Toiseksi viimeinen (paskanen loppu)

Tänne voit jättää käyntikorttisi. Foorumimainokset vain tänne.
Alueen säännöt
Esittäydy muutamalla sanalla jos haluat, valehdellakin saa. Voit mainostaa tässä omaa foorumiasi, jos se on luonteeltaan yleisfoorumi. Ei pelifoorumeiden mainoksia! Käythän samalla osallistumassa johonkin keskusteluun täällä, pelkät mainokset poistetaan.

Re: Toiseksi viimeinen (paskanen loppu)

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 02.04.2009 11:38

Tirlittan kirjoitti:Nyt on viiksiongelma. Viiksiä kyllä löytyy mutta en oikein tiedä mihin kohtaan judgen naamaa ne pitäisi läntätä, hällä kun tuota siluettia riittää.


Näytäs vähän eri versioita :)) siis kun olet viikset pistänyt
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Toiseksi viimeinen (paskanen loppu)

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 02.04.2009 11:47

Ei oikein istu viikset hahmoon. Ongelmana on se, että itse Judgen hahmoa ei voi muokata, siihen voi vain lisäillä päälle kaikenlaista.
Kuva
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Toiseksi viimeinen (paskanen loppu)

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 02.04.2009 11:52

No joo..ei oikein istu, mutta entäs sellaiset mursunviikset jotka on niinku amisviiksiä muhkeammat. Muuten hyvä ainakin toi paskeri ja sit se pensseli tai maali suti käteen. Meinaan et jos noista esimerkiksi laittaa ton maalibaletin sille kännyyn niin se peittää kaikki kriittiset kohat *kikattaa*
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Toiseksi viimeinen (paskanen loppu)

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 02.04.2009 12:00

Tyylilyyli kirjoitti:No joo..ei oikein istu, mutta entäs sellaiset mursunviikset jotka on niinku amisviiksiä muhkeammat. Muuten hyvä ainakin toi paskeri ja sit se pensseli tai maali suti käteen. Meinaan et jos noista esimerkiksi laittaa ton maalibaletin sille kännyyn niin se peittää kaikki kriittiset kohat *kikattaa*


Ei oo semmoisia viiksiä kokoelmissa, ihme kyllä, tai en tähän hätään löydä kun kuvia on tuhansia. Osaisko joku piirtää kuvan päälle jotenkin? Vähän kuin Pallopäälle tissit aikoinaan.
Maalisudin pystyn kyllä lisäämään.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Toiseksi viimeinen (paskanen loppu)

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 02.04.2009 12:04

Tirlittan kirjoitti:
Ei oo semmoisia viiksiä kokoelmissa, ihme kyllä, tai en tähän hätään löydä kun kuvia on tuhansia. Osaisko joku piirtää kuvan päälle jotenkin? Vähän kuin Pallopäälle tissit aikoinaan.
Maalisudin pystyn kyllä lisäämään.


Mä en tiiä edes miten ja mistä sais piirtää ja sit viel tänne lähettää. Mistä sä yleensä ite etit noita kuvia, mä voisin ettiä mallin.
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Toiseksi viimeinen (paskanen loppu)

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 02.04.2009 12:08

Tyylilyyli kirjoitti:Mä en tiiä edes miten ja mistä sais piirtää ja sit viel tänne lähettää. Mistä sä yleensä ite etit noita kuvia, mä voisin ettiä mallin.


Nää viikset tai oikeastaan viiksenpuolikas, on koneen omasta clipart-kokoelmasta. Judgen hahmo on kuvarompulta, jossa on pilvin pimein kaikkia kuvia. Eikä hakutoiminto pelaa. :((
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Toiseksi viimeinen (paskanen loppu)

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 02.04.2009 12:10

Tirlittan kirjoitti:
Nää viikset tai oikeastaan viiksenpuolikas, on koneen omasta clipart-kokoelmasta. Judgen hahmo on kuvarompulta, jossa on pilvin pimein kaikkia kuvia. Eikä hakutoiminto pelaa. :((



Nyt alkoi jotain mieleen muistumaan ja löysin sen paintinkin. Olihan meillä tämäkin siel atk-kurssilla käytössä, kunhan nyt vain muistais kaikkee. :))
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Toiseksi viimeinen (paskanen loppu)

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 02.04.2009 12:13

Nyt sain jutken kuvan omalle paintille ja katotaan mitä saan aikaan. Se voi ollakkin sitten eri asia saanko sen tänne esille. :)))
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Toiseksi viimeinen (paskanen loppu)

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 02.04.2009 12:13

Tyylilyyli kirjoitti:Nyt alkoi jotain mieleen muistumaan ja löysin sen paintinkin. Olihan meillä tämäkin siel atk-kurssilla käytössä, kunhan nyt vain muistais kaikkee. :))


Onhan siinä ohje-valikko, josta kait saa vähän osviittaa. Myös powerpointilla voi piirtää vapaalla kädellä, mutta mie en ossoo. :((
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Toiseksi viimeinen (paskanen loppu)

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 02.04.2009 12:18

Tyylilyyli kirjoitti:Nyt sain jutken kuvan omalle paintille ja katotaan mitä saan aikaan. Se voi ollakkin sitten eri asia saanko sen tänne esille. :)))


Mä lataan tällä ohjelmalla http://tinypic.com/
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Toiseksi viimeinen (paskanen loppu)

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 02.04.2009 12:45

Tirlittan kirjoitti:
Mä lataan tällä ohjelmalla http://tinypic.com/


No mulla olis nyt yks versio, mutta mä vaan muutin sitä sun alkuperäsitä vähän ja se on muistissa mulla, mutta miten mä sen muka tänne saan. Neuvo jokainen vaihe vaiheelta.
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Toiseksi viimeinen (paskanen loppu)

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 02.04.2009 12:50

Tyylilyyli kirjoitti:No mulla olis nyt yks versio, mutta mä vaan muutin sitä sun alkuperäsitä vähän ja se on muistissa mulla, mutta miten mä sen muka tänne saan. Neuvo jokainen vaihe vaiheelta.


Eli se pitää olla tallennettuna jpg,- png- tai gif-muodossa. Meet tuohon linkkiin minkä annoin, ja siellä on ylhäällä kohta File ja tyhjä kenttä, ja sen jälkeen Valitse. Klikkaa valitse-kohtaa ja hae kuva koneeltasi. Sen jälkeen paina Upload. Vähän ajan päästä tulee kuvien linkit. Käytä kakkoskohdan linkkiä klikkaamalla sitä kerran hiirellä, sitten oikea painike ja Kopioi. Linkki häviää näkyvistä mutta tallentuu kyllä hiiren taakse. Sen jälkeen vaan vastaat tähän ketjuun ja oikealla painikkeella Liitä, niin kuvan osoite kopioituu. Sitten pitäisi näkyä.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Toiseksi viimeinen (paskanen loppu)

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 02.04.2009 12:59

Tirlittan kirjoitti:
Eli se pitää olla tallennettuna jpg,- png- tai gif-muodossa. Meet tuohon linkkiin minkä annoin, ja siellä on ylhäällä kohta File ja tyhjä kenttä, ja sen jälkeen Valitse. Klikkaa valitse-kohtaa ja hae kuva koneeltasi. Sen jälkeen paina Upload. Vähän ajan päästä tulee kuvien linkit. Käytä kakkoskohdan linkkiä klikkaamalla sitä kerran hiirellä, sitten oikea painike ja Kopioi. Linkki häviää näkyvistä mutta tallentuu kyllä hiiren taakse. Sen jälkeen vaan vastaat tähän ketjuun ja oikealla painikkeella Liitä, niin kuvan osoite kopioituu. Sitten pitäisi näkyä.



ei tuu mitään linkkejä ja mitä ihmeen kakkoskohta.
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Toiseksi viimeinen (paskanen loppu)

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 02.04.2009 13:02

Kyl mä sen saan sinne kentään....mut sit ....
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Toiseksi viimeinen (paskanen loppu)

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 02.04.2009 13:04

Tyylilyyli kirjoitti:ei tuu mitään linkkejä ja mitä ihmeen kakkoskohta.


Eli kun olet hakenut kuvan koneeltasi ja klikannut Upload, kone käskee odottamaan vähän aikaa. Sen jälkeen linkit tulevat näkyviin, ja kakkoskohta eli toinen linkki on se jossa lukee "IMG Code for Forums & Message Boards".
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

EdellinenSeuraava

Paluu Aula

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa

cron