Tervetuloa fairy

Rohkeille miehille ja kauniille naisille.

Re: Tervetuloa fairy

ViestiKirjoittaja Ketku » 07.12.2008 18:46

fairy kirjoitti:Luulkaa vaan tuntevanne, tai siis sinäkin Ketku, mutta toivottavasti oikein :) Mikä lienee riittävä tarkkuus? Itsestä tuntuu aina että jotain on jääny näkemättä, mutta niin kai se kuuluukin tuntua.
Annoin riittävät vihjeet, kai...

Ei ole ojennettu sontsaa, en ole pahemmin tarvinnut mutta mistäs sen koskaan tietää. Se on tuo huumorin, komiikan, ironian, satiirin..mitä niitä onkaan...taju aikas hakusessa monilla lukijasilmillä.
Eikös ne pinssit vaan pistä?

Mie mitään luule, vaikka muuta väitänkin
Sontsa on hyvä olla mukana, papanoita on heti ilmassa kun käry Reiluhin liittymisestä on käynyt, minäkin oln nyt suolistossa neiti, kävin tosin juuri äsken vielä veskissä varmuudeksi toteamassa että väite on fiktiota!
Pinssit pistää ja jos on silikonit niin jopa puhkaisee, muistelen että liimattaviakin tarroja löytyy?
Ketku

ViestiKirjoittaja Illuusia » 07.12.2008 18:52

No oli nääkin tervetuliaiset :D Yhet vaan tappelee pontikasta. Ei siinä mittään.
Tarttee mennä. Pärjäilkää. Tuun taas kun ehdin. Ja luen vaikken ehtiskään. Heipat tällä erää. Oli kiva käydä :)

Juu ja ketku näky näpytelleen tohon alle. Vastaus hälle:

Tarroja mieluummin sitten :)
ps, en tartte silikoneja- kaan
Illuusia

ViestiKirjoittaja Umbrella » 07.12.2008 18:59

fairy kirjoitti:No oli nääkin tervetuliaiset :D Yhet vaan tappelee pontikasta. Ei siinä mittään.
Tarttee mennä. Pärjäilkää. Tuun taas kun ehdin. Ja luen vaikken ehtiskään. Heipat tällä erää. Oli kiva käydä :)

No niin. Mukava ihminen tuli ja heti pelotettiin se pois. Pitäisökös minun ruveta vain suur-suur-kuluttajaksi? Ei. Teidän muiden vika. Niin se on.
Umbrella

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 07.12.2008 19:01

Umbrella kirjoitti:No niin. Mukava ihminen tuli ja heti pelotettiin se pois. Pitäisökös minun ruveta vain suur-suur-kuluttajaksi? Ei. Teidän muiden vika. Niin se on.

Mitäs pelottelet viattomia ihmisiä? Onko se reilua, häh, onko? Lupasi se tulla uudestaan koska ollaan mukavia. Ainakin minä.
Tirlittan
kiertoliittymäterttu

ViestiKirjoittaja Ketku » 07.12.2008 19:06

vuohenpää kirjoitti: Lupasi se tulla uudestaan koska ollaan mukavia. Ainakin minä.

Etpäs vain huomannut kuinka syvälle silmiin se mua katsoi, jos se tulee takaisin, niin minun vuokseni tulee, mä voisin ryhtyä vaikka filmitähdeks, esittäisin sellaisia ensirakastajan rooleja, tai olisin vaan sellainen hurmuri, naiset kuolais mun perään ja miehet olis mustasukkasia, onhan ne tosin nytkin...mut silleen laajemmin...klopaalisti meinaan... ;D
Ketku

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 07.12.2008 19:11

Ketku kirjoitti:Etpäs vain huomannut kuinka syvälle silmiin se mua katsoi, jos se tulee takaisin, niin minun vuokseni tulee, mä voisin ryhtyä vaikka filmitähdeks, esittäisin sellaisia ensirakastajan rooleja, tai olisin vaan sellainen hurmuri, naiset kuolais mun perään ja miehet olis mustasukkasia, onhan ne tosin nytkin...mut silleen laajemmin...klopaalisti meinaan... ;D

No en sattunut huomaamaan. Mun mielestä ei noteerannut sua mitenkään?
Tirlittan
kiertoliittymäterttu

ViestiKirjoittaja Umbrella » 07.12.2008 19:12

Ketku kirjoitti:
Etpäs vain huomannut kuinka syvälle silmiin se mua katsoi, jos se tulee takaisin, niin minun vuokseni tulee, mä voisin ryhtyä vaikka filmitähdeks, esittäisin sellaisia ensirakastajan rooleja, tai olisin vaan sellainen hurmuri, naiset kuolais mun perään ja miehet olis mustasukkasia, onhan ne tosin nytkin...mut silleen laajemmin...klopaalisti meinaan... ;D

No enpä huomannut. Jotenkin kuitenkin luulen, että enemmän ehti minuun kiintyä. Koska minä olin kuitenkin reilumpi kuin te.
Umbrella

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 07.12.2008 19:13

Umbrella kirjoitti:No enpä huomannut. Jotenkin kuitenkin luulen, että enemmän ehti minuun kiintyä. Koska minä olin kuitenkin reilumpi kuin te.

Ja vatut! Kohteliaisuudesta vastasi sulle jotakin. Minä sentään kommentoin koirulijuttuun, varmana arvosti sitä.
Tirlittan
kiertoliittymäterttu

ViestiKirjoittaja Ketku » 07.12.2008 19:17

vuohenpää kirjoitti:No en sattunut huomaamaan. Mun mielestä ei noteerannut sua mitenkään?

Kyllä noteeras, mä pistin merkille kuin sen polvet nytkähti kun se huomas mut, vaikka en ollutkaan niin tyrkyllä tekemään tuttavuutta vaan ootin ihan coolisti taustalla... luuletko että voi olla rakkautta ensisilmäyksellä..onkohan se nyt ihan lääpällään meitsiin? Voi vihtu jos niin on, mä menen keräilee kedolta vähän kukkasii sille, se osais varmaan arvostaa sellaista elettä?
Ketku

ViestiKirjoittaja Umbrella » 07.12.2008 19:19

vuohenpää kirjoitti:Ja vatut! Kohteliaisuudesta vastasi sulle jotakin. Minä sentään kommentoin koirulijuttuun, varmana arvosti sitä.

Niin mutta oliko siinä todellista lämpöä? Epäilen. Taisit vaan nuoleskella.
Umbrella

ViestiKirjoittaja Ketku » 07.12.2008 19:20

vuohenpää kirjoitti:Ja vatut! Kohteliaisuudesta vastasi sulle jotakin. Minä sentään kommentoin koirulijuttuun, varmana arvosti sitä.

Vähän samaa mieltä mäkin, vastaili aika kankeesti ja viralliseen sävyyn umbertolle, sua se vaan mulkas silmänurkastaan kun puhuit koirista, sen silmät oli jo silloin nauliintunut minuun, mä oikein aistin joka solullani kuin se riisu mua mielessään...
Ketku

ViestiKirjoittaja Umbrella » 07.12.2008 19:21

Ketku kirjoitti: mä menen keräilee kedolta vähän kukkasii sille, se osais varmaan arvostaa sellaista elettä?

Sua nyt arvosta edes kedon kukkaset! Katopa itsees peilistä.
Umbrella

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 07.12.2008 19:22

Ootte vaan kateellisia, ketku ja Umbrella! Varmasti fairy tulee takaisin kun aattelee miten ystävällisesti vuohenpää otti hänet vastaan. Ketku saa pyllistellä kedolla kukkineen, oikein naurattaa kun aattelenkin. Ja Umbrella voi vetää ponupöntön päähänsä!
Tirlittan
kiertoliittymäterttu

ViestiKirjoittaja Ketku » 07.12.2008 19:27

Umbrella kirjoitti:Sua nyt arvosta edes kedon kukkaset! Katopa itsees peilistä.

Mitä se peili tähän kuuluu, etkö ole kuullut sisäisestä kauneudesta? Kun tallustelen kedolla niin kukatkin mulle kumartaa,se on selvä arvostuksen merkki se!
Ketku

ViestiKirjoittaja Ketku » 07.12.2008 19:32

vuohenpää kirjoitti:Ootte vaan kateellisia, ketku ja Umbrella! Varmasti fairy tulee takaisin kun aattelee miten ystävällisesti vuohenpää otti hänet vastaan. Ketku saa pyllistellä kedolla kukkineen, oikein naurattaa kun aattelenkin. Ja Umbrella voi vetää ponupöntön päähänsä!

Vai silleen? Ai että sinua naurattaa kun käyn kedolta kukkia keräämässä, vaikka talvi on tuloillaan niin se minusta huokuva lämpö herättää kukkaset ikiroudasta ja kevein askelin ne vien fairylle
Ketku

EdellinenSeuraava

Paluu Ravinteli Musta Aukko