SHIT!

Onko sorsittu netissä tai muualla, tai muuten vaan huono päivä? Anna palaa, avaudu anonyymisti.

Re: SHIT!

ViestiKirjoittaja suurAdmin » 06.12.2008 18:39

vuohenpää kirjoitti:Täällä siis ON sisäalueita? Piirit vaan pienenee, kuppikuntia syntyy ja kaikki menee päin persettä! Sitäkö haluat fooruminpitäjänä? Miksei voida unohtaa vanhat kaunat ja aloittaa plokit puhtaalta pöydältä? Miksei?


Ei kaikki mene päin persettä. Löytyypä liikennettä myös toiseen suuntaan, kuten nyt noi mainitsemasi plokit.
suurAdmin
***
 
Viestit: 113
Liittynyt: 06.12.2008 13:55

Re: SHIT!

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 06.12.2008 18:40

suurAdmin kirjoitti:Ei kaikki mene päin persettä. Löytyypä liikennettä myös toiseen suuntaan, kuten nyt noi mainitsemasi plokit.


Mutta plokithan on pilalla, miten sen selität?
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: SHIT!

ViestiKirjoittaja Vieras » 06.12.2008 18:40

vuohenpää kirjoitti:Kylläpä kirjoitit rumasti. Me vaan hullutellaan täällä, miksi olet noin ilkeä? Yhyy.


No voi kyynel, nyt se purskahti pillittämään? *hähähähähäää* *kikatusta kikatusta*
Avatar
Vieras
 

Re: SHIT!

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 06.12.2008 18:42

Vieras kirjoitti:No voi kyynel, nyt se purskahti pillittämään? *hähähähähäää* *kikatusta kikatusta*


Ei sinun tarvitsisi noin ilkeästi kirjoittaa persiin tervaajalle. Hän vain hulluttelee. Minulla on oikeasti paha mieli.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: SHIT!

ViestiKirjoittaja suurAdmin » 06.12.2008 18:43

vuohenpää kirjoitti:Mutta plokithan on pilalla, miten sen selität?


Tehtiin joulusiivousta. Jonnekinhan ne laskisankot piti. Ens kerran tuodaankin teille.
suurAdmin
***
 
Viestit: 113
Liittynyt: 06.12.2008 13:55

Re: SHIT!

ViestiKirjoittaja Vieras » 06.12.2008 18:44

vuohenpää kirjoitti:Ei sinun tarvitsisi noin ilkeästi kirjoittaa persiin tervaajalle. Hän vain hulluttelee. Minulla on oikeasti paha mieli.


Paha mieli? Oletkos tehnyt jotain ilkeää ja nyt alkaa omatunto kolkuttelemaan? Hy sinnuu..häpiä ja sata ave mariaa niin pelastut!
Avatar
Vieras
 

Re: SHIT!

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 06.12.2008 18:45

Vieras kirjoitti:Paha mieli? Oletkos tehnyt jotain ilkeää ja nyt alkaa omatunto kolkuttelemaan? Hy sinnuu..häpiä ja sata ave mariaa niin pelastut!


En ole, mutta sinä kirjoitit rumasti toiselle keskustelijalle. Sinun tässä sietäisi hävetä, että kehtaat.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: SHIT!

ViestiKirjoittaja vaahtera » 06.12.2008 18:47

vuohenpää kirjoitti:
En ole, mutta sinä kirjoitit rumasti toiselle keskustelijalle. Sinun tässä sietäisi hävetä, että kehtaat.

Sit se olisi tunkemassa sen banaanin persauksiin.
Avatar
vaahtera
 

Re: SHIT!

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 06.12.2008 18:49

vaahtera kirjoitti:Sit se olisi tunkemassa sen banaanin persauksiin.


Vieraana voi huudella mitä tahansa. Rekatulla on kasvot.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: SHIT!

ViestiKirjoittaja Vieras » 06.12.2008 18:55

[quote="vuohenpää
En ole, mutta sinä kirjoitit rumasti toiselle keskustelijalle. Sinun tässä sietäisi hävetä, että kehtaat.[/quote]

Kirjoitinko rumasti? Mitä sitten, nythän puhuttiin sinusta
Pitäisikö minun hävetä, että kehtaan? Jos häpeän kehtamiseni niin sitten en varmaankaan kehtaa mitään?
Kehtaisikohan häpeämistä harjoitella?
Avatar
Vieras
 

Re: SHIT!

ViestiKirjoittaja Vieras » 06.12.2008 18:56

vuohenpää kirjoitti:Rekatulla on kasvot.

Ja tervattu persiis, niin kerta!
Avatar
Vieras
 

Re: SHIT!

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 06.12.2008 18:56

Vieras kirjoitti:Kirjoitinko rumasti? Mitä sitten, nythän puhuttiin sinusta
Pitäisikö minun hävetä, että kehtaan? Jos häpeän kehtamiseni niin sitten en varmaankaan kehtaa mitään?
Kehtaisikohan häpeämistä harjoitella?


Minä kehtaan kohta lätkiä päin näköä, siinä sulle kehtaamista. Voi kyynel, mistä tuon sanonnan tempaisit, aika hauska?
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: SHIT!

ViestiKirjoittaja Vieras » 06.12.2008 19:08

vuohenpää kirjoitti:Minä kehtaan kohta lätkiä päin näköä, siinä sulle kehtaamista. Voi kyynel, mistä tuon sanonnan tempaisit, aika hauska?


Jos nyt et kuitenkaan kehtaisi heittäytyä väkivaltaiseksi
Löysin tuon sanonnan tien pientareelta, joku oli sen heittänyt pois, jos haluat niin voin kopioida sen sinulle
Avatar
Vieras
 

Re: SHIT!

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 06.12.2008 19:12

Vieras kirjoitti:Jos nyt et kuitenkaan kehtaisi heittäytyä väkivaltaiseksi
Löysin tuon sanonnan tien pientareelta, joku oli sen heittänyt pois, jos haluat niin voin kopioida sen sinulle


Bingo. Paljastuit. Vähän mä oon hyvä! Muistaisit laittaa pisteet lauseiden loppuun. Ai jai mikä moka. Morjens kuitenkin, tervetuloa. Sun ketjut aika suosittuja suolistossa?
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: SHIT!

ViestiKirjoittaja Vieras » 06.12.2008 19:26

vuohenpää kirjoitti:Bingo. Paljastuit. Vähän mä oon hyvä! Muistaisit laittaa pisteet lauseiden loppuun. Ai jai mikä moka. Morjens kuitenkin, tervetuloa. Sun ketjut aika suosittuja suolistossa?


Taidat nyt erehtyä, en ole ikinä käynyt suolistossa, ja tännekin eksyin ihan vahingossa, oikeesti minun piti mennä kauppaan mutta tällä kertaa myöhästyin 30 sekuntia ja virnuileva myyjärär vetäisi oven nokkani edestä kiinni, paskiainen!
Avatar
Vieras
 

EdellinenSeuraava

Paluu Valivali

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa

cron