


On se fiksua, ainakin joissain määrin. Kuka meistä on sanomaan onko se järkevää ja hyödyllistä, mutta siitä olemme varmasti samaa mieltä että se on viihdyttävää, - kaikesta huolimatta.
jerry bruckheimer
***
 
Viestit: 758
Liittynyt: 12.09.2009 22:41

Re: Känsänäänestys

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 17.10.2009 20:23

Judge the Great kirjoitti:Juupajuu, mutta silti kirjuuttelet tänne. Fiksua????


No täältähän hän ne kehut kuitenkin sai, eikö? Pönttö.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Känsänäänestys

ViestiKirjoittaja Vieras » 17.10.2009 20:27

Tirlittan kirjoitti:No täältähän hän ne kehut kuitenkin sai, eikö? Pönttö.


Siinä sulkasatonen sisilisko yrjöää vastinetta. Taputapu.
Avatar
Vieras
 

Re: Känsänäänestys

ViestiKirjoittaja Varjostin » 17.10.2009 20:28

Tirlittan kirjoitti:Voihan vihtori etten paremmin sano...

Väärä mies
Avatar
Varjostin
 

Re: Känsänäänestys

ViestiKirjoittaja Judge the Great » 17.10.2009 20:29

jerry bruckheimer kirjoitti:Kuka meistä on sanomaan onko se järkevää ja hyödyllistä


Tyhmä kysymys. Meitsi tietenkin!
Avatar
Judge the Great
 

Re: Känsänäänestys

ViestiKirjoittaja jerry bruckheimer » 17.10.2009 20:45

Varjostin kirjoitti:Hmm...luin tuon viimeisen lausekkeen, ettei nyt vaan olis tuhmat mielessä? Sellasist ei saa täällä puhua, tämä porukka on jo ajat sitten unohtanut,miksi puna nousee poskille ja hetkisen tuntuu kuinolo olis jännittävä?


Kamalaa, en tiennyt täällä olevan kiellettyjä puheenaiheita. oonko nyt tehnyt pahan protokolla virheen ja kuinka hyvitän tämän kamalan erheeni?
jerry bruckheimer
***
 
Viestit: 758
Liittynyt: 12.09.2009 22:41

Edellinen

Paluu Aula

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 24 vierailijaa

cron