Suoli suljettu

Rohkeille miehille ja kauniille naisille.

Re: Suoli suljettu

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 20.05.2009 07:53

Mä löysin yhden tavan päästä suoraaan aloitukseen, mutta en tiedä ton nappulan nimeä. Se on ton entterin yläpuolella oleva nuolinäppäin jonka nuoli näyttää vasemmalle. Muita konsteja pitää vaan sokkona kokeilla.

Muok/ ja pääseehän nopeesti ylös ja alas noilla kolmiomallisilla näppäimillä. Ei tarvii pyöritellä hiirtä.
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Suoli suljettu

ViestiKirjoittaja Umbrella » 20.05.2009 08:00

Minä pääsen sillä vain edelliseen viestiin.
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Re: Suoli suljettu

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 20.05.2009 08:02

Tyylilyyli kirjoitti:Mä löysin yhden tavan päästä suoraaan aloitukseen, mutta en tiedä ton nappulan nimeä. Se on ton entterin yläpuolella oleva nuolinäppäin jonka nuoli näyttää vasemmalle. Muita konsteja pitää vaan sokkona kokeilla.


Askelpalautin vissiin sen nimi. Minäkin pääsin sillä ensin takaisin aloitukseen, mutta kun vähän aikaa käytin niin jouduin milloin mihinkin kommenttiin takaisin. :(
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Suoli suljettu

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 20.05.2009 08:03

Umbrella kirjoitti:Minä pääsen sillä vain edelliseen viestiin.


Läppärissä on varmaan erilaiset noi käskyt. Se on vaan kokeiltava ....
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Suoli suljettu

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 20.05.2009 08:16

Eikä siellä edelleenkään toimi ne päivitykset vastauksissa.
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Suoli suljettu

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 20.05.2009 08:17

Tyylilyyli kirjoitti:Muok/ ja pääseehän nopeesti ylös ja alas noilla kolmiomallisilla näppäimillä. Ei tarvii pyöritellä hiirtä.


Ei mulla oo kolmiomallisia näppäimiä, ja huomasin saman kuin Umppis että toi askelpalautin vei edelliseen viestiin, tai johonkin, mutta on se kuitenkin käyttökelpoinen oivallus.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Suoli suljettu

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 20.05.2009 08:20

Tirlittan kirjoitti:
Ei mulla oo kolmiomallisia näppäimiä, ja huomasin saman kuin Umppis että toi askelpalautin vei edelliseen viestiin, tai johonkin, mutta on se kuitenkin käyttökelpoinen oivallus.



Taas mun selitykset. Tarkoitin sellasii joissa on kolmionmallinen merkki. On teilläkin jossain varmaan sellaiset jolla pääsee rullaamaan ylös ja alas ilman hiirtä.
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Suoli suljettu

ViestiKirjoittaja Umbrella » 20.05.2009 08:24

Tyylilyyli kirjoitti:
Taas mun selitykset. Tarkoitin sellasii joissa on kolmionmallinen merkki. On teilläkin jossain varmaan sellaiset jolla pääsee rullaamaan ylös ja alas ilman hiirtä.

Taidat tarkoittaa nuolinäppäimiä. Niillä pääsee liikkumaan ylös-alas-sivulle ilman hiirtä.
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Re: Suoli suljettu

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 20.05.2009 08:32

Umbrella kirjoitti:Taidat tarkoittaa nuolinäppäimiä. Niillä pääsee liikkumaan ylös-alas-sivulle ilman hiirtä.


No just niitä. Mulla ne on toisin merkitty.
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Suoli suljettu

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 21.05.2009 09:54

Huomasin että nyt viestit tulee aika nopeesti sinne "hae kirjoittajan kaikki viestit" osioon.
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Suoli suljettu

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 21.05.2009 10:01

Lueskelin kehityskeskustelua enkä tiedä mitä tarkoittavat ettei muka tekstiä voi jaotella tai copypaste puuttuu? Kyllä mä pystyin jaottelemaan ja copypastaamaan ihan normaalisti. Ja linkit kielletty muka, mutta onhan Vegen ketjussakin kahvilassa linkkejä.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Suoli suljettu

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 21.05.2009 12:11

Tirlittan kirjoitti:Lueskelin kehityskeskustelua enkä tiedä mitä tarkoittavat ettei muka tekstiä voi jaotella tai copypaste puuttuu? Kyllä mä pystyin jaottelemaan ja copypastaamaan ihan normaalisti. Ja linkit kielletty muka, mutta onhan Vegen ketjussakin kahvilassa linkkejä.


Lueskelin tuolla 50+ sivulla että pitäis jotenkin linkityksissä tehä toisin. Tässä se linkitys opas.

http://keskustelu.suomi24.fi/listmessag ... 9/37947056
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Suoli suljettu

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 21.05.2009 12:19

Höh.. mulla toimii linkitys ihan niin kuin ennenkin.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Suoli suljettu

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 21.05.2009 12:22

Tirlittan kirjoitti:Höh.. mulla toimii linkitys ihan niin kuin ennenkin.


No en tajuu mitä ne sit itkee koko jutusta, vai olisiko kysees mikä käyttis on, vai mikä se nyt taas olikin. Siis toi selain???oliko se nyt sekään.
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Suoli suljettu

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 21.05.2009 12:37

Tyylilyyli kirjoitti:No en tajuu mitä ne sit itkee koko jutusta, vai olisiko kysees mikä käyttis on, vai mikä se nyt taas olikin. Siis toi selain???oliko se nyt sekään.


En ole kokeillut omallani joka on Vista ja Operan selain. Tässä on XP ja Opera, ja hyvin pelaa. Käy sä kokeilemassa suoleen kun sulla on Vista ja Firefox, toimiiko niinkuin ennenkin?
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

EdellinenSeuraava

Paluu Ravinteli Musta Aukko

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa

cron