Surkeeta on

Tänne voit jättää käyntikorttisi. Foorumimainokset vain tänne.
Alueen säännöt
Esittäydy muutamalla sanalla jos haluat, valehdellakin saa. Voit mainostaa tässä omaa foorumiasi, jos se on luonteeltaan yleisfoorumi. Ei pelifoorumeiden mainoksia! Käythän samalla osallistumassa johonkin keskusteluun täällä, pelkät mainokset poistetaan.

Surkeeta on

ViestiKirjoittaja Umbrella » 22.03.2009 13:40

On, on. Kaikki on hyvin ja palsta on sotkettu. Pepikin on karannut jo kauan sitten ( jihhuuuuuuu!) Pulkka on palanut, keskustelu tyrehtynyt, mutta kyyneleeni vuotavat syystä, että kukaan ei ole pitkää aikaan (nyyh) sanonut, että mäne siitä kotiis parkumaan.

Aim just ö lounli gööl. Kukaan ei inhoa minua enää. Sniif.
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Re: Surkeeta on

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 22.03.2009 13:52

Umbrella kirjoitti:On, on. Kaikki on hyvin ja palsta on sotkettu. Pepikin on karannut jo kauan sitten ( jihhuuuuuuu!) Pulkka on palanut, keskustelu tyrehtynyt, mutta kyyneleeni vuotavat syystä, että kukaan ei ole pitkää aikaan (nyyh) sanonut, että mäne siitä kotiis parkumaan.

Aim just ö lounli gööl. Kukaan ei inhoa minua enää. Sniif.


Mitäs siinä huuat jos kaikki on hyvin. Ja miten niin palsta sekaisin. Ihan normaalilta tää näyttää. Juu ei inhota ketään, ei edes sinua :))
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Surkeeta on

ViestiKirjoittaja Umbrella » 23.03.2009 13:36

On se nyt jumanklaade kumma kun ei kukaan enää mitään intohimoja herätä. Möks.
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Re: Surkeeta on

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 23.03.2009 13:42

Umbrella kirjoitti:On se nyt jumanklaade kumma kun ei kukaan enää mitään intohimoja herätä. Möks.


Möksötä mitä möksötät, myö ei välitetä...
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Surkeeta on

ViestiKirjoittaja Ketku » 23.03.2009 13:47

Umbrella kirjoitti:On se nyt jumanklaade kumma kun ei kukaan enää mitään intohimoja herätä. Möks.


Mikä keleen itkuiita täällä on oikein vauhdissa? Herättele tässä nyt vielä intohimoja ja saa soittaa hätänumeroon kun pumppu tilttaa
Avatar
Ketku
 

Re: Surkeeta on

ViestiKirjoittaja Umbrella » 23.03.2009 13:52

Mä olen niiin pettynyt kun kukaan ei haukkunut ketään pitkään aikaan. Edes Pepi. Pitäiskös minun ruveta ikäväksi ihmiseksi, että tulisi taas kotoinen olo, senkin hukkapätkät.
Missään ei ole kunnon palstariitojakaan käynnissä. Möks.
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Re: Surkeeta on

ViestiKirjoittaja Umbrella » 24.03.2009 10:50

Iloisena luen miten Lifestylessä on saatu palstariita aikaan. Valitettavasti aikani ei riitä osallistumiseen, mutta toivottavasti joku muistaa haukkua minut tai ainakin toisensa pataluhaksi. Oi miten tunnen elämän virtaavan roppaan päin.
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42


Paluu Aula

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 20 vierailijaa

cron