Jahas, täällä on tehty

Tänne voit jättää käyntikorttisi. Foorumimainokset vain tänne.
Alueen säännöt
Esittäydy muutamalla sanalla jos haluat, valehdellakin saa. Voit mainostaa tässä omaa foorumiasi, jos se on luonteeltaan yleisfoorumi. Ei pelifoorumeiden mainoksia! Käythän samalla osallistumassa johonkin keskusteluun täällä, pelkät mainokset poistetaan.

Jahas, täällä on tehty

ViestiKirjoittaja Taikis » 03.10.2009 09:26

ulkoasumuutoksia. Seuraatte sitten isomman askelia :nauraja

*vilkuttaa muillekin vierailijoille*
Avatar
Taikis
 

Re: Jahas, täällä on tehty

ViestiKirjoittaja Vieras » 03.10.2009 09:27

Taikis kirjoitti:ulkoasumuutoksia. Seuraatte sitten isomman askelia :nauraja

*vilkuttaa muillekin vierailijoille*


APUVA, mistä tuo kuva tuohon tuli :muks
Avatar
Vieras
 

Re: Jahas, täällä on tehty

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 03.10.2009 09:28

Vieras kirjoitti:APUVA, mistä tuo kuva tuohon tuli


Aina täällä hakataan! Oletko kasvattanut viikset ettei suolessa tunnisteta kun käyt täällä
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Jahas, täällä on tehty

ViestiKirjoittaja Taikis » 03.10.2009 09:30

Tirlittan kirjoitti:
Aina täällä hakataan! Oletko kasvattanut viikset ettei suolessa tunnisteta kun käyt täällä


Arvaa repesinkö kun näin kuvan Onko jokaiselle vieraalle oma kuva, vai onko tuo kaikkien yhteinen ?
Avatar
Taikis
 

Re: Jahas, täällä on tehty

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 03.10.2009 09:32

Taikis kirjoitti:Arvaa repesinkö kun näin kuvan Onko jokaiselle vieraalle oma kuva, vai onko tuo kaikkien yhteinen ?


Laiffareista muistan että kaikki vieraat on samalla identiteetillä, sen takia siellä esim. ei vieras voinut muokata viestiään koska hän olisi voinut muokata kaikkien muidenkin vieraiden viestit. Eli luultavasti kuvakin on kaikilla sama. Mä en näe sitä tällä mun pohjalla joka on eri kuin vierailijoiden, en tiedä monellako pohjalla se yleensä näkyy. Kovasti olet muuttunut sitten viime näkemän.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Jahas, täällä on tehty

ViestiKirjoittaja Umbrella » 03.10.2009 09:33

Tää on niin tätä. Vieraskoreutta ja vanhat saavat vanhalla pohjalla puhua vanhoja juttujaan. Onkohan täällä samanlaiset pyöröovet kuin muillakin palstoilla? Jos lähtisin ulos kamalalla metelillä ja tulisin takaisin vielä suuremmalla metelillä niin jokohan alkais palvelu parantua? SuurAdmin halaisi niin että henkeni salpautuu ja sanoisi lempeästi minua taas jauhokuoriaisen toukan ilmavaivaksi. Kirjoituspohja olisi muutettu sellaiseksi, että vaikka miten väärin näpyttelen, kirjotukseni näkyisi kieliopillisesti ja kaunokirjallisesti oikein kirjoitettuna. Neljä kovaa koota tulisi pyytämättä pöydälleni ja vielä tässä järjestyksessä: kaljaa, konjakkia, kinkkua ja kakkua.

Niin, niin. Rivijätökset tyytyköön siihen että saavat olla.
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Re: Jahas, täällä on tehty

ViestiKirjoittaja Taikis » 03.10.2009 09:34

Tirlittan kirjoitti:Laiffareista muistan että kaikki vieraat on samalla identiteetillä, sen takia siellä esim. ei vieras voinut muokata viestiään koska hän olisi voinut muokata kaikkien muidenkin vieraiden viestit. Eli luultavasti kuvakin on kaikilla sama. Mä en näe sitä tällä mun pohjalla joka on eri kuin vierailijoiden, en tiedä monellako pohjalla se yleensä näkyy. Kovasti olet muuttunut sitten viime näkemän.


Sitä tässä iässä alkaa tulemaan kaikenlaista hormoonimuutosta :evil:
Avatar
Taikis
 

Re: Jahas, täällä on tehty

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 03.10.2009 09:36

Umbrella kirjoitti:Tää on niin tätä. Vieraskoreutta ja vanhat saavat vanhalla pohjalla puhua vanhoja juttujaan.
Niin, niin. Rivijätökset tyytyköön siihen että saavat olla.


Mikäs ketään estää pohjaansa vaihtamasta? Mä vaihdan aika ajoin. Tuli mieleen että ehkä Taikiksen ulkonäkö muuttuu samalla kun muistinsa heikkenee. Sitä pitää välillä virkistää *viittaa ruutuun*
Mä lähden nyt töihin, päivänjatkoja kaikille viiksekkäille ja muillekin.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Jahas, täällä on tehty

ViestiKirjoittaja QuietPlace » 03.10.2009 09:36

Samoin itselläkin...häntäkin.
Avatar
QuietPlace
 

Re: Jahas, täällä on tehty

ViestiKirjoittaja Taikis » 03.10.2009 09:38

[quote="Umbrella"]Tää on niin tätä. Vieraskoreutta ja vanhat saavat vanhalla pohjalla puhua vanhoja juttujaan. Onkohan täällä samanlaiset pyöröovet kuin muillakin palstoilla?

Mitäh, eikö teille ole uusittu pohjaa, vieraille vain ? Ihan selvästi tässä uusitussa pohjassa on siis jotain erikoista. *tutkii paikkoja suurennuslasin kanssa*
Avatar
Taikis
 

Re: Jahas, täällä on tehty

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 03.10.2009 09:40

Taikis kirjoitti:Mitäh, eikö teille ole uusittu pohjaa, vieraille vain ? Ihan selvästi tässä uusitussa pohjassa on siis jotain erikoista. *tutkii paikkoja suurennuslasin kanssa*


Umppis on kännissä niinkuin koko porukka. Tietysti jokainen voi vaihtaa oman pohjansa asetuksista, luettelossa on vaikka minkälaista tyyliä. Mutta nyt mä meen.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Jahas, täällä on tehty

ViestiKirjoittaja Taikis » 03.10.2009 09:41

Tirlittan kirjoitti:
Mikäs ketään estää pohjaansa vaihtamasta? Mä vaihdan aika ajoin. Tuli mieleen että ehkä Taikiksen ulkonäkö muuttuu samalla kun muistinsa heikkenee. Sitä pitää välillä virkistää *viittaa ruutuun*
Mä lähden nyt töihin, päivänjatkoja kaikille viiksekkäille ja muillekin.


Voiko vieraat vaihtaa pohjan ulkonäköä?

Niin, tekemättömiä tekosiaan on tosi vaikea muistaa
Avatar
Taikis
 

Re: Jahas, täällä on tehty

ViestiKirjoittaja Umbrella » 03.10.2009 09:42

Ikinä mitään saada :itkee

Taidan ruveta taas marttyyriksi.
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Re: Jahas, täällä on tehty

ViestiKirjoittaja Umbrella » 03.10.2009 09:43

Tirlittan kirjoitti:Umppis on kännissä niinkuin koko porukka. Tietysti jokainen voi vaihtaa oman pohjansa asetuksista, luettelossa on vaikka minkälaista tyyliä. Mutta nyt mä meen.

I WILL BE A MARTTYYYR. Kännissä ollut ikinä. Hirvikärpäsissä joskus mutta sitä ei lasketa.
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Re: Jahas, täällä on tehty

ViestiKirjoittaja Yksi kaksi kolme » 03.10.2009 09:50

ja lähtee kokeilu tässä.
Avatar
Yksi kaksi kolme
 

Seuraava

Paluu Aula

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa

cron