Sanakirjan syövereissä

Tänne voit jättää käyntikorttisi. Foorumimainokset vain tänne.
Alueen säännöt
Esittäydy muutamalla sanalla jos haluat, valehdellakin saa. Voit mainostaa tässä omaa foorumiasi, jos se on luonteeltaan yleisfoorumi. Ei pelifoorumeiden mainoksia! Käythän samalla osallistumassa johonkin keskusteluun täällä, pelkät mainokset poistetaan.

Re: Sanakirjan syövereissä

ViestiKirjoittaja Varjostin » 12.09.2009 18:14

Kun susi söi kellon, meni aika hukkaan.
Avatar
Varjostin
 

Re: Sanakirjan syövereissä

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 12.09.2009 18:15

Minä olen sitä mieltä että vaikka tertut on tässä asiassa oikeassa??? Tai oikeastaan he kertovat oman näkemyksensä ja äijät omansa . Niin. Mun mielestä mies on naisen pää. Riippuu tietty miehestä, mutta jos äijä on vähänkin täysjärkinen, niin hänen pitää olla se johon turvataan. Se ei ole naisen juttu.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Sanakirjan syövereissä

ViestiKirjoittaja vaahtera » 12.09.2009 18:15

Ketku kirjoitti:
Sä sammut kohta,mulla on koko yö aikaa taktikoida


Yhy..uskoisin et sää et jaksa ittes kanssa jutella niin kauan et saisit yli sata viestiä aikaseksi. Niin no jos littanin kanssa sit, mut siit saatte taistella kahestaan.
Avatar
vaahtera
 

Re: Sanakirjan syövereissä

ViestiKirjoittaja Ketku » 12.09.2009 18:15

Tirlittan kirjoitti:Kai tommonen sovinisti tekee mitä vaan että pääsee panemaan! Häpeä! :muks


...Noo,täytyy myöntää että melko oikeassa olet palstaminästäni, joten mahdolliset vonkaukset voit osoittaa alteregolleni :nauraja
Avatar
Ketku
 

Re: Sanakirjan syövereissä

ViestiKirjoittaja Judge » 12.09.2009 18:16

Varjostin kirjoitti:Kun susi söi kellon, meni aika hukkaan.


Apina osti ja korilla kantoi.
Avatar
Judge
***
 
Viestit: 5792
Liittynyt: 28.11.2008 11:39

Re: Sanakirjan syövereissä

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 12.09.2009 18:17

Varjostin kirjoitti:Kun susi söi kellon, meni aika hukkaan.


Jeee!!! Hyvä, jäsen omenahyve. Toi on ollut mun suosikkijuttu kautta aikain. Että jaksaa naurattaa, kait sitten olen niin tyhmä. Mutta tässä heitossa on kyllä oivallus parhaimmillaan.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Sanakirjan syövereissä

ViestiKirjoittaja Judge » 12.09.2009 18:17

On muuten pätöotsikko tällä ketjulla.
Avatar
Judge
***
 
Viestit: 5792
Liittynyt: 28.11.2008 11:39

Re: Sanakirjan syövereissä

ViestiKirjoittaja vaahtera » 12.09.2009 18:18

Tirlittan kirjoitti:Minä olen sitä mieltä että vaikka tertut on tässä asiassa oikeassa??? Tai oikeastaan he kertovat oman näkemyksensä ja äijät omansa . Niin. Mun mielestä mies on naisen pää. Riippuu tietty miehestä, mutta jos äijä on vähänkin täysjärkinen, niin hänen pitää olla se johon turvataan. Se ei ole naisen juttu.


Ai....mies naisen pää? no kukas sitä miehen kruunua sit kannattelee tai päätä jos ei nainen.
Avatar
vaahtera
 

Re: Sanakirjan syövereissä

ViestiKirjoittaja vaahtera » 12.09.2009 18:20

Olen miesten puolella..olen ja olen ja vieläkin olen. Hitto teitä akkoja. *hakee pisteitä*
Avatar
vaahtera
 

Re: Sanakirjan syövereissä

ViestiKirjoittaja Varjostin » 12.09.2009 18:21

Voi littan...
Aika iso osa miehistä on niin tyhmiä, ettei niistä ole edes niille itselle pääksi...
Avatar
Varjostin
 

Re: Sanakirjan syövereissä

ViestiKirjoittaja Ketku » 12.09.2009 18:22

Tirlittan kirjoitti: Mun mielestä mies on naisen pää. Riippuu tietty miehestä, mutta jos äijä on vähänkin täysjärkinen, niin hänen pitää olla se johon turvataan. Se ei ole naisen juttu.


Ollaan ilmeisesti katsottu sama dokumentti aiheesta "heikko mies"?
Avatar
Ketku
 

Re: Sanakirjan syövereissä

ViestiKirjoittaja vaahtera » 12.09.2009 18:23

Varjostin kirjoitti:Voi littan...
Aika iso osa miehistä on niin tyhmiä, ettei niistä ole edes niille itselle pääksi...


Ja kaapin takana on nainen...*laulaa*
Avatar
vaahtera
 

Re: Sanakirjan syövereissä

ViestiKirjoittaja Ketku » 12.09.2009 18:23

Varjostin kirjoitti:Voi littan...
Aika iso osa miehistä on niin tyhmiä, ettei niistä ole edes niille itselle pääksi...


Siksipä meillä viksummilla miehillä onkin niin kova kysyntä naisten keskuudessa
Avatar
Ketku
 

Re: Sanakirjan syövereissä

ViestiKirjoittaja Varjostin » 12.09.2009 18:25

Lauantaiaamuna piipahdin
leipomossa.

Viivyin vain 5 minuuttia liikkeessä ja kun tulin ulos, näin
lappuliisan kirjoittamassa pysäköintivirhemaksua Toyotaan.
Niinpä kävelin hänen luokseen ja sanoin tyynesti: "Hyvää huomenta, käväisin nopeasti
leipomossa hakemassa viinereitä viikonlopun kunniaksi."

Hän ei reagoinut mitenkään kommenttiini ja jatkoi vain lappunsa kirjoittamista.
No, siitähän minä vähän kiivastuin ja korotin ääntäni. "Hei haloo? Olettekokuuro vai muuten kusipää? sanoin että käväisin vain leipomossa!"

Hän katsoi minuun ja sanoi: "Mitä sitten; tähän ei saa pysäköidä ja sitä paitsi Teidän tulee hieman hillitä itseänne!"

Pikkuhiljaa menetin hermoni kokonaan... Niinpä haukuin häntä tyhmäksi nartuksi ja lisäksi
sanoin hänelle vielä, että hän saisi tunkea kynänsä ja sakkolappunsa syvälle perseeseensä.

Silloin hänkin hermostui ja mumisi jotain, että perästä kuuluu ja
kaikki tämä täyttää jo kunnialoukkauksen mitat.
Mutta kun minulla oli jo paineet purkautumassa niin en pidätellyt, vaan huusin vielä hänelle, että minkä ihmeen kunnian?
Hänhän on paikkakunnan suurin huora!
Ja jos tuntuu, ettei siinä hommassa tienaa tarpeeksi, niin voisi pukeutua vaikka mieheksi ja myydä persettä.
Kyllä varmaan joku epätoivoinen
sokea homo hänet löytäisi.

Parkkipirkko noteerasi selvästi myös tämän
herjauksen, punottaen ilmoitti lisäävänsä sen kanteeseensa ja kertoi, että haastelappu saapuu sitten ensi viikolla.

No minullehan se oli aivan samantekevää... Kävelin omalle autolleni ja läksin kotiin.
Avatar
Varjostin
 

Re: Sanakirjan syövereissä

ViestiKirjoittaja Varjostin » 12.09.2009 18:26

Ketku kirjoitti:Siksipä meillä viksummilla miehillä onkin niin kova kysyntä naisten keskuudessa


Aivan, aivan...
Avatar
Varjostin
 

EdellinenSeuraava

Paluu Aula

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa

cron