Händimän kän

Tänne voit jättää käyntikorttisi. Foorumimainokset vain tänne.
Alueen säännöt
Esittäydy muutamalla sanalla jos haluat, valehdellakin saa. Voit mainostaa tässä omaa foorumiasi, jos se on luonteeltaan yleisfoorumi. Ei pelifoorumeiden mainoksia! Käythän samalla osallistumassa johonkin keskusteluun täällä, pelkät mainokset poistetaan.

Re: Händimän kän

ViestiKirjoittaja Judge » 11.09.2009 16:32

Ketku kirjoitti:Jos on vuokra-asunto niin potki loppukin seinä paskaksi, sitten vaan soitat isännöitsijälle että miksi seinää ei ole vieläkään korjattu vaikka olen asunut tässä jo kymmenen vuotta? Ikkunanpesusta säästyy samalla tekniikalla,menet ulos ja kivität omat ikkunasi mäsäksi,taloyhtiö maksaa


Mut kun on oma. Tosin on höveli taloyhtiö. Kerran joku naapuri valitti suihkuni äänestä. Taloyhtiö uusi sydeemit ja värkit täysin ilman. En kyllä ymmärrä miten se vaikutti aamuöiseen peseytymiseeni.
Avatar
Judge
***
 
Viestit: 5792
Liittynyt: 28.11.2008 11:39

Re: Händimän kän

ViestiKirjoittaja Umbrella » 11.09.2009 16:42

Judge kirjoitti:Mut kun on oma. Tosin on höveli taloyhtiö. Kerran joku naapuri valitti suihkuni äänestä. Taloyhtiö uusi sydeemit ja värkit täysin ilman. En kyllä ymmärrä miten se vaikutti aamuöiseen peseytymiseeni.

Täytyy munkin kehua että saituuskin kannattaa. Itse kun teetin kylppäriremontin olin sitä mieltä, että lattiaa ei laiteta vaan saapi olla semmoisenaan. Isännöitsijä lupasi sen sitten taloyhtiön piikkiin, kun meinasi, että mahdolliset kosteusvahingot tulee samalla katottua. Ei niitä onneksi ollut, mutta lattiaan sain laatat + työn ilmatteeks.
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Re: Händimän kän

ViestiKirjoittaja Judge » 11.09.2009 17:03

Umbrella kirjoitti:Täytyy munkin kehua että saituuskin kannattaa. Itse kun teetin kylppäriremontin olin sitä mieltä, että lattiaa ei laiteta vaan saapi olla semmoisenaan. Isännöitsijä lupasi sen sitten taloyhtiön piikkiin, kun meinasi, että mahdolliset kosteusvahingot tulee samalla katottua. Ei niitä onneksi ollut, mutta lattiaan sain laatat + työn ilmatteeks.


Voin laittaa paremmaks, mutta en aulassa.
Avatar
Judge
***
 
Viestit: 5792
Liittynyt: 28.11.2008 11:39

Re: Händimän kän

ViestiKirjoittaja Judge » 12.09.2009 05:17

Ja eiggu borramas. Vähän gyl hirviddämäs, mud gogeilemas. gäsi däräjämäs ja bää huibbamas
Avatar
Judge
***
 
Viestit: 5792
Liittynyt: 28.11.2008 11:39

Re: Händimän kän

ViestiKirjoittaja Umbrella » 12.09.2009 06:08

Naapurit ilahtuvat kovin aikaisesta aloituksestasi. Suorastaan ihailevat ahkeruuttasi. Siinähän on sekin hyvä puoli että (toivottavasti) myös lopetat ajoissa.
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Re: Händimän kän

ViestiKirjoittaja Judge » 12.09.2009 07:52

Umbrella kirjoitti:Naapurit ilahtuvat kovin aikaisesta aloituksestasi. Suorastaan ihailevat ahkeruuttasi. Siinähän on sekin hyvä puoli että (toivottavasti) myös lopetat ajoissa.


Ihan vaan vinkkinä poraajillen. Kova ääni ja tärinä ei aina hjyvä gallollen. Hirvitys päänsisäinen saattabi heräillä. Ja perkele herääkin. Mutta emme lannistu. Uutta terää kehiin.
Avatar
Judge
***
 
Viestit: 5792
Liittynyt: 28.11.2008 11:39

Re: Händimän kän

ViestiKirjoittaja Judge » 12.09.2009 08:55

Ja kaappi seinässä. Hieman haki ovi tasapainoo, mutta sitkeydellä (ja kahdella oluella) sekin saatiin paikoilleen. Nonni. Vaihtaiskohan tänäpänä kaktushiekat palmuille. Ylpeyteni, the judgepalmu, kukoistaa ja voi hyvin. Kiitos kysymästä. Päätän kaappiepisodin kuitenkin tähän. Toivokaamme, jotta otitte opiksi. Tahi ainakin otitte.
Avatar
Judge
***
 
Viestit: 5792
Liittynyt: 28.11.2008 11:39

Re: Händimän kän

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 12.09.2009 09:03

Judge kirjoitti:Ja kaappi seinässä. Päätän kaappiepisodin kuitenkin tähän. Toivokaamme, jotta otitte opiksi. Tahi ainakin otitte.


Olen varma että Ikean lootassa oli ruuvit mukana, ainakin mun ostamissa on ollut. Et vaan kännipäissäsi löytänyt niitä. Toivokaamme että kaappisi pysyy seinässä. Otamme kyllä pikapuoliin paitsi Nuo Toiset, jotka ovat ottaneet heti aamusta.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Händimän kän

ViestiKirjoittaja Judge » 12.09.2009 09:08

Tirlittan kirjoitti:Olen varma että Ikean lootassa oli ruuvit mukana, ainakin mun ostamissa on ollut.


Ei ollut. Mutta oli maininta, jotta koska ei voi tietää mihin materiaaliin kaappi kiinnitetään, ruuvit on hankittava itse.
Avatar
Judge
***
 
Viestit: 5792
Liittynyt: 28.11.2008 11:39

Re: Händimän kän

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 12.09.2009 09:10

Judge kirjoitti:Ei ollut. Mutta oli maininta, jotta koska ei voi tietää mihin materiaaliin kaappi kiinnitetään, ruuvit on hankittava itse.


Handymän osannee selittää, miksei ruuvi voi olla aina samanlainen jos ensin laittaa propun seinään. Käytithän iskuporakonetta kaakeliin? :nauraja
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Händimän kän

ViestiKirjoittaja Judge » 12.09.2009 09:15

Tirlittan kirjoitti:Handymän osannee selittää, miksei ruuvi voi olla aina samanlainen jos ensin laittaa propun seinään. Käytithän iskuporakonetta kaakeliin? :nauraja


No sitä minäkin ihmettelen. Ikea haluaa näköjään säästää.

Ja kyllä kiitos. Käytin iskuporaa. Mutta ähä, koskapa oli kaakeliporanterä ei suurempaa vahinkoa sattunut. Mä en tajuu, miks mä aina unohdan ton iskupora -asennon päälle porakoneessa.
Avatar
Judge
***
 
Viestit: 5792
Liittynyt: 28.11.2008 11:39

Re: Händimän kän

ViestiKirjoittaja vaahtera » 12.09.2009 09:17

Judge kirjoitti: Mä en tajuu, miks mä aina unohdan ton iskupora -asennon päälle porakoneessa.


Et ole ainut, on niitä vahinkoja meikäläisellekkin sattunut.
Avatar
vaahtera
 

Re: Händimän kän

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 12.09.2009 09:18

Mulle ei tuollaisia vahinkoja pääse sattumaan koska en ylipäänsä uskalla käyttää porakonetta. Se surisee!
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Händimän kän

ViestiKirjoittaja vaahtera » 12.09.2009 09:20

Tirlittan kirjoitti:Mulle ei tuollaisia vahinkoja pääse sattumaan koska en ylipäänsä uskalla käyttää porakonetta. Se surisee!


Iiiikkkkkkkk
Avatar
vaahtera
 

Re: Händimän kän

ViestiKirjoittaja Judge » 12.09.2009 09:24

Tirlittan kirjoitti:Mulle ei tuollaisia vahinkoja pääse sattumaan koska en ylipäänsä uskalla käyttää porakonetta. Se surisee!


Niinno onhan se myös monimutkainen vempain. Neidot ja parempi väki poraututtaakin muilla.
Avatar
Judge
***
 
Viestit: 5792
Liittynyt: 28.11.2008 11:39

EdellinenSeuraava

Paluu Aula

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa

cron