Rutina-Lempin harmitukset

Onko sorsittu netissä tai muualla, tai muuten vaan huono päivä? Anna palaa, avaudu anonyymisti.

Re: Rutina-Lempin harmitukset

ViestiKirjoittaja Illuusia » 23.02.2009 16:19

Umppikselle:

Takennusta. Sen kirjan nimi on Normaalia elämää. Kannessa kaksi riviä punaisia postilaatikkoja. Luin just yhdestä nuorten naisten lehdestä.
Niin ja hammaslääkärissä kun poraavat, kannattaa kuvitella vaan että hammas on jotain terästä. Ei se mulle kuulu mitä tapahtuu. Ilmainen neuvo myös.
Avatar
Illuusia
***
 
Viestit: 5526
Liittynyt: 07.12.2008 17:24

Re: Rutina-Lempin harmitukset

ViestiKirjoittaja Umbrella » 23.02.2009 18:52

No niin, mistä alkaisin hammaslääkärikliimaksini kuvailun. Ehkä hyvistä puolista. Ei sattunut yhtään! Kipeä hampaani tule enää milloinkaan olemaan kipeä. Se nimittäin joutui roskikseen tai minne sitten joutuikaan. Puudutusaine tehoaa vielä eikä kuoppaa särje. Harmittaa tietää, että kohta kyllä särkee. Harmittaa hampaan menetys mutta vielä enemmän harmittaa, että tekohammas tulee maksamaan 300 - 1700 egua tekotavasta riippuen. Kävin irvistelemässä peilin edessä ja totesin, ettei se hampaan puuttuminen ihan kamalan kauhea kosmeettinen haitta ole, mutta kyllä se hymyillessä näkyy, joten tekarin siihen laitatan kunhan toivun menetyksestäni. Rahan ja hampaan.
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Re: Rutina-Lempin harmitukset

ViestiKirjoittaja Umbrella » 24.02.2009 08:30

Tiistai

Kyllä nyt harmittaa kun ei oikein mikään harmita. Toivottavasti tässä päivän mittaan joku mainittava harmitus taas ilmaantuisi.

Sen verran keksin harmitusta, että harmittaa kun lupasin itselleni, että hammasjuttuja en enää kerro. Vaikka melko mehukkaitakin kuvauksia siitä vielä saisi vaikka sitä ei enää edes ole.
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Re: Rutina-Lempin harmitukset

ViestiKirjoittaja Illuusia » 24.02.2009 08:37

Tiun-päivän huomenta!

Miksi mulla ei soi aamulla päässä *voiko ihanammin päivän enää alkaa..' tai edes huoneentaulu : Herää aamulla surutta!
Tuo harmittaa. On yleinen velttous vaan tilalla. Tarkemmin ajatellen en kuitenkaan keksi nyt erityistä rutinan aihetta. Tavallisethan ei ole muuksi muuttuneet.

ps. voisin umppikselle vertailun vuoksi kertoa koirulin hammaskeikasta :))
Avatar
Illuusia
***
 
Viestit: 5526
Liittynyt: 07.12.2008 17:24

Re: Rutina-Lempin harmitukset

ViestiKirjoittaja Umbrella » 24.02.2009 08:44

fairy kirjoitti:ps. voisin umppikselle vertailun vuoksi kertoa koirulin hammaskeikasta :))

Ehdotan, että otetaan teemapäivä jonka aiheena on hampaat. Sä voisit olla sitten vaikka hammaskeiju eli toothfairy.
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Re: Rutina-Lempin harmitukset

ViestiKirjoittaja Umbrella » 24.02.2009 11:04

Tiistai jatkuu

Ah vihdoin jotain harmittavaista. Näyttöruutu sammuilee ja jymähtelee omia aikojaan. Helistely ynnä näppylöiden painelu saa sen henkiin. Mutta mitenkähän kauan potku vasemmalle auttaa? Harmittaa, joskos tämä pitää viedä ihan oikealle korjaajalle. Vika ei ollut johdossa jonka vaihdoin. Tarkistin myös, että töpseli on seinässä. Kyllä harmittaa taas.
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Re: Rutina-Lempin harmitukset

ViestiKirjoittaja Judge » 24.02.2009 13:55

Umbrella kirjoitti:Tiistai jatkuu

Ah vihdoin jotain harmittavaista. Näyttöruutu sammuilee ja jymähtelee omia aikojaan. Helistely ynnä näppylöiden painelu saa sen henkiin. Mutta mitenkähän kauan potku vasemmalle auttaa? Harmittaa, joskos tämä pitää viedä ihan oikealle korjaajalle. Vika ei ollut johdossa jonka vaihdoin. Tarkistin myös, että töpseli on seinässä. Kyllä harmittaa taas.


Itte kokeilisin ensin:
Kontrollipaneeli, Näyttö, Virransäästö vex. Jos ei auta, myös Näytönsäästäjä huitsin nevadaan.
Avatar
Judge
***
 
Viestit: 5792
Liittynyt: 28.11.2008 11:39

Re: Rutina-Lempin harmitukset

ViestiKirjoittaja Umbrella » 24.02.2009 14:24

Kokeilen tuota ynnä saamaani muutakin ohjetta myöhemmin. Mutta kyllä harmittaa, jos pitää näytönsäästäjä heittää mäkeen. Siinä pyörii niin somasti kolmiuloitteisesti *TERÄSMUMMU* ja tulen kaipamaan sitä kovin. Harmittelen, että nyt juuri en ehdi koetta tehdä. Voi harmi.
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Re: Rutina-Lempin harmitukset

ViestiKirjoittaja Umbrella » 25.02.2009 12:31

Keskiviikko

Harmittavan kaunis päivä tänään. Harmittaa kamalasti siksi, että nyt laiskottaa ja nukuttaa. Taidan mennä päikkäreille. Varmaan puhelin soi sinä aikana ja herättää. Sitten vasta harmittaakin.
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Re: Rutina-Lempin harmitukset

ViestiKirjoittaja Umbrella » 25.02.2009 16:11

Nyt harmittaa kun ennustukseni ei käynytkään toteen. Eipä puhelin eikä ovikellokaan soinut päikkäreiden aikana. Onpas tämä päivä harmittavan hyvä.
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Re: Rutina-Lempin harmitukset

ViestiKirjoittaja Umbrella » 26.02.2009 12:45

Torstai ja vihoviimeinen harmituspäivä.

Nyt on viikko harmiteltu jos mitäkin. Tämä päivä oli mennä ilman harmitusta mutta nyt harmittaa oikein kovin, kun kuulin erään henkilön kertovan, että hän on tavannut Laila Kinnusen ihkaelävänä ja minä en. Tämä puutos elämässäni harmittaa senkin takia niin kovasti, etten milloinkaan voi samaan suoritukseen yltää saati sitä ylittää. Ei lohduta yhtään, että olen heilutellut Tomppa Jonesille kalsareitani, ei lohduta. Ei lohduta senkään takia, ettei se ole edes ihan tottakaan. Minä tarkalleen ottaen olen seissyt henkilön takana, joka heilutteli soputeltan kokoisia kalsareita Tomppa Jonesille. Kylläpä nyt harmittaa.
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Re: Rutina-Lempin harmitukset

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 26.02.2009 12:51

Ja mä en ala, nyt mua harmittaa kaikki teidän jutut.
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Rutina-Lempin harmitukset

ViestiKirjoittaja Umbrella » 26.02.2009 12:55

Lumikko kirjoitti:Ja mä en ala, nyt mua harmittaa kaikki teidän jutut.

Sun vuoro aloittaa uusi harmitusketju. Minä täällä nauran läpi itsesäälin kyynelten.
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Re: Rutina-Lempin harmitukset

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 26.02.2009 13:01

Umbrella kirjoitti:Sun vuoro aloittaa uusi harmitusketju. Minä täällä nauran läpi itsesäälin kyynelten.


En aloita kun mä osaa harmitella noin kivasti kun sinä. Ja miksi kyynelten läpi naureskelet.
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Rutina-Lempin harmitukset

ViestiKirjoittaja Umbrella » 26.02.2009 14:02

Lumikko kirjoitti:En aloita kun mä osaa harmitella noin kivasti kun sinä. Ja miksi kyynelten läpi naureskelet.

Noku noi mun harmitukset ovat loppujen lopuksi äärimmäisen pieniä. Kyyneleetkin ovat krokotiilin kyyneleitä.
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

EdellinenSeuraava

Paluu Valivali

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa

cron