Juoko hakumies kuormasta?

Tänne voit jättää käyntikorttisi. Foorumimainokset vain tänne.
Alueen säännöt
Esittäydy muutamalla sanalla jos haluat, valehdellakin saa. Voit mainostaa tässä omaa foorumiasi, jos se on luonteeltaan yleisfoorumi. Ei pelifoorumeiden mainoksia! Käythän samalla osallistumassa johonkin keskusteluun täällä, pelkät mainokset poistetaan.

Juoko hakumies kuormasta?

ViestiKirjoittaja Judge » 28.08.2009 16:41

Älä typerry moisen korroosion kanssa yksin. Mietimme sinulle sopivan ratkaisun. Käytä Reiluja. Kunkin asiakkaan tykötarpeisiin räätälöity hakuratkaisu poistaa pulmasi ja kirkastaa taas tuikkeen ja odotuksen jänskätyksen silmäpusseissa. Kun tiedät etukäteen provision, elikkäs hakujanon suuruuden, saat taatusti sitä, mitä tilaat.

Yhteydenotot ja ennakkoilmoittautumiset tähän avaukseen. Älä anna janon yllättää. Jätä se meille.
Avatar
Judge
***
 
Viestit: 5792
Liittynyt: 28.11.2008 11:39

Re: Juoko hakumies kuormasta?

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 29.08.2009 10:31

En ymmärtänyt mitään, mutta olen suorittanut hakuprosessin, juonut kuormasta ja pitänyt provisiot.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Juoko hakumies kuormasta?

ViestiKirjoittaja Judge » 29.08.2009 10:37

Tirlittan kirjoitti:En ymmärtänyt mitään, mutta olen suorittanut hakuprosessin, juonut kuormasta ja pitänyt provisiot.


Niin jotta ihan ite. Sitä ei sitten työllisyyttä ajateltu. Ja janosempia. Aika itsekästä sanosin.
Avatar
Judge
***
 
Viestit: 5792
Liittynyt: 28.11.2008 11:39

Re: Juoko hakumies kuormasta?

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 29.08.2009 10:46

Judge kirjoitti:Niin jotta ihan ite. Sitä ei sitten työllisyyttä ajateltu. Ja janosempia. Aika itsekästä sanosin.


Koska maksoin prosenteista, juon ne myös itse. Täysin loogikasta.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Juoko hakumies kuormasta?

ViestiKirjoittaja Varjostin » 30.08.2009 17:54

Judge kirjoitti:Yhteydenotot ja ennakkoilmoittautumiset tähän avaukseen. Älä anna janon yllättää. Jätä se meille.


Minä en kyllä ala ketään yllättään.
Möks.
Avatar
Varjostin
 


Paluu Aula

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa

cron