Aijai...voi voi...

Onko sorsittu netissä tai muualla, tai muuten vaan huono päivä? Anna palaa, avaudu anonyymisti.

Re: Aijai...voi voi...

ViestiKirjoittaja Umbrella » 09.12.2008 11:59

Tässä jaksa omilta säryiltään pikkujuttuihin paneutua. Oli minulla pää empaattisesti kallellaan kun kirjoitin.
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Re: Aijai...voi voi...

ViestiKirjoittaja vaahtera » 09.12.2008 12:00

vuohenpää kirjoitti:Tai ehkä kierii kedon kukkasissa että saa hännän sammumaan. Nyt voidaan juoda sen viinat.


ai niissä jotka lakastuu sen kävellessä ohi. Juu mennään pubiin ja pidetään pippalot ketun kunniaksi. Oli nopea polttohautaus tämäkin.
Avatar
vaahtera
 

Re: Aijai...voi voi...

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 09.12.2008 12:00

Nyt alan ihan varmana siivoamaan, tai siis olen jo tehnyt puolet eli laittanut tiskit altaaseen.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Aijai...voi voi...

ViestiKirjoittaja Ketku » 10.12.2008 00:20

vuohenpää kirjoitti:Nyt alan ihan varmana siivoamaan, tai siis olen jo tehnyt puolet eli laittanut tiskit altaaseen.


Ota nyt varovasti tuon siivousvimmasi kanssa, tulet vielä kipiäksi, kun liottelet käsiäsi läpöisessä vedessä
Avatar
Ketku
 

Re: Aijai...voi voi...

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 10.12.2008 07:43

Ketku kirjoitti:Ota nyt varovasti tuon siivousvimmasi kanssa, tulet vielä kipiäksi, kun liottelet käsiäsi läpöisessä vedessä


Ihan hyvin se meni. Vieläkö persuksesi on tulessa? *hekottelua*
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Aijai...voi voi...

ViestiKirjoittaja Ketku » 10.12.2008 07:55

vuohenpää kirjoitti:Ihan hyvin se meni. Vieläkö persuksesi on tulessa? *hekottelua*


Huomaan että porukassa on kovasti pyromaanisia intohimoja, halkopino kävi yllätäen kuumaksi? Et satu tietämään asiasta mitään?
Avatar
Ketku
 

Re: Aijai...voi voi...

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 10.12.2008 08:02

Ketku kirjoitti:Huomaan että porukassa on kovasti pyromaanisia intohimoja, halkopino kävi yllätäen kuumaksi? Et satu tietämään asiasta mitään?


En tiedä?? Outoa että halkopino noin vain hulmahtaa tuleen. Asiasta kolmanteen, mikä kohta sulla töissä niin rasittui että piti oikein ui-kut-taa? Selkä?
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Aijai...voi voi...

ViestiKirjoittaja Ketku » 10.12.2008 08:08

vuohenpää kirjoitti:En tiedä?? Outoa että halkopino noin vain hulmahtaa tuleen. Asiasta kolmanteen, mikä kohta sulla töissä niin rasittui että piti oikein ui-kut-taa? Selkä?


Selkä yllättäen vähemmän, jalat ihan jumissa, nyt voi jo hissukseen kävellä..mä olen normaalisti tuollaisen työn jakanut viikon ajalle niin että väliin jää aina yksi lepopäivä..nyt oli pakko aikataulullisesti vetää se homma läpi vuorokaudessa...Tsiisus.. oli kyllä viimeinen kerta kun ryhdyn tuolleen urheilemaan...
Avatar
Ketku
 

Re: Aijai...voi voi...

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 10.12.2008 08:15

Ketku kirjoitti:Selkä yllättäen vähemmän, jalat ihan jumissa, nyt voi jo hissukseen kävellä..mä olen normaalisti tuollaisen työn jakanut viikon ajalle niin että väliin jää aina yksi lepopäivä..nyt oli pakko aikataulullisesti vetää se homma läpi vuorokaudessa...Tsiisus.. oli kyllä viimeinen kerta kun ryhdyn tuolleen urheilemaan...


Mulla edellisessä hommassa selkä kronasi loppuaikoina koko ajan. Valitettavasti se tykkää nykyisestä duunista kovasti. Nytkin hermo juilii ristiselässä mutta kunhan pääsen nostamaan parit jäiset kinkkulaatikot niin ei tunnu enää missään. Aika vähän meillä on selkävaivaisia, melkein kaikki kivut ja säryt liittyy käsiin. Ois se kauhiaa jos kädet menisi jumiin, ei voisi enää nettiin kirjuuttaa. Mikä menetys! (muille)
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Aijai...voi voi...

ViestiKirjoittaja Ketku » 10.12.2008 08:29

vuohenpää kirjoitti:Mulla edellisessä hommassa selkä kronasi loppuaikoina koko ajan. Valitettavasti se tykkää nykyisestä duunista kovasti. Nytkin hermo juilii ristiselässä mutta kunhan pääsen nostamaan parit jäiset kinkkulaatikot niin ei tunnu enää missään. Aika vähän meillä on selkävaivaisia, melkein kaikki kivut ja säryt liittyy käsiin. Ois se kauhiaa jos kädet menisi jumiin, ei voisi enää nettiin kirjuuttaa. Mikä menetys! (muille)


Varmaan nuo lihapakkaukset on aika raskaita kiikuteltavia,ei ihme jos niiden käsitelyssä jokin paikka revähtää, isommissa marketeissa varmaan tuo joulun kinkkuruljanssi on aika rumba?.. Mikä teillä siinä duunissa voi niin käsiin ottaa?
Avatar
Ketku
 

Re: Aijai...voi voi...

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 10.12.2008 08:40

Ketku kirjoitti:Varmaan nuo lihapakkaukset on aika raskaita kiikuteltavia,ei ihme jos niiden käsitelyssä jokin paikka revähtää, isommissa marketeissa varmaan tuo joulun kinkkuruljanssi on aika rumba?.. Mikä teillä siinä duunissa voi niin käsiin ottaa?


Monikin juttu, mutta jatkuva purkaminen etupäässä. Kun repii päivästä toiseen pahvilaatikoita ja nostelee tavaroita ylös, oli jakkara tai ei, niin tietää tehneensä. Varsinkin pakasteiden kanssa on helisemässä, kädet on jäässä, tavarat lipsuu ja on kiire ettei kylmäketju katkea ja kuorma sula käytävälle. Ja kun on naisvaltaisella alalla, niin naiset myös nostelevat tyhjät lavat pinoon yksin, jos ei satu kaveria olemaan lähettyvillä. Eli ei se pelkkää kynsien viilailua kassalla ole, yllättäen pahimmat käsivaivat löytyvät kuitenkin sieltä. Ja ne helvetin kinkut sitten!
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Aijai...voi voi...

ViestiKirjoittaja Ketku » 10.12.2008 08:59

vuohenpää kirjoitti:Monikin juttu, mutta jatkuva purkaminen etupäässä. Kun repii päivästä toiseen pahvilaatikoita ja nostelee tavaroita ylös, oli jakkara tai ei, niin tietää tehneensä. Varsinkin pakasteiden kanssa on helisemässä, kädet on jäässä, tavarat lipsuu ja on kiire ettei kylmäketju katkea ja kuorma sula käytävälle. Ja kun on naisvaltaisella alalla, niin naiset myös nostelevat tyhjät lavat pinoon yksin, jos ei satu kaveria olemaan lähettyvillä. Eli ei se pelkkää kynsien viilailua kassalla ole, yllättäen pahimmat käsivaivat löytyvät kuitenkin sieltä. Ja ne helvetin kinkut sitten!


Kyllä minulla on käsitys kaupan tavaravirroista,ja siitä kuinka paljon sillä rintamalla olisi kehiteltävää..Mulla on perhetuttuna yksi kuljetusliikkeen omistaja, joskus aiemmin olen tuurannut jonkun hänen kuljettajansa lomia, lähinnä on työ ollut ajaa pariin isoon hesalaiseen markettiin aamuisin rekkakuorma juomia...samaan aikaan on ollut myös liharekka purkamassa kuormaansa.. voi helkkari sitä hässäkkää joka siinä aamun tunteina siellä marketissa vallitsee..eipä käy kateeksi...
Tuo juomapuoli oli siinä marketissa aika isoa, sen osaston vetäjä sanoi sen olevan yli 30% koko marketin myynnistä..kyllä siinä saa jokunen mäyris vaihtaa omistajaansa..
Avatar
Ketku
 

Re: Aijai...voi voi...

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 10.12.2008 09:08

Ketku kirjoitti:Tuo juomapuoli oli siinä marketissa aika isoa, sen osaston vetäjä sanoi sen olevan yli 30% koko marketin myynnistä..kyllä siinä saa jokunen mäyris vaihtaa omistajaansa..


Kehitettävää tosiaan olisi monellakin tavalla, mutta menköön nyt näin. :) Erään huoltamon työntekijä kertoi juhannusajoista, miten heillä oli jokainen mahdollinen nurkka täynnä kaljaa, joka ainoa. Sitä oli pilvin pimein, kaikki meni ja loppui vielä kesken siitä huolimatta että paikkakunnalla on monta ruokakauppaa josta samaa kaljaa sai paljon halvemmalla. Se on niin että ensin ostetaan tarpeeksi ja sitten vielä litra pari varalle. Tiukan viinan "kannattajana" en kerta kaikkiaan ymmärrä, mutta eipä se mulle kuulukaan.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Edellinen

Paluu Valivali

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa

cron