Pössiä parhaimmillaan...

Rohkeille miehille ja kauniille naisille.

Re: Pössiä parhaimmillaan...

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 08.02.2009 11:28

Umbrella kirjoitti:Hiljaista on kirkkokansa, näköjään.


Sitä se teettää kun papin kanssa yrittää ryypätä. Taitaa porukka olla omantunnon tuskissaan ja nähdä piruja seinillä.
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Pössiä parhaimmillaan...

ViestiKirjoittaja Umbrella » 08.02.2009 11:33

Lumikko kirjoitti:Sitä se teettää kun papin kanssa yrittää ryypätä. Taitaa porukka olla omantunnon tuskissaan ja nähdä piruja seinillä.
Taisivat olla ensimmäistä kertaa pappia kyydissä. Ehtoollista on nautittu pidemmän kaavan mukaan.
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Re: Rät-rätt-rättipok-pok-pokkaa

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 08.02.2009 12:48

Pappi kirjoitti:Tehkää parannus niin varmistatte tulevan paikkanne yläkerrassa harppuin ja enkelten joukossa.


Minä en halua mihinkään harppujen sekaan, enkä usko että ketkukaan.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Pössiä parhaimmillaan...

ViestiKirjoittaja Ketku » 08.02.2009 17:50

Pappi HuHuu Auttakee,tulkee ruokkoilee että syntiseltä lähtisi kauhea kankkunen,ja morkkis on kauhia kans,missä synnissä minä maanmatonen olenkaan rypenyt, naistenkin kanssa muistan pelanneni ja paloviina taisi juoda.. Voi tätä elämätä
Mutta jos pappi vaan kuulisi tän hätähuudon niin kiiruhtaisi ja toisi muutaman..tai vaikka vain yhden sikspäkin kiskalta,ihan vaan siksi kun niin heikottaa,lääkkeeksi...
Avatar
Ketku
 

Re: Pössiä parhaimmillaan...

ViestiKirjoittaja Varjostin » 08.02.2009 18:01

Pappi ei kuulut, mut minä kuulin ja tarkoitus onkin lisätä...tuskaa.
Vai sellaiseen peliin on syyllisitytty?
Tämä muistetaan?
Avatar
Varjostin
 

Re: Pössiä parhaimmillaan...

ViestiKirjoittaja Ketku » 08.02.2009 18:25

Varjostin kirjoitti:Pappi ei kuulut, mut minä kuulin ja tarkoitus onkin lisätä...tuskaa.
Vai sellaiseen peliin on syyllisitytty?
Tämä muistetaan?


Voi voi..tieto lisää tuskaa,et kai aio nyt kertoa mitä kaikkea eilen tuli tehtyä? Mallasjuoma maistuis nyt *napsuttelee kuivaa suutaan*
Avatar
Ketku
 

Edellinen

Paluu Ravinteli Musta Aukko

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa

cron