Huutonet

Tänne voit jättää käyntikorttisi. Foorumimainokset vain tänne.
Alueen säännöt
Esittäydy muutamalla sanalla jos haluat, valehdellakin saa. Voit mainostaa tässä omaa foorumiasi, jos se on luonteeltaan yleisfoorumi. Ei pelifoorumeiden mainoksia! Käythän samalla osallistumassa johonkin keskusteluun täällä, pelkät mainokset poistetaan.

Re: Huutonet

ViestiKirjoittaja Umbrella » 23.09.2009 11:03

Hauskaa se on ja kun omien ostosteni hinnat liikkuvat kympeissä ja nekin voin jättää ostamatta, ei rahaa paljon pala. Eri juttu sitten, kun rupeaa pelaamaan vaikka pörssissä.
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Re: Huutonet

ViestiKirjoittaja Illuusia » 23.09.2009 13:15

Minä olen katsellut vain kuvia mitä tarjolla. Laitan hakusanan ja katselen mitä löytyy ja millä hinnalla. Nimenomaan mun ei kannata ostaa kun aina pitäisi noutaa älyttömän kaukaa tai postimaksu on enemmän kuin tavara.
Joskus olen löytänyt saman tavaran lähikirpparilta. Tiedänpä vähän hintahaarukkaa sit ennestään kirppareille mennessä jo että mitä kannattaa maksaa.
Avatar
Illuusia
***
 
Viestit: 5526
Liittynyt: 07.12.2008 17:24

Re: Huutonet

ViestiKirjoittaja jerry bruckheimer » 23.09.2009 17:24

Illuusia kirjoitti:Minä olen katsellut vain kuvia mitä tarjolla. Laitan hakusanan ja katselen mitä löytyy ja millä hinnalla. Nimenomaan mun ei kannata ostaa kun aina pitäisi noutaa älyttömän kaukaa tai postimaksu on enemmän kuin tavara.
Joskus olen löytänyt saman tavaran lähikirpparilta. Tiedänpä vähän hintahaarukkaa sit ennestään kirppareille mennessä jo että mitä kannattaa maksaa.


Olen katsellut lähinnä autoja huutonetistä, ja joissain tapauksissa auto oli samaan aikaan myynnissä nettiautossa. Siltä osin hintojen vartailun kanssa on vähän niin ja näin.
jerry bruckheimer
***
 
Viestit: 758
Liittynyt: 12.09.2009 22:41

Edellinen

Paluu Aula

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa

cron