Sääksikamera tännekkin

Tänne voit jättää käyntikorttisi. Foorumimainokset vain tänne.
Alueen säännöt
Esittäydy muutamalla sanalla jos haluat, valehdellakin saa. Voit mainostaa tässä omaa foorumiasi, jos se on luonteeltaan yleisfoorumi. Ei pelifoorumeiden mainoksia! Käythän samalla osallistumassa johonkin keskusteluun täällä, pelkät mainokset poistetaan.

Re: Sääksikamera tännekkin

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 29.04.2009 20:11

Oho...käykääs kattoo sitä kurepesää..se muuten on mustahaikara ja onpa komee lintu ainakin takaa päin
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Sääksikamera tännekkin

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 30.04.2009 07:01

Tyylilyyli kirjoitti:onpa komee lintu ainakin takaa päin


Sitten se on vähän kuin mä. :))
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Sääksikamera tännekkin

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 30.04.2009 07:30

On se sääksi varmaan nyt pyöräyttänyt munan jos ei useampaakin, kun vaan makoilee.
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Sääksikamera tännekkin

ViestiKirjoittaja Illuusia » 30.04.2009 07:45

Tyylilyyli kirjoitti:On se sääksi varmaan nyt pyöräyttänyt munan jos ei useampaakin, kun vaan makoilee.


Niin joo. Kumpaa pesää meinaat? Seilissä ainakin makoili äsken.
Avatar
Illuusia
***
 
Viestit: 5526
Liittynyt: 07.12.2008 17:24

Re: Sääksikamera tännekkin

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 30.04.2009 07:47

Illuusia kirjoitti:Niin joo. Kumpaa pesää meinaat? Seilissä ainakin makoili äsken.


Seilin pesää, kun nehän on pidemmällä siin pesimistouhussa. ja äsken näytti siltä että kyl siel ainakin yksi muna on ku se naaras jaloitteli ja kait siirsi sitä munaa tai siis käänsi.
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Sääksikamera tännekkin

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 30.04.2009 10:29

Jaaha..kyl ne molemmat näyttää siel hautovan, ainakin jos naaras on ruuanhakumatkalla.
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Sääksikamera tännekkin

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 01.05.2009 11:54

No onko nyt kukaan nähnyt onks niil siellä munia vai ei.
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Sääksikamera tännekkin

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 02.05.2009 08:56

Onko nyt molemmat sääkset pesällä kun näkyisi kaksi pyrstöä vai mitä mä oikein näen.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Sääksikamera tännekkin

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 02.05.2009 08:57

Tirlittan kirjoitti:Onko nyt molemmat sääkset pesällä kun näkyisi kaksi pyrstöä vai mitä mä oikein näen.


Ei ne ole pyrstösulkia vaan siipisulat jota se pitää pystyssä.

Edit/ en tiedä mitä se sillä viestittää. Ehkä urokselle että älä yritäkkään tulla pylsiin.
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Sääksikamera tännekkin

ViestiKirjoittaja Illuusia » 02.05.2009 09:23

Minä siellä kurepesällä mitään nähny...kuin risukasan. Siis sekö on harmaahaikara vai mikä? Ajattelin että kur(j)enpesä :)))
Tuntuu tosi hitailta nuo sääksikamerat niiden reaaliaikaisten, koko ajan näkyvien rinnalla.
Avatar
Illuusia
***
 
Viestit: 5526
Liittynyt: 07.12.2008 17:24

Re: Sääksikamera tännekkin

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 02.05.2009 09:27

Illuusia kirjoitti:Minä siellä kurepesällä mitään nähny...kuin risukasan. Siis sekö on harmaahaikara vai mikä? Ajattelin että kur(j)enpesä :)))
Tuntuu tosi hitailta nuo sääksikamerat niiden reaaliaikaisten, koko ajan näkyvien rinnalla.


Siellä asustaa mustahaikara ja vain kerran olen sen illalla nähnyt. Kaikenmaailman roskaa se pesä näyttää ainakin olevan täynnänsä.
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Sääksikamera tännekkin

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 02.05.2009 10:05

Että ottaa päähän kun toi turun kamera on asennettu päin hemmettii. Lähikuvan kun haluaa niin näkyy kaikkea muuta ku se pesän pohja.
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Sääksikamera tännekkin

ViestiKirjoittaja Vieras » 02.05.2009 10:14

Tyylilyyli kirjoitti:Että ottaa päähän kun toi turun kamera on asennettu päin hemmettii. Lähikuvan kun haluaa niin näkyy kaikkea muuta ku se pesän pohja.


Sitä minäkin olen yrittänyt rullata paremaksi :)

Pöllöjen pesällä tapahtuu...yksi söi juuri myyrän, kesti 20 min ennen kuin sai nieltyä. Ne tekee nousuharjoituksia. Eilen iltamyöhään yksi roikkui jo pesäaukon suulla. Pelkäsin että putoaa kun toinen pinnisteli perään. Milloinkahan lähtevät siivilleen. Olen usein nähnyt emon tuovan ruoka nille. Mikähän pöllölaji kyseessä?
Avatar
Vieras
 

Re: Sääksikamera tännekkin

ViestiKirjoittaja Illu » 02.05.2009 10:15

Siis minä tarkkailin nuo edelliset, hitsit unohtuu nimi tykkänään...
Avatar
Illu
 

Re: Sääksikamera tännekkin

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 02.05.2009 10:17

Vieras kirjoitti:
Sitä minäkin olen yrittänyt rullata paremaksi :)

Pöllöjen pesällä tapahtuu...yksi söi juuri myyrän, kesti 20 min ennen kuin sai nieltyä. Ne tekee nousuharjoituksia. Eilen iltamyöhään yksi roikkui jo pesäaukon suulla. Pelkäsin että putoaa kun toinen pinnisteli perään. Milloinkahan lähtevät siivilleen. Olen usein nähnyt emon tuovan ruoka nille. Mikähän pöllölaji kyseessä?


Ei kait ne nyt siivilleen nouse noilla tyngillä, mutta voihan olla että pesä on jo liian ahdas ja pois on päästävä. Sit ne on kuka missäkin. En osaa lajia sanoa.....

Edit/ voivat olla viirupöllöi tai lehtopöllöi....

Edittiä/ sen kuvan saa vain kahteen etäisyyteen, kun klikkaa sen kuvan päältä siis sääksenpesän.
Avatar
Tyylilyyli
 

EdellinenSeuraava

Paluu Aula

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa

cron