Siivoilee paikkoja huomista varten

Rohkeille miehille ja kauniille naisille.

Re: Siivoilee paikkoja huomista varten

ViestiKirjoittaja Vieras » 25.09.2009 19:48

Tirlittan kirjoitti:Entäpä Oinas ja Joutskari. On joko taivas maan päällä tai maanpäällinen helvetti, kokemusta on. Jouskarille on paras joku veden merkki, voi välillä sammutella ylimääräisiä leimahduksia. Minulla niitä ei luonnollisesti ole, vain Toisilla.


Kaksi tulen merkkiä saavat aikaan ympäristötuhon !!! Metsäpalon.

Mutta vesi sammuttaa tulen, joten tulen on viisasta nauttia veden seurasta vain pieninä pisaroina
Avatar
Vieras
 

Re: Siivoilee paikkoja huomista varten

ViestiKirjoittaja Ketku » 25.09.2009 19:53

Tirlittan kirjoitti:
Entäpä Oinas ja Joutskari. On joko taivas maan päällä tai maanpäällinen helvetti, kokemusta on..


Onhan ihmisissä eroja, joku oinaan stereotyypi voi olla vaikea kenelle tahansa, joka ei ole masokisti..mä tulen toimeen melkoisella varmuudella toisten oinaiden kanssa,yleensä, vaan on eteen osunut sellaisia pikkuhitlereitä joita kierrän kaukaa
Avatar
Ketku
 

Re: Siivoilee paikkoja huomista varten

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 25.09.2009 19:53

Vieras kirjoitti:Kaksi tulen merkkiä saavat aikaan ympäristötuhon !!! Metsäpalon.
Mutta vesi sammuttaa tulen, joten tulen on viisasta nauttia veden seurasta vain pieninä pisaroina


Niin se taitaa olla *muistelee taannoista metsäpaloa*
Mulle on aina sopinut kunnon lätäkkö, suattaapi olla että roihuan tavallista enemmän. Nyt kun oikein alan ajattelemaan.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Siivoilee paikkoja huomista varten

ViestiKirjoittaja Ketku » 25.09.2009 19:56

Tirlittan kirjoitti:Lisäksi ihan kaverina ohimennen huomautan että voisit vähän harkita lauserakenteitasi, noin yleensä :muks


Oinasko mitään harkitsis...Älä viitsi naurattaa :nauraja
Avatar
Ketku
 

Re: Siivoilee paikkoja huomista varten

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 25.09.2009 19:58

Ketku kirjoitti:
Onhan ihmisissä eroja, joku oinaan stereotyypi voi olla vaikea kenelle tahansa, joka ei ole masokisti..mä tulen toimeen melkoisella varmuudella toisten oinaiden kanssa,yleensä, vaan on eteen osunut sellaisia pikkuhitlereitä joita kierrän kaukaa


Ja höröskööpit on vähän sitä sun tätä, mutta on niissä kyllä jotain tottakin, siis yleisissä piirteissä. Joka ainoa Oinas kenet olen tavannut, on ollut samanlainen, ja aika monta olen tavannut. Aivan käsittämätön halu olla päällepäsmärinä läheisille, ja samalla hirveä hinku auttaa puolta maailmaa ja miellyttää muita. On niin omituinen yhtälö etten saata sitä käsittää.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Siivoilee paikkoja huomista varten

ViestiKirjoittaja Ketku » 25.09.2009 19:59

Tirlittan kirjoitti:Mulle on aina sopinut kunnon lätäkkö, suattaapi olla että roihuan tavallista enemmän. Nyt kun oikein alan ajattelemaan.


Sittenhän sä voisit lähteä sille sukellusreissulle mun puolesta, mä jotenkin olen tottunut tähän roihahtelevaan luonteeseeni joten en viitsisi sitä sammuttaa sukeltamalla
Avatar
Ketku
 

Re: Siivoilee paikkoja huomista varten

ViestiKirjoittaja Ketku » 25.09.2009 20:07

Tirlittan kirjoitti:
Ja höröskööpit on vähän sitä sun tätä, mutta on niissä kyllä jotain tottakin, siis yleisissä piirteissä. Joka ainoa Oinas kenet olen tavannut, on ollut samanlainen, ja aika monta olen tavannut. Aivan käsittämätön halu olla päällepäsmärinä läheisille, ja samalla hirveä hinku auttaa puolta maailmaa ja miellyttää muita. On niin omituinen yhtälö etten saata sitä käsittää.


Tuosta kuvauksestasi en oikeastaan tunnista yhtäkään tuntemaani Oinasta, varsinkaan tuosta "muiden miellyttämisestä" olen jyrkästi eri mieltä..."auttaa puolta maailmaa"...sekin tuntuu oudolta koska oletan että jokaisella Oinaalla on valmis konsepti jolla tuo puoli maailmaa pärjää helposti omillaan, myöskin väitteesi että Oinas haluaisi olla päällepäsmäri läheisilleen..sitäkin vahvasti epäilen..

Mä olen varma että sä olet tutustunut joihinkin valepukuisiin oinaisiin...ehkäpä skorppari oli pukeutunut oinaan taljaan??
Avatar
Ketku
 

Re: Siivoilee paikkoja huomista varten

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 25.09.2009 20:16

Ketku kirjoitti:Mä olen varma että sä olet tutustunut joihinkin valepukuisiin oinaisiin...ehkäpä skorppari oli pukeutunut oinaan taljaan??


Eikä. Tunnen varmaan satamiljoonaa Oinasta tai ehkä vähän vähemmän, mutta aika paljon kuitenkin. Ja jokaisella sama saamarin juttu. Ollaan niin pomoa lähipiirissä että mutta samaan aikaan ollaan yhden hengen pelastuspartio, tyyliin "miellytänkö sinua jos nyt heittäydyn kynnysmatoksesi". Ihan käsittämätöntä. Mikseivät samantien syntyneet kynnysmatoiksi.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Siivoilee paikkoja huomista varten

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 25.09.2009 20:18

Ketku kirjoitti:Sittenhän sä voisit lähteä sille sukellusreissulle mun puolesta, mä jotenkin olen tottunut tähän roihahtelevaan luonteeseeni joten en viitsisi sitä sammuttaa sukeltamalla


Kyllä se reissu on ihan sua varten tehty, en millään voi viedä sulta sitä iloa. Eihän sun roihu mihinkään sammu kun voit nousta pintaan milloin haluat, sullahan on sukellusköysi.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Siivoilee paikkoja huomista varten

ViestiKirjoittaja Ketku » 25.09.2009 20:22

Tirlittan kirjoitti:Eikä. Tunnen varmaan satamiljoonaa Oinasta tai ehkä vähän vähemmän, mutta aika paljon kuitenkin. Ja jokaisella sama saamarin juttu. Ollaan niin pomoa lähipiirissä että mutta samaan aikaan ollaan yhden hengen pelastuspartio, tyyliin "miellytänkö sinua jos nyt heittäydyn kynnysmatoksesi". Ihan käsittämätöntä. Mikseivät samantien syntyneet kynnysmatoiksi.


Sulla on paha asennevamma! :vasara Sen lisäksi jauhat potaskaa! :muks Jotta tälleen tällä kertaa :evil:
Avatar
Ketku
 

Re: Siivoilee paikkoja huomista varten

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 25.09.2009 20:22

Siis tarkoitan että Oinaat päsmäröi kotioloissa, mutta muuten ovat auttamassa suunnilleen kaikkia jotka apua ymmärtävät pyytää. Ja hakevat sillä tavoin vieraiden ihmisten hyväksyntää, näin asian näen. Tekevät sen eteen aika paljon, kauniisti sanottuna. Tämä selvennyksenä siltä varalta ettet tajuaisi, etkä tajunnutkaan :muks
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Siivoilee paikkoja huomista varten

ViestiKirjoittaja Ketku » 25.09.2009 20:23

Tirlittan kirjoitti:Kyllä se reissu on ihan sua varten tehty, en millään voi viedä sulta sitä iloa. Eihän sun roihu mihinkään sammu kun voit nousta pintaan milloin haluat, sullahan on sukellusköysi. :hehe


Kovasti tunnutte haluavan minusta eroon...miksi sukeltaa kun voi uidakin?
Avatar
Ketku
 

Re: Siivoilee paikkoja huomista varten

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 25.09.2009 20:24

Ketku kirjoitti:Sulla on paha asennevamma! :vasara Sen lisäksi jauhat potaskaa! :muks Jotta tälleen tällä kertaa :evil:


Älä hakkaa, senkin pönttö! :vasara Minä vaan kerron empiirisistä kokemuksista, ei sen takia tarvitse lätkiä nokkaan. Oliko niin että sä olet Oinas, mulla toi muisti vähän heittää...
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Siivoilee paikkoja huomista varten

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 25.09.2009 20:25

Ketku kirjoitti:Kovasti tunnutte haluavan minusta eroon...miksi sukeltaa kun voi uidakin?


Toki voit uida ja pitääkin, sukelluksen jälkeen. Veneelle on pikkasen matkaa näet.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Siivoilee paikkoja huomista varten

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 25.09.2009 20:29

Pohdin tässä pitäiskö tehdä vielä yhdet moukut. Muuten ei ole mitä kaataa viemäriin.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

EdellinenSeuraava

Paluu Ravinteli Musta Aukko

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa

cron