Parhaat herjat

Rohkeille miehille ja kauniille naisille.

Re: Parhaat herjat

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 28.07.2009 19:22

Ketku kirjoitti:Ei se teistä tykkää..se on sanonut mulle niin kun olen sen polvella tunnustanut rötöksiänne, ja sen äänenvaimentimen MÄ kävin hakee romikselta, sille se osas antaa arvoa...Niih..lällätislää


Vielä ne kärventyy sinunkin perskarvat, oota vaan *pihisee*
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Parhaat herjat

ViestiKirjoittaja Umbrella » 28.07.2009 19:37

HALLOOO. Minä joka olin lellikki pistettiin se viemään. Olen lellikki. Olen olen.
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Re: Parhaat herjat

ViestiKirjoittaja Tirlittan ejk » 29.07.2009 08:04

Umbrella kirjoitti:HALLOOO. Minä joka olin lellikki pistettiin se viemään. Olen lellikki. Olen olen.


Joo joo. Kuulostaako tämä siltä:

Re: SYVÄPURKKI JA SATSUMA
Kirjoittaja suurAdmin » 31.12.2008 18:19

Umbrella kirjoitti:
Nauraako vatsa taas. Ota omppo.



KIRVESTÄ...... VESURIA.... MULLE ET RUTINOFFI ALA. KOHTA LAULAA LEKA! HAJOTAN KAIKKI IIPEET. RANKKI HAISEE TÄNNE ASTI. MIKÄ PISTÄÄ AIKUISEN VETTI. HALVATUN NAPANÖYHTÄ JA SILLIN PERSE. EI JÄÄ TÄHÄN.
Avatar
Tirlittan ejk
 

Re: Parhaat herjat

ViestiKirjoittaja Ketku » 29.07.2009 08:57

Tirlittan ejk kirjoitti:
Joo joo. Kuulostaako tämä siltä:

Re: SYVÄPURKKI JA SATSUMA
Kirjoittaja suurAdmin » 31.12.2008 18:19

Umbrella kirjoitti:
Nauraako vatsa taas. Ota omppo.



KIRVESTÄ...... VESURIA.... MULLE ET RUTINOFFI ALA. KOHTA LAULAA LEKA! HAJOTAN KAIKKI IIPEET. RANKKI HAISEE TÄNNE ASTI. MIKÄ PISTÄÄ AIKUISEN VETTI. HALVATUN NAPANÖYHTÄ JA SILLIN PERSE. EI JÄÄ TÄHÄN.


Minulle ei ole koskaan sanottu noin ihanasti... :itkee
Avatar
Ketku
 

Re: Parhaat herjat

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 29.07.2009 08:59

Ketku kirjoitti:Minulle ei ole koskaan sanottu noin ihanasti... :itkee


Ei kait kun oot aina juottanut Aakkosen niin känniin ettei se saa sanaa suustaan. Kyllä mä eilen löysin jotain sinustakin, täytyypä silmäillä uudelleen. Anna ensin huikat. :ruoska
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Parhaat herjat

ViestiKirjoittaja Ketku » 29.07.2009 09:03

Tirlittan kirjoitti:
Ei kait kun oot aina juottanut Aakkosen niin känniin ettei se saa sanaa suustaan. Kyllä mä eilen löysin jotain sinustakin, täytyypä silmäillä uudelleen. Anna ensin huikat. :ruoska


Minulla on tallessa kaikki ne ikimuistoiset sanat jotka Aakkonen erityisesti minulle on osoittanut,ostin uuden kirjahyllyn aivan niitä varten *polleena* Sun huki tarjota kierros...ellei Taikikselta saada kiristettyä paria tynnyriä?
Avatar
Ketku
 

Re: Parhaat herjat

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 29.07.2009 09:09

Ketku kirjoitti:Minulla on tallessa kaikki ne ikimuistoiset sanat jotka Aakkonen erityisesti minulle on osoittanut,ostin uuden kirjahyllyn aivan niitä varten *polleena* Sun huki tarjota kierros...ellei Taikikselta saada kiristettyä paria tynnyriä?


Löysin maininnan palstavaliosta, kuluiko paljonkin viinaa että sait sen irti Aakkosesta?
Tää on kyllä sulle kans, on varmana:

Re: MIKÄ TÄMÄ ON!!!
TSAILENS!!!!

NYT LÄRVIT UMPEEN JOKA LOUSKUTIN. PISTÄÄ VIHAKS ESITTÄMINEN. VIATTOMAT!!! HEHEHHE. KYLLÄ HUPI STANA LÄHTEE TTU HUULILTA. ALKAAKIN ARKI. HETI HUOMENNA. KATUMUSTA ON TURHA JÄTÖSJOUKKION KERMALTA ODOTELLA. KELE JOTTAIN TULEE TAPAHTUMAAN. VÄPÄJÄ ALAHUULI!!!!
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Parhaat herjat

ViestiKirjoittaja Ketku » 29.07.2009 09:14

Tirlittan kirjoitti:
Löysin maininnan palstavaliosta, kuluiko paljonkin viinaa että sait sen irti Aakkosesta?
Tää on kyllä sulle kans, on varmana:

Re: MIKÄ TÄMÄ ON!!!
TSAILENS!!!!

NYT LÄRVIT UMPEEN JOKA LOUSKUTIN. PISTÄÄ VIHAKS ESITTÄMINEN. VIATTOMAT!!! HEHEHHE. KYLLÄ HUPI STANA LÄHTEE TTU HUULILTA. ALKAAKIN ARKI. HETI HUOMENNA. KATUMUSTA ON TURHA JÄTÖSJOUKKION KERMALTA ODOTELLA. KELE JOTTAIN TULEE TAPAHTUMAAN. VÄPÄJÄ ALAHUULI!!!!


Tota noin...ei tuosta nyt oikeen selviä että ihan minua olisi tarkoitettu, vaan ihanasti sanottu..sitä en kiellä
Avatar
Ketku
 

Re: Parhaat herjat

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 29.07.2009 09:26

Ketku kirjoitti:Tota noin...ei tuosta nyt oikeen selviä että ihan minua olisi tarkoitettu, vaan ihanasti sanottu..sitä en kiellä


Sanotaan selvästi että joka louskutin. Ota muuten talteen toi Taikiksen kommentti edellä, selvästi pyytää siinä taas lahjuksia.

/edit/ siis tossa kuvaketjussa.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Parhaat herjat

ViestiKirjoittaja Ketku » 29.07.2009 09:31

Tirlittan kirjoitti:Ota muuten talteen toi Taikiksen kommentti edellä, selvästi pyytää siinä taas lahjuksia.
/edit/ siis tossa kuvaketjussa.


AIVAN! Ärkkele sentään!...Kehtaakin tulla kinuumaan lahjusta..nyt alkoi ottamaan kupoliin :evil:
Avatar
Ketku
 

Re: Parhaat herjat

ViestiKirjoittaja Ketku » 11.08.2009 10:50

Salliiko Suomi24 foorumiinsa ja kirjoittajiin...
Kirjoittanut: Mil-laN / Eilen / klo 22:47 ...kohdistuvaa herjaamista?

Lifestyle-palstalla kirjoittaa ns. Reilun kerhon porukka joka herjaa ja nimittelee Suomi24 foorumia Suolistoksi ja sen kirjoittajia Suoliloisiksi ym. vastaavilla nimityksillä. Samaa toimintaa he harrastavat omassa foorumissaan. Kuinka kauan tämä porukka saa jatkaa tätä toimintaa?

http://keskustelu.suomi24.fi/node/8379753/thread

Reilujen Kultturipläjäys...
Kirjoittanut: Kadunmies / Tänään / klo 18:54
Kuten tunnettua ei riitä että on vain aidosti Reilu, pitää omata myös sydämensivistystä, seurata kulttuuria monitahoisesti ja nauttia taiteista ja muusta..roskast..siis ..köh...olla kultturelli!
Reilujen kerho päätti yksimielisesti että nyt on aika sivistää junttiintunutta suolistoa, niinpä pienen harkinnan ja tappelunnujakan..siis ääänestyksen, jälkeen päätimme esittää teille moukille..Öööhh..siis suolistolaisille, näytelmän...
Aihetta ei tarvinnut etsiä kaukaa, johan täällä joku kyseli vanhojen leffojen perään,niinpä Niskavuorta mukaellen tehtiin kansallisromanttinen näytelmä parilla perskännillä valmiiksi

Reilukerhon valtuuttamana MINÄ toimin pappina!

Postimyyntimorsian ja Niilo Peräkammari

Pappi: Kaikkitietävän suurAdminin kasvojen edessä ja tämän suoli24:n seurakunnan läsnä ollessa kysyn sinulta, Postimyyntimorsian, tahdotko ottaa Niilo Peräkammari:n aviomieheksesi ja osoittaa hänelle privaviestejä ja tekstareita niin kännykällä kuin laajakaistallakin?
Postimyyntimorsian: Joo...kyl varmaan?
Pappi: Vastauksesi ei ole vihkikaavan mukainen,voisitko vastata joko kyllä tai Ei!?
Postimyyntimorsian: Tahdon
Pappi: Peräkammarin Niilo, Kaikkitietävän suurAdminin kasvojen edessä ja tämän suoli24:n seurakunnan läsnä ollessa kysyn sinulta,Peräkammarin Niilo, tahdotko ottaa Postimyyntimorsiammen aviovaimoksesi ja osoittaa hänelle privaviestejä ja tekstareita niin kännykällä kuin laajakaistallakin?
Niilo Peräkammari: Tahdon! Postimyyntimorsian on eka jolta mulle on lohennut pildee!
Pappi: "punastelee köhii" Niilo, seurakunta ei halua tietää mahdollisesta esiaviollisesta suhteestanne!
Julistan teidät mieheksi ja naiseksi...ei kun aviopariksi!
*********Tauko***************
Porstuassa on virvokkeita,näytelmä jatkuu hetkosen kuluttua,kun pappi on saanut parit huurteiset!

http://keskustelu.suomi24.fi/listmessag ... 3/39364437

Sinua seuraa... Kirjoittanut: Kadunmies / Tänään / klo 22:21...tuoksujen kakofonia,sekoitus vanhaa vihtua ja eltaantunutta esinahkaa..kumpaakaan sulta tuskin löytyy...tuskin munaakaan jolla pistää edes täiltä suu tukkoon.. Koita kestää kohtalosi! Dee Dee....

Vas
olisikohan sinun...
Kirjoittanut: Kadunmies / Tänään / klo 00:46 ..parempi vetäistä nettipiuha pariksi päivää irti töpselistä?

Olet lifestylen ja Ajanviete-palstojen suurin riidanhaastaja sekä riidankyväjä, kun sun selustatukesi,virkaheitto sefu sai potkut niin menosi on vain kiihtynyt riidanhaastossasi, pilaat totaalisesti jokaisen asiallisen avauksen,kuten nyt tuonkin viihteellisen avaukseni jossa oli romanttisen kesähään kaikki ainekset...vaan sinulle ei sopinut..piti taas ryhtyä riitelemään

Jos Suomi24:n ylläpito lukee näitä valituksia niin neuvoisin langettamaan välittömästi ja loppuelämäksi Mil-laN:lle bannin porttaalillenne, hän jos kuka on asiallisen ja viihteellisen keskustelun tappaja numero yksi!

Samaa ihmettelen
Kirjoittanut: minäkin? / Tänään / klo 10:42 Mistä ihmeestä tämä riidanhaastaja saa jonkin aloituksen yhdistettyä itseensä?
Mainittiinko aloituksessa hänestä jotain?
Enpä nähnyt?
Aivan mielikuvitushäät oli kyseessä ja joku nimimerkki yhdistää sen itseensä?
Se on kyllä no voi voi ;)
eipä muuta voi sanoa.
Mutta yhdyn Kadunmiehen sanoihin.
Jokaisen aloituksen käy pilaamassa nimimerkki Mil-laN.

Vastaa tähän viestiin Kerro kaverille tästä viestistä Ilmoita asiattomasta viestistä Pitäisköhän mun
Kirjoittanut: Nittaminax / Tänään / klo 10:47 nyt loukkaantua ku luulin että mun häät oli kysessä, ku siellä oli mun aloitus et olen menossa naimisiin ja jotkut uhkas tehä mulle virtuaalihäät tai ainakin polttarit. Kyl mä nyt olen hirveän suruissani. *itkee*

Vastaa tähän viestiin Hae kaikki nimimerkin kirjoittamat viestit Kerro kaverille tästä viestistä Ilmoita asiattomasta viestistä Eihän ne
Kirjoittanut: QuietPlace / Tänään / klo 10:54 sun häät voinu olla, sä vaan uusit valas.
Vaan niinkuin ketjussa jo mainitaan, että minusta ja Kadunmiehest oli kyse.
Kateelliset vaan haluaa estää jopa meidän virtuaalihäät.

Vastaa tähän viestiin Hae kaikki nimimerkin kirjoittamat viestit Kerro kaverille tästä viestistä Ilmoita asiattomasta viestistäJaha
Kirjoittanut: QuietPlace / Tänään / klo 10:52 Mil-laN tulisiis valittamaan ylläpidolle minun ja Ketkun häistä?
On se kummallisen kateellinen ihminen?
Kai mä jo Ketkuni olen ansainnut, sitä niin monesti jo kosinut?
Miksi te tulette riitelemään ketjuun jossa muut haluaa pitää hauskaa?
Minä yhdyn samaan pyyntöön, että ylläpito bannaa jatkuvasti riitaa haastavan Mil-laNin
Avatar
Ketku
 

Re: Parhaat herjat

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 11.08.2009 14:02

Ketku kirjoitti:Salliiko Suomi24 foorumiinsa ja kirjoittajiin...
Kirjoittanut: Mil-laN / Eilen / klo 22:47 ...kohdistuvaa herjaamista?

Lifestyle-palstalla kirjoittaa ns. Reilun kerhon porukka joka herjaa ja nimittelee Suomi24 foorumia Suolistoksi ja sen kirjoittajia Suoliloisiksi ym. vastaavilla nimityksillä. Samaa toimintaa he harrastavat omassa foorumissaan. Kuinka kauan tämä porukka saa jatkaa tätä toimintaa?


Mistä hää taas noin kiihtyi?
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Parhaat herjat

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 11.08.2009 14:09

Minäkin nyt ihmettelen, ku morsioita olis ollut montakin ehokasta.
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Parhaat herjat

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 11.08.2009 14:16

Tyylilyyli kirjoitti:Minäkin nyt ihmettelen, ku morsioita olis ollut montakin ehokasta.


Ja eikös sulhokin vaihtunut. Mikä tässä nyt mättää?
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Parhaat herjat

ViestiKirjoittaja Varjostin » 12.08.2009 13:57

No toiset nyt vaan ei osaa olla kiitollisia?
Avatar
Varjostin
 

EdellinenSeuraava

Paluu Ravinteli Musta Aukko

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa

cron