Pössiä parhaimmillaan...

Rohkeille miehille ja kauniille naisille.

Rät-rätt-rättipok-pok-pokkaa

ViestiKirjoittaja Pappi » 07.02.2009 20:52

wirnix kirjoitti:Miksi ne pitää suojata kun pelataan rättipokkaa? Minkä takia yksi sanoo yhtä ja toinen toista, kohta ei tiedä miten päin tässä pitäisi olla. Osaatko sinä pelata rättipokkaa? Siinä riisutaan kaikki vaatteet. Täällä on kyllä kylmä, mahtaisko toi ketun turkki lämmittää *hivuttautuu lähemmäs laastaroituja sukukalleuksia*


*tempaisee kaapunsa ja kietoo sen alastoman ympärille* En osaa pelata tuota rietasta peliä, hyi olkoon. *istahtaa Ketun ja Wirnixin väliin*

jos sitä iltakahvia sitten saisi. Onko pullaa? Sen jälkeen veisaamme iltavirren. "Mä vaivainen oon mato matkamies maan". *Ojentaa virsikirjat*.
Avatar
Pappi
 

Re: Rät-rätt-rättipok-pok-pokkaa

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 07.02.2009 20:57

Pappi kirjoitti:*tempaisee kaapunsa ja kietoo sen alastoman ympärille* En osaa pelata tuota rietasta peliä, hyi olkoon. *istahtaa Ketun ja Wirnixin väliin*

jos sitä iltakahvia sitten saisi. Onko pullaa? Sen jälkeen veisaamme iltavirren. "Mä vaivainen oon mato matkamies maan". *Ojentaa virsikirjat*.


Ai sä hävisit eka erän kun sulla ei ole kaapua? Keitetään kahvit myöhemmin, nyt on peli kesken. Mulla on väri, mitä sulla on? *pitelee kortteja hihassaan* Mä tykkään siitä virrestä että avaja porttis ovesi. *levittelee koipiaan*
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Rät-rätt-rättipok-pok-pokkaa

ViestiKirjoittaja Pappi » 07.02.2009 20:59

wirnix kirjoitti:
Ai sä hävisit eka erän kun sulla ei ole kaapua? Keitetään kahvit myöhemmin, nyt on peli kesken. Mulla on väri, mitä sulla on? *pitelee kortteja hihassaan* Mä tykkään siitä virrestä että avaja porttis ovesi. *levittelee koipiaan*


EIIIIIII !! Sorkat suppuun ja sassiin, ja kahvi pöytään. Johan nyt on kumma ettei kirkonmiestä osata kunnioittaa. Jalkapuuhun joutaisitte rietastelijat. *pyyhkii silmälasejaan*
Avatar
Pappi
 

Re: Rät-rätt-rättipok-pok-pokkaa

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 07.02.2009 21:15

Pappi kirjoitti:EIIIIIII !! Sorkat suppuun ja sassiin, ja kahvi pöytään. Johan nyt on kumma ettei kirkonmiestä osata kunnioittaa. Jalkapuuhun joutaisitte rietastelijat. *pyyhkii silmälasejaan*

Miksei? Eikä meillä ole kahvinkeitintä kun viime ryyppäjäisissä Ne Toiset rikkoi sen. Ois meillä pontikkapannu? *toiveikkaana*
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Rät-rätt-rättipok-pok-pokkaa

ViestiKirjoittaja Ketku » 07.02.2009 21:17

Pappi kirjoitti:EIIIIIII !! Sorkat suppuun ja sassiin, ja kahvi pöytään. Johan nyt on kumma ettei kirkonmiestä osata kunnioittaa. Jalkapuuhun joutaisitte rietastelijat. *pyyhkii silmälasejaan*


Pappi koittaa nyt ymmärtää, wirnix vaan haluaa vähän leikkimielisesti esitellä poslariaan,uutuuden viehätystä varmaan,kävi tänään palstaparturilla trimmaamassa hunaja-aarteensa Trendikkääksi
Eikä tässä muutenkaan mitään hätää Papilla ole, ei olla syntiä harrastettu,vielä, korttia vaan pelattu vähäsen
Avatar
Ketku
 

Re: Rät-rätt-rättipok-pok-pokkaa

ViestiKirjoittaja Pappi » 07.02.2009 21:21

wirnix kirjoitti:Miksei? Eikä meillä ole kahvinkeitintä kun viime ryyppäjäisissä Ne Toiset rikkoi sen. Ois meillä pontikkapannu? *toiveikkaana*


Jumalaton pakana, joudut vielä tulimereen kärventymään tuolla menolla. Ehdottaa nyt Pyhälle KirkonMiehelle pontikkaa, enhän voi edes tietää mitä se on. *nuuhkaisee pannua kaihoisasti*
Minun on nyt pakko lähteä täältä synninpesästä, mutta palajan silloin kun sitä vähiten odotatte. Tehkää parannus niin varmistatte tulevan paikkanne yläkerrassa harppuin ja enkelten joukossa.

Hyvää yötä, miehet ja naiset eri huoneisiin nukkumaan !!!!
Avatar
Pappi
 

Re: Rät-rätt-rättipok-pok-pokkaa

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 07.02.2009 21:23

Ketku kirjoitti:Pappi koittaa nyt ymmärtää, wirnix vaan haluaa vähän leikkimielisesti esitellä poslariaan,uutuuden viehätystä varmaan,kävi tänään palstaparturilla trimmaamassa hunaja-aarteensa Trendikkääksi
Eikä tässä muutenkaan mitään hätää Papilla ole, ei olla syntiä harrastettu,vielä, korttia vaan pelattu vähäsen


Mulla on värillinen ässä! *repii ketkun housuja*
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Rät-rätt-rättipok-pok-pokkaa

ViestiKirjoittaja Vieras » 07.02.2009 21:26

Ketku kirjoitti:
Pappi koittaa nyt ymmärtää, wirnix vaan haluaa vähän leikkimielisesti esitellä poslariaan,uutuuden viehätystä varmaan,kävi tänään palstaparturilla trimmaamassa hunaja-aarteensa Trendikkääksi
Eikä tässä muutenkaan mitään hätää Papilla ole, ei olla syntiä harrastettu,vielä, korttia vaan pelattu vähäsen


*pistää kädet korvilleen* Ei, en halua kuulla porsliineista tai hunaja-aarteista mitään. Kirkonmiehen ei kertakaikkiaan sovi tuhlata ajatuksiaan tuollaiseen siveettömyyteen.

Nyt lähden, siunausta teille, parantakaa tapanne niin ette joudu tulimereen.
Avatar
Vieras
 

Re: Rät-rätt-rättipok-pok-pokkaa

ViestiKirjoittaja Ketku » 07.02.2009 21:28

wirnix kirjoitti:Mulla on värillinen ässä! *repii ketkun housuja*


Pappi taisi saada tarpeekseen kulturellista siedätyshoitoa, bileetja räsypokka jatkukoon ja nyt on mun vuoro olla jakajana *jakaa lisukortteja Wirnille*
Avatar
Ketku
 

Re: Rät-rätt-rättipok-pok-pokkaa

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 07.02.2009 21:28

Vieras kirjoitti:Nyt lähden, siunausta teille, parantakaa tapanne niin ette joudu tulimereen.


Höh? Ja peli oli ihan kesken. Ketkuuu!!! Mulla on kaksi herttaässää, mitä sulla on? *riisuu tekohampaat*
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Rät-rätt-rättipok-pok-pokkaa

ViestiKirjoittaja Ketku » 07.02.2009 21:31

wirnix kirjoitti:Höh? Ja peli oli ihan kesken. Ketkuuu!!! Mulla on kaksi herttaässää, mitä sulla on? *riisuu tekohampaat*


Minulla on..ootas vähän *kaivaa hihasta kortteja* Minulla on pataässävärisuora, taisit hävitä
Avatar
Ketku
 

Re: Rät-rätt-rättipok-pok-pokkaa

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 07.02.2009 21:41

Ketku kirjoitti:Minulla on..ootas vähän *kaivaa hihasta kortteja* Minulla on pataässävärisuora, taisit hävitä


Vaan mullapa on hertasta värisuora, kaksi herttaässää. No?
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Pyhä mylväys.

ViestiKirjoittaja Varjostin » 07.02.2009 22:16

Pappi kirjoitti:. Mitä housuton Kettu tekee naisten yöpuullevalmistautumistiloissa, kysyn vaan. Ettei vain olisi ripittäytymisen paikka jokaisella. Katukaa irstaita tekojanne ja muuttakaa tapanne niin ette joudu katotuksen kurimukseen !!


Aijaa? Onko ketkulla kaksosanen tuo puku?
KAtukaa? Mitä tässä katumaan kun ole vielä mitään kerinnyt tekemäänkään?
Kadutaan sitten kun on jotain tunnustettavaa...
*Istuu papin syliin ja napittaa silmiin*
Avatar
Varjostin
 

Re: Pössiä parhaimmillaan...

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 08.02.2009 07:21

Jumalatonta menoa on näyttänyt olevan eilen. Mitä tääl tekee joku papinkaapu ja eukot alasti röhnöttää puoliksi kerityn ketkun vieressä. Ja muka kahviakin yritetty keittää. Ei kahvista ponua saa.
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Pössiä parhaimmillaan...

ViestiKirjoittaja Umbrella » 08.02.2009 11:25

Hiljaista on kirkkokansa, näköjään.
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

EdellinenSeuraava

Paluu Ravinteli Musta Aukko

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa

cron