HITTO

Onko sorsittu netissä tai muualla, tai muuten vaan huono päivä? Anna palaa, avaudu anonyymisti.

HITTO

ViestiKirjoittaja Umbrella » 18.01.2010 11:08

On se nyt hittolaista kun koko ajan on talvi. Lunta on ollut jo viikkokausia. Missä on loskat ja vihmovat vesisateet? Entäs pimeys? HÄH! Tällaista kukaan kestä. Pistäkääs vähän pakokaasua ja metaania kehiin, että saadaan tämä ilmaston lämpeneminen taas vauhtiin. Lehmät paskomaan ja vanhat dieselit rutkuttamaan yötä päivää niin eiköhän ala lämmetä.
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Re: HITTO

ViestiKirjoittaja vaahtera » 18.01.2010 11:14

Umbrella kirjoitti:On se nyt hittolaista kun koko ajan on talvi. Lunta on ollut jo viikkokausia. Missä on loskat ja vihmovat vesisateet? Entäs pimeys? HÄH! Tällaista kukaan kestä. Pistäkääs vähän pakokaasua ja metaania kehiin, että saadaan tämä ilmaston lämpeneminen taas vauhtiin. Lehmät paskomaan ja vanhat dieselit rutkuttamaan yötä päivää niin eiköhän ala lämmetä.


Käyks jos mä piereskelen..edes vähän.
Avatar
vaahtera
 

Re: HITTO

ViestiKirjoittaja vaahtera » 18.01.2010 11:19

Arvaa kuinka sapettaa kun mä kuulemma puskailen suolessa ja sit heitän jopa jonkun kirjoittajan silmille kuraa. Ihan kuule näin julkisesti kerto tuolla yhessä aloituksessa, sit ei muka sen takia vastaa mulle, joten saan olla ihan omissa luuloissani. Itkee siellä ettei viitsi edes selvittää asiaa....

Kyl minuu nyt harmittaa kamalastiiiiiii...
Avatar
vaahtera
 

Re: HITTO

ViestiKirjoittaja Umbrella » 18.01.2010 11:29

Arvaan, että harmittaa. Taitaa harmittaa suolessakin jotakuta, kun jaksaa jankuttaa yhtä ja samaa päivästä toiseen. Onkohan silläkin kylmä, kun lämpimikseen länkyttää? Syököön hän hernesoppaa ja kaalia. Saa siitä lämpimän pierun aikaiseksi jos ei muuta. Ja ilmasto lämpenee.
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Re: HITTO

ViestiKirjoittaja vaahtera » 18.01.2010 11:38

Umbrella kirjoitti:Arvaan, että harmittaa. Taitaa harmittaa suolessakin jotakuta, kun jaksaa jankuttaa yhtä ja samaa päivästä toiseen. Onkohan silläkin kylmä, kun lämpimikseen länkyttää? Syököön hän hernesoppaa ja kaalia. Saa siitä lämpimän pierun aikaiseksi jos ei muuta. Ja ilmasto lämpenee.


Niin ja mua sanottiin ihan veemaiseksi, kyl mä ymmärrän veemäisen mutten tota ja et muuten mä olen ihan mukava kun en kirjoittaisi puskista joka palstalla ja mut on ihan tunnistettu. kyl itkettäääääääää...
Avatar
vaahtera
 

Re: HITTO

ViestiKirjoittaja Umbrella » 18.01.2010 11:44

Veemainen? Onkohan se sama kuin ulkomainen esim. vaikka Venezuelasta tai Virosta? Tai jos se tarkoittaakin, että sulla on oma v-tyyli niin kuin mäkihypyssäkin? Ilmankos v***taa. Voi vee.
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Re: HITTO

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 18.01.2010 11:49

vaahtera kirjoitti:Niin ja mua sanottiin ihan veemaiseksi, kyl mä ymmärrän veemäisen mutten tota ja et muuten mä olen ihan mukava kun en kirjoittaisi puskista joka palstalla ja mut on ihan tunnistettu. kyl itkettäääääääää...


Tuota noin, sanottiinko noin ihan rekatulla nikillä (ja kuka), vai pusikosta huudeltiin?
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: HITTO

ViestiKirjoittaja vaahtera » 18.01.2010 11:51

Tirlittan kirjoitti:
Tuota noin, sanottiinko noin ihan rekatulla nikillä (ja kuka), vai pusikosta huudeltiin?


Puskasta huudeltiin, mutta ei se ite uskaltanut nikillään kirjottaa, tais ite pelätä että se tunnistetaan vaikka kyl mä tunnistin sen. Yhyyyy....

Muok/ ihan näin sano siellä

2+5 18.1.2010 04:33
Vastauksia: 124
Lukukertoja: 230
TEKSTIKOKO:
Viestien esitystapa:
Sinä kirjoitat suht´koht kivasti nikilläsi, tiedän kyllä et kirjoittelet puskasta. Mielestäni ihminen ei ole silloin aito jos tarvitsee muita nikkejä saadakseen vastauksia.
Kysymys, kirjoittelet monille palstoille eri rekkautumattomalla nikillä, luuletko ettei sinua tunnisteta?
OSAAT OLLA KIVA, USEIMMIN VEEMAINEN,. Lakkasin ajat sitten sinulle vastaamasta, sä valitat ja rutiset aina!
Avatar
vaahtera
 

Re: HITTO

ViestiKirjoittaja Umbrella » 18.01.2010 11:57

vaahtera kirjoitti: Lakkasin ajat sitten sinulle vastaamasta, sä valitat ja rutiset aina!

Eipähän lakannut vastaamasta, kun taas vastasi :D
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Re: HITTO

ViestiKirjoittaja vaahtera » 18.01.2010 11:58

Mut kyllä tolle ilmastolle pitäisi jotain tehdä ennen kesää. Auttaisko jos mää tupruttelisin tupakkaa enemmän, eiks sekin edesauta ilmaston lämpenemistä?
Avatar
vaahtera
 

Re: HITTO

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 18.01.2010 12:01

vaahtera kirjoitti:Puskasta huudeltiin, mutta ei se ite uskaltanut nikillään kirjottaa, tais ite pelätä että se tunnistetaan vaikka kyl mä tunnistin sen. Yhyyyy....

Muok/ ihan näin sano siellä


Miten niin lakkasi jo aikoja sitten vastaamasta sulle, eikös se just tuossa vastannut? *pää pyörällä*
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: HITTO

ViestiKirjoittaja Umbrella » 18.01.2010 12:03

vaahtera kirjoitti:Mut kyllä tolle ilmastolle pitäisi jotain tehdä ennen kesää. Auttaisko jos mää tupruttelisin tupakkaa enemmän, eiks sekin edesauta ilmaston lämpenemistä?

Ei kai se yksin, mutta jos hengität ulos enemmän kuin sisään niin hiilidioksidipäästöt kasvavat (?)
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Re: HITTO

ViestiKirjoittaja vaahtera » 18.01.2010 12:04

Tirlittan kirjoitti:Miten niin lakkasi jo aikoja sitten vastaamasta sulle, eikös se just tuossa vastannut? *pää pyörällä*


Samaa minäkin ihmettelen, on aika ristiriitanen vastaus hältä...yhy...:(
Avatar
vaahtera
 

Re: HITTO

ViestiKirjoittaja Umbrella » 18.01.2010 12:07

vaahtera kirjoitti:Samaa minäkin ihmettelen, on aika ristiriitanen vastaus hältä...yhy...:(


Pitääkin käydä jollain suolen palstalla kertomassa, etten milloinkaan ole tätä palstaa lukenut, mutta sen vaan sanon, että kaikki tänne kirjoittavat ovat imbesillejä, eikä itseni tulisi mieleenikään tänne kirjoittaa. Meniskös täydestä?
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Re: HITTO

ViestiKirjoittaja vaahtera » 18.01.2010 12:12

Umbrella kirjoitti:Pitääkin käydä jollain suolen palstalla kertomassa, etten milloinkaan ole tätä palstaa lukenut, mutta sen vaan sanon, että kaikki tänne kirjoittavat ovat imbesillejä, eikä itseni tulisi mieleenikään tänne kirjoittaa. Meniskös täydestä?


Hih..vois vaikka mennä, on ne niin itserakkaita etteivät huomaa mistä on kyse. Muista sit kirjoittaa niin ettei sitä tyhmäkään osaa tulkita, niinku minä. :)
Avatar
vaahtera
 

Seuraava

Paluu Valivali

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa

cron