Siivoilee paikkoja huomista varten

Rohkeille miehille ja kauniille naisille.

Re: Siivoilee paikkoja huomista varten

ViestiKirjoittaja vaahtera » 26.09.2009 08:26

Missä mä olen?? *kuiskaa ja raottaa varovasti silmiään*
Avatar
vaahtera
 

Re: Siivoilee paikkoja huomista varten

ViestiKirjoittaja Umbrella » 26.09.2009 08:34

Varjostin kirjoitti:Heti tänään?

Jos kumminkin pidettäs vaikka yks päivä väliä. Ei oikeen putoo pontikka tänään.
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Re: Siivoilee paikkoja huomista varten

ViestiKirjoittaja Umbrella » 26.09.2009 08:35

vaahtera kirjoitti:Missä mä olen?? *kuiskaa ja raottaa varovasti silmiään*

Siinäpä näytät olevan. Hyvässä tallessa ja turvassa.
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Re: Siivoilee paikkoja huomista varten

ViestiKirjoittaja vaahtera » 26.09.2009 08:39

Umbrella kirjoitti:Siinäpä näytät olevan. Hyvässä tallessa ja turvassa.


Olenko? olenko minä...miks mun päällä on hirveesti kaikenlaista roinaa. Kreppipapereita ja korppuja, näyttää olevan pari helmeäkin liimautuneena sormiin. Huh huh korvissakin soi ja humisee..mulla on varmaan joku tinnitus
Avatar
vaahtera
 

Re: Siivoilee paikkoja huomista varten

ViestiKirjoittaja vaahtera » 26.09.2009 09:27

Mitä se horoskooppi sanoo kaksosista...onks päiväkohtaista ennustetta?
Avatar
vaahtera
 

Re: Siivoilee paikkoja huomista varten

ViestiKirjoittaja Ketku » 26.09.2009 13:38

vaahtera kirjoitti:Mitä se horoskooppi sanoo kaksosista...onks päiväkohtaista ennustetta?


hehehee..tämänkö halusit kuulla? :nauraja

Kaksoset
Olet nopea ja älykäs. Molemmat sukupuolet pitävät sinusta, koska olet lähes poikkeuksetta biseksuaali. Odotat saavasi kaiken ponnistelematta itse lainkaan. Olet helppoheikki ja kusipää. Sinulla on voimakas tarve sukurutsaukseen. Lisäksi sinulla on ainakin fantasioissasi suunnaton tarve naida kahden kanssa yhtä aikaa. Jos ei mikään muu auta, niin tuuttaat sormesi omaan pakoputkeesi yhdynnän aikana. Tätä harrastavat niin mies- kuin naispuolisetkin kaksoset. Jakomielitauti periytyy aina joltain suvun kaksoselta. Kaksoset saattavat juovuspäissään flirttailla jopa omalle peilikuvalleen. Joskus he jopa onnistuvat siinä, jolloin he huomaavat lähteneensä jatkoille itsensä kanssa.

Onnenkapine: Puhelin
Onnennumero: 118
Onnenväri: Keltaiset sivut
Motto: "Mä haluun eka jutella."
Auto: Mikä tahansa kaksipaikkainen
Avatar
Ketku
 

Re: Siivoilee paikkoja huomista varten

ViestiKirjoittaja vaahtera » 26.09.2009 13:42

Ketku :nauraja ..nyt ei ole krapulaa ollenkaan .... :nauru tää oli hyvä.
Avatar
vaahtera
 

Re: Siivoilee paikkoja huomista varten

ViestiKirjoittaja Varjostin » 26.09.2009 14:48

Voisin kysyä,mitä horros kertoo leijonasta.
Mutta vääristelet kuitenkin sen jotenkin pervoksi...
Avatar
Varjostin
 

Re: Siivoilee paikkoja huomista varten

ViestiKirjoittaja Ketku » 26.09.2009 16:25

Varjostin kirjoitti:Voisin kysyä,mitä horros kertoo leijonasta.
Mutta vääristelet kuitenkin sen jotenkin pervoksi...


Minäkö vääristelisin Faktoja? *hurskaana*

Leijona
Sinulla on harhakäsitys, että olisit synnynnäinen johtaja. Muut tajuavat, että olet vain mitätön kiipijä. Useimmilla leijonilla on sadistinen simputtajan luonne, jonka vuoksi leijonia ammutaan paljon armeijassa. Olet turhamainen, etkä kestä rehellistä arvostelua. Röyhkeytesi on inhottavaa. Jalopeurat ovat valitettavasti melko varakkaita. Leijonat mylvivät kuin metsäsiat saadakseen äänensä kuuluviin, mutta todellisuudessa karjumisen kohteeksi joutuvat kuuntelevat karjuntaa vain silkasta mielenkiinnosta. Suurin huomio kohdistuu leijonan päästä toisinaan kuuluvaan ping-ääneen, jolloin karjumiseen käytetty pinnistys on katkaissut leijonan päästä verisuonen ja tilan täyttää miellyttävä hiljaisuus.

Onnenkapine: Ratsupiiska
Onnennumero: Kahdestaan
Onnenväri: Parrasvalo
Motto: "Eikö tuota esirippua saa muka nopeammin auki?"
Auto: Ferrari
Avatar
Ketku
 

Re: Siivoilee paikkoja huomista varten

ViestiKirjoittaja Varjostin » 26.09.2009 16:29

Mähän arvasin.
Alkuperäisessä muodossaan tuo tuskin oli, sillä mokoman tekijä jäis aika pian työttömäks.
Et sitten malttanut ollamottaamatta, pientä, viatonta ihmisparkaa, joka sinuun toivonsa pa...laittoi.
Taidan kertoo Ääkköselle.
Avatar
Varjostin
 

Re: Siivoilee paikkoja huomista varten

ViestiKirjoittaja Ketku » 26.09.2009 16:48

Varjostin kirjoitti:Mähän arvasin.
Alkuperäisessä muodossaan tuo tuskin oli, sillä mokoman tekijä jäis aika pian työttömäks.
Et sitten malttanut ollamottaamatta, pientä, viatonta ihmisparkaa, joka sinuun toivonsa pa...laittoi.
Taidan kertoo Ääkköselle.


Tuollaisessa muodossa tuo on raamatullisina aikoina valmiiksi mietitty, kirjoittajan on jo jalopeurat syöneet aikojen alussa...mie oon syytön,viaton sanansaattaja
Aakkonen ei välttämättä usko sua,viimeksi kun lauloin sille tuutulaulun niin vihjasin samalla että oot patolokinen valehtelija
Avatar
Ketku
 

Re: Siivoilee paikkoja huomista varten

ViestiKirjoittaja Varjostin » 26.09.2009 16:57

Sen jälkeen on Ääkkönen saanut yökuunneltavakseen kasetin, jossa hoetaan monotonisella äänellä 8h:Tertut on ihania, Tertut on ihania....
Avatar
Varjostin
 

Re: Siivoilee paikkoja huomista varten

ViestiKirjoittaja Ketku » 26.09.2009 17:06

Varjostin kirjoitti:Sen jälkeen on Ääkkönen saanut yökuunneltavakseen kasetin, jossa hoetaan monotonisella äänellä 8h:Tertut on ihania, Tertut on ihania....


Voithan kokeilla tykkääkö Aakkonen siitä että samaa asiaa jankutetaan koko yö,vaikka hän haluaisi nukkua,rauhassa...luulen että viimeistään silloin Aakkonen kaivaa esiin lihamyllynsä ja Tertut saa juosta ja lujaa :nauraja
Avatar
Ketku
 

Re: Siivoilee paikkoja huomista varten

ViestiKirjoittaja vaahtera » 26.09.2009 17:10

Ketku kirjoitti:
Voithan kokeilla tykkääkö Aakkonen siitä että samaa asiaa jankutetaan koko yö,vaikka hän haluaisi nukkua,rauhassa...luulen että viimeistään silloin Aakkonen kaivaa esiin lihamyllynsä ja Tertut saa juosta ja lujaa :nauraja


Pahhhhh :muks
Avatar
vaahtera
 

Re: Siivoilee paikkoja huomista varten

ViestiKirjoittaja Varjostin » 26.09.2009 17:10

Ehei...tämä chantti tulee rauhoittavan musiikin kera.
Musiikki on kuin soljuvaa virtaa, siitä tulee mieleen hyvä juotava ja samalla ääni kuiskaa korvaasi:Tertut on ihania ja musiikki soljuu taas....
Olo on auvoisa ja vapautunut, rentoutunut ja päällimmäisenä on ajatus kuinka ihania tertut ovatkaan.
Kyllä maailma on ihana...
Avatar
Varjostin
 

Edellinen

Paluu Ravinteli Musta Aukko

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa

cron