Suoli suljettu

Rohkeille miehille ja kauniille naisille.

Re: Suoli suljettu

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 22.05.2009 06:17

Tirlittan kirjoitti:
En ole kokeillut omallani joka on Vista ja Operan selain. Tässä on XP ja Opera, ja hyvin pelaa. Käy sä kokeilemassa suoleen kun sulla on Vista ja Firefox, toimiiko niinkuin ennenkin?


Koklaan jossain vaiheessa, kunhan ensin herään kunnolla.
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Suoli suljettu

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 22.05.2009 06:29

Mulla on omassa näytössä optimitarkkuus, sitten muutin Operan fontin 12:een ja nyt suurennan sivun 150 %. Näin näkyypi suoli oikein, mutta tietysti täytyy suurentaa kaikki sivut samalla lailla että ylipäänsä näkisin jotain. Firefoxissa en onnistunut saamaan säätöjä kohdalleen, joutuu vierittämään sivua vaakasuunnassa.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Suoli suljettu

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 22.05.2009 06:35

Tirlittan kirjoitti:Mulla on omassa näytössä optimitarkkuus, sitten muutin Operan fontin 12:een ja nyt suurennan sivun 150 %. Näin näkyypi suoli oikein, mutta tietysti täytyy suurentaa kaikki sivut samalla lailla että ylipäänsä näkisin jotain. Firefoxissa en onnistunut saamaan säätöjä kohdalleen, joutuu vierittämään sivua vaakasuunnassa.


No mä painoin ton ctrl alas ja rullaisn suolen isommaksi, tämä pysyy niinku ennenkin.
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Suoli suljettu

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 22.05.2009 07:51

Mitä lie horisseet 50+ että vastauslinkin kohdalla on kynän kuva, ei mulla mitään semmoisia ole.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Suoli suljettu

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 22.05.2009 07:52

Tirlittan kirjoitti:Mitä lie horisseet 50+ että vastauslinkin kohdalla on kynän kuva, ei mulla mitään semmoisia ole.



Kyl mulla taas on....
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Suoli suljettu

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 22.05.2009 07:59

Tyylilyyli kirjoitti:Kyl mulla taas on....


On vai, missä kohtaa siinä? Mulla on täsmälleen samannäköinen kuin ennenkin.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Suoli suljettu

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 22.05.2009 08:01

Tirlittan kirjoitti:
On vai, missä kohtaa siinä? Mulla on täsmälleen samannäköinen kuin ennenkin.


Kun meinaat vastata niin siinä "vastaa tähän viestiin" En tiedä taaskaan että näyttääkö se operalla muka toisin.
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Suoli suljettu

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 22.05.2009 08:03

Hitsi...sehän näyttää operalla aivan toisenlaiselta.

Muok/ pitääks tässä siirtyä operaan ton foksin sillisalaatin takia.
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Suoli suljettu

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 22.05.2009 08:09

Tyylilyyli kirjoitti:Kun meinaat vastata niin siinä "vastaa tähän viestiin" En tiedä taaskaan että näyttääkö se operalla muka toisin.


Ei oo kynää mulla. Ja huomasin miten saan mainokset ainakin vähäksi aikaa pois, Operan työkaluista menen kohtaan suodata sisältöä. Se ei tietty auta kun mainokset vaihtuu, mutta vähän aikaa on rauhallista.
Mä tykkään Operasta kun siinä pystyy paljon vaikuttamaan miltä nettisivu näyttää, Firefoxiin en ole samalla lailla perehtynyt mutta näin äkkipäätä en löytänyt samanlaisia toimintoja. Nyt meen koirulin luokse.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Suoli suljettu

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 22.05.2009 08:17

Littanille. Yritin vastata sulle operalla, mutta samaa sillisalaattia se kuitenkin näytti vaikka ensin 50+ sivulla sitä ei näkynyt. Niil on asetukset viellä hakusessa tai jotain. Vihtu mää jaksa sen suolen kanssa.
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Suoli suljettu

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 22.05.2009 09:24

Tyylilyyli kirjoitti:Littanille. Yritin vastata sulle operalla, mutta samaa sillisalaattia se kuitenkin näytti vaikka ensin 50+ sivulla sitä ei näkynyt. Niil on asetukset viellä hakusessa tai jotain. Vihtu mää jaksa sen suolen kanssa.


Kyllä mulla näyttää Operalla ihan oikein 50-sivun. Sun pitää säätää Operan asetuksia, katsoa ensin että näytön tarkkuus on oikea ja sitten Työkalut - Asetukset - Lisäasetukset. Sieltä vasemmalta Fontit ja sitten valitset sellaisen koon ja fontin joka näyttää sivun oikein. Löytyy vissiin vain kokeilemalla.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Suoli suljettu

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 22.05.2009 09:26

Ahaa. Se kynän kuva tulee jos on viestin esitystapana 1, mutta mä avaan aina ketjun kerralla ja silloin sitä ei tule.

/edit/ samoin ykkös-esitystavalla menee noi vastaa viestiin jne. kentät kahdelle riville.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Suoli suljettu

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 22.05.2009 09:41

Mää en enään jaksa asennella mitään. Saakoon ensin itte sen suolen toimimaan, niin katotaan sit mitä teen. :itkee
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Suoli suljettu

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 22.05.2009 09:44

Tyylilyyli kirjoitti:Mää en enään jaksa asennella mitään. Saakoon ensin itte sen suolen toimimaan, niin katotaan sit mitä teen. :itkee


Älä itke. En minäkään enää jaksa säädellä, ootellaan jos suoli tajuaisi edes jotain palautteesta ja korjaisivat tietyt asiat. Mun pitää lähteä hakemaan rullaverho ja samalla käydä ruokakaupassa.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Suoli suljettu

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 23.05.2009 07:04

Nyt ei ole yhtään mainosta missään. Kossunen antoi tuolla kafeella hyvät neuvot niitten poistamiseen.

http://keskustelu.suomi24.fi/listmessag ... 5/37968383
Avatar
Tyylilyyli
 

Edellinen

Paluu Ravinteli Musta Aukko

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa

cron