Mommeli mommeli näytä luutas

Tänne voit jättää käyntikorttisi. Foorumimainokset vain tänne.
Alueen säännöt
Esittäydy muutamalla sanalla jos haluat, valehdellakin saa. Voit mainostaa tässä omaa foorumiasi, jos se on luonteeltaan yleisfoorumi. Ei pelifoorumeiden mainoksia! Käythän samalla osallistumassa johonkin keskusteluun täällä, pelkät mainokset poistetaan.

Mommeli mommeli näytä luutas

ViestiKirjoittaja Judge » 23.03.2009 18:32

onko huomenna pouta?
Avatar
Judge
***
 
Viestit: 5792
Liittynyt: 28.11.2008 11:39

Re: Mommeli mommeli näytä luutas

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 23.03.2009 18:38

Judge kirjoitti:onko huomenna pouta?


On ja ei ole....
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Mommeli mommeli näytä luutas

ViestiKirjoittaja Judge » 23.03.2009 19:26

Tyylilyyli kirjoitti:On ja ei ole....


Pientä rajaa täsmällisyydessä.
Avatar
Judge
***
 
Viestit: 5792
Liittynyt: 28.11.2008 11:39

Re: Mommeli mommeli näytä luutas

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 23.03.2009 19:32

Judge kirjoitti:
Pientä rajaa täsmällisyydessä.


Höh...saattaapi sit olla tai saattaapi olla olemati, kumpaaks haluut..
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Mommeli mommeli näytä luutas

ViestiKirjoittaja Judge » 23.03.2009 19:35

Tyylilyyli kirjoitti:Höh...saattaapi sit olla tai saattaapi olla olemati, kumpaaks haluut..


No jottahan toki suattaa. Tahi toesinpäin.
Avatar
Judge
***
 
Viestit: 5792
Liittynyt: 28.11.2008 11:39

Re: Mommeli mommeli näytä luutas

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 23.03.2009 19:37

Judge kirjoitti:
No jottahan toki suattaa. Tahi toesinpäin.


No näenhän se männöö ja jos ei mänö niin olokoon mänömäti.
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Mommeli mommeli näytä luutas

ViestiKirjoittaja Judge » 23.03.2009 19:42

Tyylilyyli kirjoitti:No näenhän se männöö ja jos ei mänö niin olokoon mänömäti.


Älä älä äläkytämäläkytä. Tahi mänköön hilipati. Tässä taitaakin kaksi intellektuellia väitellä maailmankaikkeuden syvimmistä totuuksista.
Avatar
Judge
***
 
Viestit: 5792
Liittynyt: 28.11.2008 11:39

Re: Mommeli mommeli näytä luutas

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 23.03.2009 19:49

Judge kirjoitti:
Älä älä äläkytämäläkytä. Tahi mänköön hilipati. Tässä taitaakin kaksi intellektuellia väitellä maailmankaikkeuden syvimmistä totuuksista.


Voehan tuota väetellä taikka olla väettelemäti, mut intuktellia et miust sua. Tottuetki on tuol jossai rajan takan jos ovatten tai voehan ne olla olematakkin. Et tälläst älämäkytiä vuan tännään tahi sit ei.
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Mommeli mommeli näytä luutas

ViestiKirjoittaja Judge » 23.03.2009 19:55

Tyylilyyli kirjoitti:Voehan tuota väetellä taikka olla väettelemäti, mut intuktellia et miust sua. Tottuetki on tuol jossai rajan takan jos ovatten tai voehan ne olla olematakkin. Et tälläst älämäkytiä vuan tännään tahi sit ei.


Häh hilipati? Onko tilanne päässy noinkin pahaksi? Tännäännäänkikö älämölö? Ottaa jo lujille ymmärrys tahi ottaa.
Avatar
Judge
***
 
Viestit: 5792
Liittynyt: 28.11.2008 11:39

Re: Mommeli mommeli näytä luutas

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 23.03.2009 20:01

Judge kirjoitti:
Häh hilipati? Onko tilanne päässy noinkin pahaksi? Tännäännäänkikö älämölö? Ottaa jo lujille ymmärrys tahi ottaa.


Ehei se hilipati mittään mut se turuhan jaahaminen älämötistä, juu näihä se on katottava tai sit ei. Ottaapi mitä ottaa, mie ainakain vettä väkevämpöö ja haaskaa on. Ainakin luulen niin.

OOttelen kuha toi sika kaappias soittelloo ja selitöö miks yksittäinen ööli on halavempaa ku joshan ostaa 8päkkisen.
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Mommeli mommeli näytä luutas

ViestiKirjoittaja Judge » 23.03.2009 20:06

Tyylilyyli kirjoitti:Ehei se hilipati mittään mut se turuhan jaahaminen älämötistä, juu näihä se on katottava tai sit ei. Ottaapi mitä ottaa, mie ainakain vettä väkevämpöö ja haaskaa on. Ainakin luulen niin.

OOttelen kuha toi sika kaappias soittelloo ja selitöö miks yksittäinen ööli on halavempaa ku joshan ostaa 8päkkisen.


Minäpä selitän. Yks ööli on on kaheksan kertaa halvempi kuin kaheksan. Pojat kerto. Ihan ite. Pyytämäti ja yllättäen.
Avatar
Judge
***
 
Viestit: 5792
Liittynyt: 28.11.2008 11:39

Re: Mommeli mommeli näytä luutas

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 23.03.2009 20:26

Judge kirjoitti:
OOttelen kuha toi sika kaappias soittelloo ja selitöö miks yksittäinen ööli on halavempaa ku joshan ostaa 8päkkisen.


Minäpä selitän. Yks ööli on on kaheksan kertaa halvempi kuin kaheksan. Pojat kerto. Ihan ite. Pyytämäti ja yllättäen.[/quote]

No ni se kaappias soitteli ja rupes mun kans kinaamaan hinnoista ja perkele suuttu mulle viel. Yksittäinen koffin3:nen maksais 1 € mutta vain jos on tarjolla 24päkki joka on saman hintanen. Ja jos ei sitä ole niin vittu niinku nyt tänään tapahtu niin se makso 8päkin mukaan 10.32 ja siihen vielä sit 1.20 pantin.

Äs siis ukko ei löytänyt koko putiikista sitä 24päkkiä ja joutu ostaan niitä 8päkin oluita .....vittu ja kauppias väitti että kyllä niitä oli kun itse oli eilen vielä tarkistanut että oli. Perkele kuka sen voi tarkistaa että niitä oli enään kuuden aikaan illalla tai sen jälkeen illalla.
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Mommeli mommeli näytä luutas

ViestiKirjoittaja Judge » 23.03.2009 20:42

Tyylilyyli kirjoitti:No ni se kaappias soitteli ja rupes mun kans kinaamaan hinnoista ja perkele suuttu mulle viel. Yksittäinen koffin3:nen maksais 1 € mutta vain jos on tarjolla 24päkki joka on saman hintanen. Ja jos ei sitä ole niin vittu niinku nyt tänään tapahtu niin se makso 8päkin mukaan 10.32 ja siihen vielä sit 1.20 pantin.

Äs siis ukko ei löytänyt koko putiikista sitä 24päkkiä ja joutu ostaan niitä 8päkin oluita .....vittu ja kauppias väitti että kyllä niitä oli kun itse oli eilen vielä tarkistanut että oli. Perkele kuka sen voi tarkistaa että niitä oli enään kuuden aikaan illalla tai sen jälkeen illalla.


No tämähän on sitä korkiampaa matematiikkaa. Öölin hinta laskee ja nousee pörssikurssien lailla päivittäin. Eipä koskaan tiedä mitä maksaa. Jos jaksaa. Mutta ainahan se hintansa väärtti on.
Avatar
Judge
***
 
Viestit: 5792
Liittynyt: 28.11.2008 11:39

Re: Mommeli mommeli näytä luutas

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 23.03.2009 20:48

Judge kirjoitti:No tämähän on sitä korkiampaa matematiikkaa. Öölin hinta laskee ja nousee pörssikurssien lailla päivittäin. Eipä koskaan tiedä mitä maksaa. Jos jaksaa. Mutta ainahan se hintansa väärtti on.


Ja saakutti täs tarvita kuin ojalan laskuoppia niin jo silläkin pärjää. Ööli on uks euro ja sillä selevä. Tai sit ei ole enään huomenna, mutta tänään oli...nih...vihtu..mun ukkoo ei väitetä valehtelijaksi niinku toi kauppias sano yhes vaihees. Oli mukamas soittanut Keskoon ja tarkistanut et tekikö kauppa oikein laskutuksessa. Saamari jos on ite kauppias ei kait sen enään tarvii mitään tarkistella.
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Mommeli mommeli näytä luutas

ViestiKirjoittaja Varjostin » 23.03.2009 21:00

Kuulkaapa, nyt o tärkeetä infoo...laitoin suolessa viestiä, nyt räjähti potti!
Avatar
Varjostin
 

Seuraava

Paluu Aula

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa

cron