S24 posti

Tänne voit jättää käyntikorttisi. Foorumimainokset vain tänne.
Alueen säännöt
Esittäydy muutamalla sanalla jos haluat, valehdellakin saa. Voit mainostaa tässä omaa foorumiasi, jos se on luonteeltaan yleisfoorumi. Ei pelifoorumeiden mainoksia! Käythän samalla osallistumassa johonkin keskusteluun täällä, pelkät mainokset poistetaan.

S24 posti

ViestiKirjoittaja jerry bruckheimer » 06.10.2009 16:49

Tätä on taas odotettu, nimittäin olen saanut sisäpiirin tietoa jossa vihjaistiin SUOMI24 postin tulevasta uudistuksesta. Ehdin jo tänä aamuna vastaamaan ensimmäisten joukossa uudistusta koskeviin kysymyksiin jotka lähettiin valituille postin aktiivikäyttäjille.
Minulla tuo S24 posti on se tärkein viestintäväline muiden erilaisten postilootien kesken. En koskaan ole tullut sinuiksi, Yahoon,hotmailin, gmailin ja muiden senkailtaisen kanssa. Niiden grafiikkat ja käyttöliittymät ovat epäselviä ja vähän kömpelöitä, siis ainakin silloin olivat kun niihin yritin tutustua.

Mitä laatikoita te käytätte pääsääntöisesti? Oletteko tykänneet siitä mitä käytätte?
jerry bruckheimer
***
 
Viestit: 758
Liittynyt: 12.09.2009 22:41

Re: S24 posti

ViestiKirjoittaja Umbrella » 06.10.2009 18:51

jerry bruckheimer kirjoitti:Mitä laatikoita te käytätte pääsääntöisesti? Oletteko tykänneet siitä mitä käytätte?

Minulla on Soneran sähköposti virallisena osoitteena. Ihan toimiva. Muita osoitteita en juurikaan käytä, S24:lla on käytössä ns. inkognito-postiosoite mutta en juurikaan sitä käytä enkä osoitettakaan ole antanut muualle kuin tälle palstalle.
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Re: S24 posti

ViestiKirjoittaja Ketku » 06.10.2009 19:18

jerry bruckheimer kirjoitti:Mitä laatikoita te käytätte pääsääntöisesti? Oletteko tykänneet siitä mitä käytätte?


Minulla on kans "suoliloota" käytössä,tosin en käy siellä postia kurkkimassa vaan edelleenohjautuvat siviililootaani,tosin kukaan ei viitsi minulle mitään mailia lähettää :itkee joten hukkaan menee nekin eurot
Duuniloota on kovassa käytössä,siihen käyttöön olen jopa ostanut sp-ohjelman, The Bat! ompi tuo sp-ohjelma,hyväksi ja käyttökelpoiseksi todettu, Hmmmm..ihmeen hyvin viihdyn lepakkojen seurassa,kuten täälläkin :nauraja
Avatar
Ketku
 

Re: S24 posti

ViestiKirjoittaja Varjostin » 06.10.2009 19:29

Ketku kirjoitti:Minulla on kans "suoliloota" käytössä,tosin en käy siellä postia kurkkimassa vaan edelleenohjautuvat siviililootaani,tosin kukaan ei viitsi minulle mitään mailia lähettää :itkee joten hukkaan menee nekin eurot
Duuniloota on kovassa käytössä,siihen käyttöön olen jopa ostanut sp-ohjelman, The Bat! ompi tuo sp-ohjelma,hyväksi ja käyttökelpoiseksi todettu, Hmmmm..ihmeen hyvin viihdyn lepakkojen seurassa,kuten täälläkin :nauraja


:muks :muks
Avatar
Varjostin
 

Re: S24 posti

ViestiKirjoittaja Illuusia » 06.10.2009 19:42

Omaa siviililootaa käytän tärkeisiin posteihin. Työposti on työn puolesta. Joskus jopa muistan sitä katsoa. Onhan mulla monia muitakin vaan eipä tule käytettyä kuin näihin pakollisiin rekkautumisjuttuhin. En muista edes niiden tunnuksia ilman muistiinpanoja. En juurikaan käy sähköpostikirjeen vaihtoa. Muutamia kynäkirjeystäviä on säilynyt läpi vuosikymmenten.
Avatar
Illuusia
***
 
Viestit: 5526
Liittynyt: 07.12.2008 17:24

Re: S24 posti

ViestiKirjoittaja valuvika » 06.10.2009 19:42

Minulla on elisan postiloota ja myös luukku.comissa. Suolessa on rekatussa nikissä, mutta suolen käyttö on postitoimistona nollissa.
valuvika
***
 
Viestit: 453
Liittynyt: 30.11.2008 10:39


Paluu Aula

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa

cron