Littan kiusii...

Tänne voit jättää käyntikorttisi. Foorumimainokset vain tänne.
Alueen säännöt
Esittäydy muutamalla sanalla jos haluat, valehdellakin saa. Voit mainostaa tässä omaa foorumiasi, jos se on luonteeltaan yleisfoorumi. Ei pelifoorumeiden mainoksia! Käythän samalla osallistumassa johonkin keskusteluun täällä, pelkät mainokset poistetaan.

Re: JAAAAAHAS !!!!!!

ViestiKirjoittaja Ketku » 29.07.2009 20:03

Tirlittan kirjoitti:
Arvoisa tuomarinplanttu (anteeksi että käytän tuota yhteiskäytössä olevaa nimikettä), Ketku on varastanut mun marttyyriperustelut ja väittää että ne ei ole mun omia sanoja vaan hänen tai kenen vaan käytössä. :itkee :itkee


Senkin itkupilli..kohta alkaa läski tummumaan..ei vaan nyt heti :muks :vasara :selkaan
Avatar
Ketku
 

Re: JAAAAAHAS !!!!!!

ViestiKirjoittaja Ketku » 29.07.2009 20:05

Taikis kirjoitti:että tämmöistä peliä täällä. Jotenkin aavistelinkin ettei kaikki ole niin vilpitöntä kuin on annetu ymmärtää. MITKÄ ovat ne kielletyt kiistanalaiset sanat, onko niitä väärinkäytetty eräässä kisassa toisaalla???? Mitä häh?? Totuus julki ja sassiin.


Kaikki on hyvin ja oikein mainiosti...Tuomari on niin hyvä ja ei ole ankara littanille ja Varjostimelle,muuten ne kiusaa minut taas itkemään :itkee :itkee Niillä on ilkeä juoni ottaa paikkani virtuaalin kiusatuinpana ja ovat kehitelleet kamalan valeen että minä,kaikista pienin, olisin muka kierrättänyt vääriä sanoja..
Avatar
Ketku
 

Re: JAAAAAHAS !!!!!!

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 29.07.2009 20:08

Ketku kirjoitti:Kaikki on hyvin ja oikein mainiosti...Tuomari on niin hyvä ja ei ole ankara littanille ja Varjostimelle,muuten ne kiusaa minut taas itkemään :itkee :itkee Niillä on ilkeä juoni ottaa paikkani virtuaalin kiusatuinpana ja ovat kehitelleet kamalan valeen että minä,kaikista pienin, olisin muka kierrättänyt vääriä sanoja..


Me nyljetään sinut heti huomispäivänä senkin kanalja, ihan varmana nyletään. Saamarin repolainen *lykkää dynamiitit ketkun hännän alle*
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Vai että planttu !!

ViestiKirjoittaja Taikis » 29.07.2009 20:09

ettei vain osoittaisi arvostuksenpuutetta arvoisaa tuomari kohtaan tuo sana. *makustelee lanttua*

Tietäkää että aidoksi marttyyriksi pääsee vain rehellisin keinoin, jos haluatte, niin voitte toki yrittää yhteismarttyyriyttä, onhan toisaalta kerhoanne moitittu ja morkattu mennen tullen ja palatessa. joskus harvoin marttyyrinkruunu voi myöntaa myös kokonaiselle yhteisölle jos heitä väärinymmärretään järjestelmällisesti. Miettikää sitä.

ps onko minun ymmärrettävä että ketkun marttyyrikisaan postaama vetistelevä pöydän alta kirjoitettuansioluettelo onkin littanin omaisuutta?? *raapii päätään*
Avatar
Taikis
 

Re: Vai että planttu !!

ViestiKirjoittaja Ketku » 29.07.2009 20:12

Taikis kirjoitti:ps onko minun ymmärrettävä että ketkun marttyyrikisaan postaama vetistelevä pöydän alta kirjoitettuansioluettelo onkin littanin omaisuutta?? *raapii päätään*


Ei sinne päinkään..minä vain tihrustin pari riviä siitä kuin surkeaa minulla on...silloinkin itketti ihan kamalasti,kuten nytkin :itkee Littan ja Varjostin kiusii minua aina,nytkin ovat piilottaneet tuttini,ilman sitä en saa unta... :itkee
Avatar
Ketku
 

Re: JAAAAAHAS !!!!!!

ViestiKirjoittaja Ketku » 29.07.2009 20:15

Tirlittan kirjoitti:
Me nyljetään sinut heti huomispäivänä senkin kanalja, ihan varmana nyletään. Saamarin repolainen *lykkää dynamiitit ketkun hännän alle*


*Kjäh kjäh* Nyt sinnuu ei usko kukaan, ei kai marttyyri ketään nylkisi?

Tuomarii Hoi...anna nopsaan palkinto,huomena minut nyljetään :itkee :itkee
Avatar
Ketku
 

Re: Littan kiusii...

ViestiKirjoittaja Taikis » 29.07.2009 20:18

mie lähen nyt, mutta pidän teitä jokaista silmällä.!! Kisaa ei ole vielä voitettu.

Eikä kiusata kettuparkaa, dynamiitit pois hännän alta ja risiiniöljypullo kiinni.

Öitä. *pakenee paikalta päätään puistellen*
Avatar
Taikis
 

Re: Littan kiusii...

ViestiKirjoittaja Varjostin » 29.07.2009 20:18

*kastaa Ketkun tutin strykniiniin*
Tuossa, ei kai sinua kukaan viitti koko yötä katella.
on tässä tärkeämpääkin tekemistä!
Avatar
Varjostin
 

Re: Vai että planttu !!

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 29.07.2009 20:21

Taikis kirjoitti:ps onko minun ymmärrettävä että ketkun marttyyrikisaan postaama vetistelevä pöydän alta kirjoitettuansioluettelo onkin littanin omaisuutta?? *raapii päätään*


On ymmärrettävä. Kirjuutin salaiseen kerhotilaan millä keinoin aion voittaa kisan, ja sitte ketku nyysi sen ja käski mun mennä nukkumaan eikä suolistoon kun siellä ei oo kuulemma oikein mitään, ja sen takia Varjostin juotti sille risiiniöljyä kun se ei tykännyt että mulle tehdään tolleen vaikka aikoi se itekin ensin tehdä mutta kun sillä on isompi mora niin ei tehnyt. Moraali. *vetää henkeä*
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Vai että planttu !!

ViestiKirjoittaja Ketku » 29.07.2009 20:28

Tirlittan kirjoitti:
On ymmärrettävä. Kirjuutin salaiseen kerhotilaan millä keinoin aion voittaa kisan, ja sitte ketku nyysi sen ja käski mun mennä nukkumaan eikä suolistoon kun siellä ei oo kuulemma oikein mitään, ja sen takia Varjostin juotti sille risiiniöljyä kun se ei tykännyt että mulle tehdään tolleen vaikka aikoi se itekin ensin tehdä mutta kun sillä on isompi mora niin ei tehnyt. Moraali. *vetää henkeä*


No niin..siinäs nyt Rakas Arvoisa Tuomari näettte kuinka ilkeän valeen ovat keksineet että minusta ei oikeutetusti tulisi marttyyria :itkee :itkee En ikinä voisi uskaltaa tuollaista tehdä,niin monesti minut on pieksetty ja körmyytetty että marttyyrin itsesuojeluvaistokin tuollaisen olisi estänyt :itkee :itkee
Ikuna en ole mitään pöllinyt :itkee :itkee *piilottelee viissataa sivuista rikosrekisteriään*
Avatar
Ketku
 

Re: Vai että planttu !!

ViestiKirjoittaja Tirlittan ejk » 29.07.2009 20:37

Ketku kirjoitti:*piilottelee viissataa sivuista rikosrekisteriään*


Ihan suotta, sun konnuudet tiedetään jo ulkomaita myöten.
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkom ... id=1700119
Avatar
Tirlittan ejk
 

Re: Littan kiusii...

ViestiKirjoittaja Varjostin » 29.07.2009 20:40

Hei littan?
Aikös marttyyriksi julisteta vasta kuoleman jälkeen?
Miten mullaon sellanen mielikuva?

Aivan, sanoo Wikipedia:
Marttyyri (kr. μαρτύρ, martyr, todistaja) on uskonsa tai jonkin muun aatteensa puolesta kuollut henkilö. Kirkkohistoriassa marttyreilla tarkoitetaan yleensä varhaiskristillisenä aikana, Rooman valtakunnassa toimeenpannuissa vainoissa surmattuja kristittyjä.

Usein sanaa käytetään myös jostakin muusta ”jalosta syystä” kuolleesta henkilöstä, kuten isänmaallisesti kansansa kunnian puolesta esimerkiksi sodassa kuolleesta taistelijasta.

Mitä siihen sanot....Ketku?
Avatar
Varjostin
 

Re: Littan kiusii...

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 30.07.2009 06:22

Varjostin kirjoitti:Hei littan?
Aikös marttyyriksi julisteta vasta kuoleman jälkeen?
Miten mullaon sellanen mielikuva?


Totta puhut kuoma. Tämähän avaa aivan uusia mahdollisuuksia, mutta ootellaan nyt kisan loppuun, ja toisaalta ketku pääsisi sillai ihan liian helpolla. Luotan kuitenkin tuomarinplantun oikeudenmukaisuuteen.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Siunaa ja varjele !!

ViestiKirjoittaja Taikis » 30.07.2009 09:18

Vai tällainen vyyhti. Olipa hyvä että asiat selvisivät, kaikki kertomanne ja kertomatta jättämänne otetaan huomioon marttyyrikisan voittajaa ratkoessa. Perästä kuuluu, niinsanotusti !!

Ps. palstamarttyyrihän on oikeastaan henkiolento, vain kirjainten muodossa elossa joten hänet voidaan aivan oikeutetusti kruunata palstamarttyyriksi. Nuo höpinät että marttyyri voi olla vasta kuolemansa jälkeen koskevat vain liveä, palstaelämiin ja kuolemiin pätevät toisenlaiset kriteerit koskapa palstoilla jopa haamut pystyvät synnyttämään sanoja, on se nähty, joten kuolleet ja elävät palstahahmot ovat samalla viivalla mitä marttyyriyteen tulee. *pyyhkii hikeä*
Avatar
Taikis
 

Re: Littan kiusii...

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 30.07.2009 09:20

Tuomariska on sitten hyvä ja huomioi etten ole ottanut osaa tähän petokseen :itkee
Avatar
Tyylilyyli
 

EdellinenSeuraava

Paluu Aula

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 18 vierailijaa

cron