Hyvää ystävänpäivää

Rohkeille miehille ja kauniille naisille.

Re: Hyvää ystävänpäivää

ViestiKirjoittaja Ketku » 15.02.2009 15:34

Lumikko kirjoitti:Tämä kuulostaakin vakavammalta kuin luulinkaan. Oletko harrastanut haureutta finnairin terminaalissa matkalaukun kanssa? Yleensä matkalaukku palautuu omistajalleen oli sitten vain vaikka mielikuvitelmissaan niin tehnyt. Ennakkopäätöksiä voi tietenkin kysellä kyseiseltä firmalta. Tuomiona on yleensä varmaan nuhrauntuneet vaatteet ja niiten pesu. Mutta sinähän et näin ollut tehnyt joten tuskin tuomiosi on kovin julma. *ottaa hörpyt*


Vielä en ole tehnyt sitä matkalaukun kanssa, voi olla vain ajan kysymys tosin...jos on tehnyt "sitä"...*punastelee* naisten kanssa..siis en nyt sano että olisin, vaan ihan kuvitteellisesti jos olisi tuollaista tehnyt vuositolkulla ja kauhialla innolla niin voisko tulla seuraamuksia? Entäpä jos on vähän muutakin vilppiä tehnyt samasta aiheesta...vaikka silleen että olis vahingossa käyttänyt kortonk..siis ettei ihan lisääntymismielessä...Köh..pappi ymmärtää varmaan..?
Avatar
Ketku
 

Re: Hyvää ystävänpäivää

ViestiKirjoittaja Umbrella » 15.02.2009 15:36

Ketku kirjoitti: Entäpä jos on vähän muutakin vilppiä tehnyt samasta aiheesta...vaikka silleen että olis vahingossa käyttänyt kortonk..siis ettei ihan lisääntymismielessä...Köh..pappi ymmärtää varmaan..?

Maallikko täällä pökertyy kauhusta. Tunnustatko vuodattaneesi siementä hukkaan!!!!
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Re: Hyvää ystävänpäivää

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 15.02.2009 15:37

Umbrella kirjoitti:Maallikko täällä pökertyy kauhusta. Tunnustatko vuodattaneesi siementä hukkaan!!!!


Hukkaan? Ei kai ketku sentäs eläinten kanssa... *lehahtaa tulipunaiseksi*
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Hyvää ystävänpäivää

ViestiKirjoittaja Umbrella » 15.02.2009 15:39

wirnix kirjoitti:Hukkaan? Ei kai ketku sentäs eläinten kanssa... *lehahtaa tulipunaiseksi*

Sitähän minäkin että mikäs sikanauta siitä sitten tulee? Hukkakettu?
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Re: Hyvää ystävänpäivää

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 15.02.2009 15:43

Umbrella kirjoitti:Sitähän minäkin että mikäs sikanauta siitä sitten tulee? Hukkakettu?


Hukkaputki sillä taitaa olla *funtsii*
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Hyvää ystävänpäivää

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 15.02.2009 15:46

Ketku kirjoitti:
Vielä en ole tehnyt sitä matkalaukun kanssa, voi olla vain ajan kysymys tosin...jos on tehnyt "sitä"...*punastelee* naisten kanssa..siis en nyt sano että olisin, vaan ihan kuvitteellisesti jos olisi tuollaista tehnyt vuositolkulla ja kauhialla innolla niin voisko tulla seuraamuksia? Entäpä jos on vähän muutakin vilppiä tehnyt samasta aiheesta...vaikka silleen että olis vahingossa käyttänyt kortonk..siis ettei ihan lisääntymismielessä...Köh..pappi ymmärtää varmaan..?


Yleensä ainakaan matkalaukut eivät lisäänny jos et ole saanut jonkun käsveskaa vahingossa omasi lisäksi. Mutta aiheeseen...niin naisilla on se taipumus että tuppaavat lisääntymään ja nyt en tarkoita kloonaamalla vaan ihan sillä perinteisellä tavalla...kyllähän sinä tiedät. Seuraamukset voisivat tietenkin olla katastrofaaliset. Riippuu tietenkin asiak.. eikun asianhaaroista kuinka paksu on lompakko, nainenkin toki on aika paksu loppu vaiheessa. Jaa... että sitä onkin käytetty jotain kartonkia siinä välissäkö? Hätäsi ei ole kummoinenkaan, jos postista alkaa tulemaan pikku karhukirjeitä lähetä ne takas lähettäjälle.
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Hyvää ystävänpäivää

ViestiKirjoittaja Ketku » 15.02.2009 15:50

Umbrella kirjoitti:Maallikko täällä pökertyy kauhusta. Tunnustatko vuodattaneesi siementä hukkaan!!!!


Vaikka et oikea pappi olekaan, niin voin tunnustaa että en ole ollut kovin säästeliäs tuossa asiassa
Avatar
Ketku
 

Re: Hyvää ystävänpäivää

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 15.02.2009 15:54

Missä helekutissa se oikea pappi on....*oikoo liperiään* ja *huikatkin*
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Hyvää ystävänpäivää

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 15.02.2009 15:57

Ketku kirjoitti:Vaikka et oikea pappi olekaan,


Ei toi Lumikkokaan oo... siis oo ... tuotaa... kovin myötäelävä.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Hyvää ystävänpäivää

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 15.02.2009 16:03

wirnix kirjoitti:
Ei toi Lumikkokaan oo... siis oo ... tuotaa... kovin myötäelävä.


Älä nyt. olenhan mä käynyt monta kertaa kirkossa ja kyl mä jotain tiedän. Toisekseen Kauniaisissa on opisto jonka ohi olen mennyt vuodenpäivät. Pappisvihkimys tosin on vähän hämärän peitossa, kun tuli sitä ehtoollista nautittua liikaa. JA TÄÄ OLI sun ideasi.
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Hyvää ystävänpäivää

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 15.02.2009 16:21

Lumikko kirjoitti:Älä nyt. olenhan mä käynyt monta kertaa kirkossa ja kyl mä jotain tiedän. Toisekseen Kauniaisissa on opisto jonka ohi olen mennyt vuodenpäivät.


Ihan hyvä pappiskoulutus tuo on, ja ripitys meni kohilleen. Samperi kun ei ehditty kuulla yksityiskohtia. Ei nyt kuitenkaan puhuta ketkulle ja oikealle papille tästä mitään. *ottaa huikat*
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Hyvää ystävänpäivää

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 15.02.2009 16:26

wirnix kirjoitti:
Ihan hyvä pappiskoulutus tuo on, ja ripitys meni kohilleen. Samperi kun ei ehditty kuulla yksityiskohtia. Ei nyt kuitenkaan puhuta ketkulle ja oikealle papille tästä mitään. *ottaa huikat*


Ootahan.. kyllä se vielä jossain vaiheessa kitisee lisää viiniä ja sit sä voisitkin pistää sen ripittäytymään kunnolla. *ojentaa liperit Wirnille*
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Hyvää ystävänpäivää

ViestiKirjoittaja Salamanteri » 15.02.2009 18:28

Voi voi voi teitä vajaapäisiä, mitä olette tehneet. Ehtoollisviinit kitattu ja liperit sotkettu ja nuo puheet, hyi olkoon !! Nyt koko porukka suunpesulle, ja katumusharjoituksiin. Sitten suoritatte sata punnerrusta ja samalla lauletaan kappale mä vaivainen oon mato matkamies maan. RIVIIN JRJSTY ! Tuollainen riettailu ja pyhäinhäväistys on loputtava justiinsa. Ketkun on lisäksi kaduttava tekosiaan (hyhhyh, ei hirvene lukeakaan kaikkea) ajelemalla päänsä paljaaksi ja pukeutumalla säkkiin ja tuhkaan, viikon ajan.
Avatar
Salamanteri
 

Re: Hyvää ystävänpäivää

ViestiKirjoittaja Umbrella » 15.02.2009 18:41

Ne ovat olleet nuo muut. En minä. Olen harras kuin varras ja paheksun kovasti moista riekkumista.
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Re: Hyvää ystävänpäivää

ViestiKirjoittaja Salamanteri » 15.02.2009 18:48

Umbrella kirjoitti:Ne ovat olleet nuo muut. En minä. Olen harras kuin varras ja paheksun kovasti moista riekkumista.


Tarkasteltuani tilannetta huomaan, että sisar Umbrella ei todellakaan ole rötöstelyssä mukana ollut joten vapautetaan sinut katumusharjoituksilta.
Avatar
Salamanteri
 

EdellinenSeuraava

Paluu Ravinteli Musta Aukko

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa

cron