Seksifoorumi?

Tänne voit jättää käyntikorttisi. Foorumimainokset vain tänne.
Alueen säännöt
Esittäydy muutamalla sanalla jos haluat, valehdellakin saa. Voit mainostaa tässä omaa foorumiasi, jos se on luonteeltaan yleisfoorumi. Ei pelifoorumeiden mainoksia! Käythän samalla osallistumassa johonkin keskusteluun täällä, pelkät mainokset poistetaan.

Re: Seksifoorumi?

ViestiKirjoittaja Varjostin » 21.07.2009 17:14

Huomaaks muuten tuosta avattaresta kuinka mä olen hoikistunut ;)
Avatar
Varjostin
 

Re: Seksifoorumi?

ViestiKirjoittaja Ketku » 21.07.2009 17:26

Varjostin kirjoitti:Huomaaks muuten tuosta avattaresta kuinka mä olen hoikistunut ;)


Onks sulla syömishäiriö? ;)
Avatar
Ketku
 

Re: Vai kalliit

ViestiKirjoittaja Ketku » 21.07.2009 17:32

Varjostin kirjoitti:Mutta oiskos biznezideoita....nyt voitas terottaa kynsiä, kunhan otat ton tammenterhon pois suustas...


Mä ajattelin kokeilla kuinka helposti tulee monimiljonäriksi turvabisneksessä..vois mennä jollekin tunnetulle porttaalille ja kerätä suojelurahaa siitä ettei pensasrusakot käy kimppuun? jos joku ei maksa niin sit vaan, Hups...pensasrusakot tekis soman vastaiskun..
Avatar
Ketku
 

Aijaa?

ViestiKirjoittaja Varjostin » 21.07.2009 17:49

Onko sulla tarpeeks harjoitusta tuollaiseen?
Minusta tuntuu että tiedän muutaman rusakon jotka vois tulla antaan oppitunnin?
Jos nätisti pyytäs?
Avatar
Varjostin
 

Re: Seksifoorumi?

ViestiKirjoittaja Varjostin » 21.07.2009 17:50

Ketku kirjoitti:Onks sulla syömishäiriö? ;)

Pikemminkin juomis...
Avatar
Varjostin
 

Re: Tarkemmin ajatellen

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 22.07.2009 06:27

Ketku kirjoitti:Vai niin?! Ja mistäköhän se epäonni johtuu?...muistan hyvin kuinka minulta aikoinaan poltettiin jouhipatja..monttubaari kohtasi vaikka minkälaista ilkivaltaa,viinakellari on tyhjennetty pitkäkyntisten toimesta useaan kertaan..kun lopuksi tein uraauurtavaa työtä kikkolona niin sitäkin JOKU antoi minulle lopputilin.. Kele!


Ei tarvi heti kiihtyä. Käsittääkseni työstä maksetaan palkkaa, ja jos olet uraa uurtanut kikkolona niin missä on hynät? Sait aikaan vain velkaa, ja sekin meni reilujen kontolle.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Höh!

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 22.07.2009 06:30

Varjostin kirjoitti:Maali ja kromi kuule kiiltää.Eilen sain siihen uudet peilit ja laitoin paikoilleen...
Kuva


Hups, tuli lukihäiriö, vai oliko sulla kirjoitusvirhe? Luin että sait Soliferiisi uudet pellit. :)
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Tarkemmin ajatellen

ViestiKirjoittaja Ketku » 22.07.2009 06:43

Tirlittan kirjoitti:
Ei tarvi heti kiihtyä. Käsittääkseni työstä maksetaan palkkaa, ja jos olet uraa uurtanut kikkolona niin missä on hynät? Sait aikaan vain velkaa, ja sekin meni reilujen kontolle.


Tuo nyt on pikkumaista pilkuviilaamista, sain kuitenkin mukavaa työharjoittelua...velan maksakoon hän joka minut pakotti tuohon työhön..Niih! *menee penkomaan pöytäkirjoja*
Avatar
Ketku
 

Re: Tarkemmin ajatellen

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 22.07.2009 07:18

Ketku kirjoitti:Tuo nyt on pikkumaista pilkuviilaamista, sain kuitenkin mukavaa työharjoittelua...velan maksakoon hän joka minut pakotti tuohon työhön..Niih! *menee penkomaan pöytäkirjoja*


Salli minun nauraa (hah-hah), vai pakotettiin mukavaan työharjoitteluun. Mistä lähtien työharjoittelija on saanut ottaa velkaa työnantajan nimiin, häh.. Sä varmaan antaisit koeajaa autoasikin kuukausitolkulla ilmaiseksi vaikkei kukaan ostaisi.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Tarkemmin ajatellen

ViestiKirjoittaja Ketku » 22.07.2009 07:42

Tirlittan kirjoitti:
Salli minun nauraa (hah-hah), vai pakotettiin mukavaan työharjoitteluun. .


Ihan varmasti pakotettiin, tai olis voitu pakottaa, ellen olisi ollut erittäin yhteistyökykyinen!
Avatar
Ketku
 

Re: Seksifoorumi?

ViestiKirjoittaja Varjostin » 22.07.2009 09:35

Ikävä kyllä, sitä yhteistyökykyisyyttä ei nyt kyllä voida sulle eduk katsoa.
Ollen samoilla linjoilla Tirlittanin kans ja vanhan kansantarun...taisit hieman kyykistyä, helpottaakses raiskausta?
Avatar
Varjostin
 

Re: Seksifoorumi?

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 22.07.2009 09:41

Varjostin kirjoitti:Ikävä kyllä, sitä yhteistyökykyisyyttä ei nyt kyllä voida sulle eduk katsoa.
Ollen samoilla linjoilla Tirlittanin kans ja vanhan kansantarun...taisit hieman kyykistyä, helpottaakses raiskausta?


Tässäpä asia oli ytimekkäästi sanottu. *hirnahtelee*
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Seksifoorumi?

ViestiKirjoittaja Varjostin » 22.07.2009 09:45

Se oli muuan roteva piikalikka ja hentonen renki, kun olivat käräjillä katsomassa kelle isyys kuuluu.
Ja kun tuomari hiukan ihmetteli että kuinka noinkin verevä piikalikan pystyy noin hentonen mies raiskaamaan....sano piikalikka kiemurrellen kyykistyneensä hiukan....
Tästälähtien muistankyl kysyä aina, ketkulta jotta kyykistykö?
Avatar
Varjostin
 

Edellinen

Paluu Aula

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa

cron